ελευθερία, αλληλεγγύη, αναζήτηση, σκληρή δουλειά και πάντα rock n roll

Τέτοιες μέρες έφυγε, καλοκαιρινές

Τέτοιες μέρες έφυγε, καλοκαιρινές

Παρατηρητήριο

Για να μην έχετε απορίες περί της κυρίαρχης ιδεολογίας του έθνους μετά τη μεταπολίτευση, σας παρουσιάζω τις κεντρικές ιδέες των θεμάτων της έκθεσης στις εισαγωγικές εξετάσεις του γενικού λυκείου στο διάστημα 2000-2017. Ένα διάστημα με όλες τις πολιτικές παρατάξεις να έχουν παρελάσει από την εξουσία.

2000: Η παιδεία ως μέσο διαφύλαξης των ιδανικών της ειρήνης, της ελευθερίας και της κοινωνικής δικαιοσύνης
2001: Ο ρολος του διανοούμενου στη σύγχρονη εποχή της εξειδίκευσης και της κατανάλωσης
2002: Η μοριακή βιολογία και η γενετική ως ανθρώπινη ματαιοδοξία προς αποφυγήν
2003: Οικολογική κρίση ανισότητα κατανομής πόρων, κατανάλωση, αληθινή δημοκρατία κλπ
2004: Ο σύγχρονος δάσκαλος απέναντι στην επαναστατημένη νεολαία
2005: Η αξία των ομαδικών αγωνισμάτων έναντι των ατομικών
2006: Η μεγάλη ακούραστη ψυχή του πνευματικού δημιουργού
2007: Ο κοινωνισμός ενάντια στον ατομισμό
2008: Η αξία της Παράδοσης
2009: Το βιβλίο ως μέσο άμυνας κατά των ΜΜΕνημέρωσης
2010: Ο φόβος να χάσεις τη δουλειά σου λόγω τεχνολογικών εξελίξεων και η ανάγκη της αυτομόρφωσης
2011: Η βόμβα της πληροφορίας
2012: Η αρχαία τέχνη ως πρωτοπόρα και ζωντανή…
2013: Η αποξένωση μεταξύ των ανθρώπων λόγω της τεχνολογίας
2014: Η αξία της Ανθρωπιάς
2015: Οι αρχαίοι χώροι θέασης και ακρόασης
2016: Η φιλία
2017: Τα ευγενή ιδεώδη του ανθρωπισμού που διασύρονται στις μέρες μας και η ευθύνη της επιστήμης και της τεχνολογίας

ΠΡΟΣΟΧΗ ΧΡΩΜΑΤΑ- ΜΗ ΜΕ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΌΤΑΝ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ

Ο βασικός λόγος, ωστόσο, που επέλεξα να ασχοληθώ με την αφελή αυτή επιλογή είναι πιο σημαντικός. Την έγραψε σε δύο φράσεις ο εκπαιδευτικός Λεωνίδας Καστανάς, η αρθρογραφία και οι αιχμηρές παρεμβάσεις του οποίου έχουν πάντα ενδιαφέρον. «Εδώ και 30 χρόνια, το θέμα της έκθεσης είναι το ίδιο. Τι καλός που είναι ο ελληνοορθόδοξος κομμουνισμός και τι κακός που είναι ο προτεσταντικός καπιταλισμός», έγραψε στο fb ο Καστανάς. Και υπερθεμάτισε μνημονεύοντας θέματα εξετάσεων από το παρελθόν. «Οι στέγες κοντά, οι ψυχές μακρυά. Η αρχαία τέχνη πρωτοπόρα και ζωντανή. Ο τεχνολογικός πολιτισμός και η αλλοτρίωση του ανθρώπου. Η σύγχρονη αποξένωση». Και σχολίασε: «Κανείς δεν τολμά να βγει από το ελληνικό στερεότυπο. Τεχνοφοβία και άγιος ο Θεός. Πρέπει να αντισταθούμε στην ανήθικη τεχνολογική Δύση. Διότι μας κάνει να τρέχουμε γρήγορα και να ξεχνάμε την ανθρωπιά μας. Ενώ όταν πηγαίναμε με τον αραμπά βλέπαμε και κάνα άνθρωπο. Το ότι μιλάω με τους φίλους μου σήμερα ακόμη και όταν βρίσκονται χιλιάδες μίλια μακρυά με τούτο το μηχάνημα του διαβόλου, με απομακρύνει από τους ανθρώπους. Λουδιτισμός και τα μυαλά στα κάγκελα. Η αριστερή αφήγηση της ανατολής συνεχίζεται».

Κ. Ζούλας Καθημερινή

Πέμπτη, 16 Φεβρουαρίου 2012

ΟΤΑΝ... του Διομήδη Τόλιου


Διομήδης Τόλιος

ΟΤΑΝ....
χαιδεύεις αυτιά και στηρίζεις τη βία σε όλες της τις μορφές (καταλήψεις δημαρχείων,πανεπιστημίων και προπηλακισμούς πολιτικών προσώπων) ,όταν με τόση ευκολία αριστερά και δεξιά λέγονται με περισσή ευκολία απόψεις για Γουδή, για δωσίλογους, προδότες (κουκουλοφόρους με γραβάτες μίλησαν άλλοι!!!), λαικές εξεγέρσεις και άλλα φαιδρά, όταν προσπαθείς με κάθε τρόπο να υπονομεύσεις  τον δήμαρχο της Αθήνας και το δύσκολο έργο που αυτός έχει αναλάβει (25 μπουκάρανε εχθές στο δημαρχείο για πλιάτσικο ευτυχώς συνελήφθησαν), όταν διαλύεις δημοκρατικές διαδικασίες στα πανεπιστήμια με τάγματα εφόδου φοιτητές και καθηγητές!!! (σήμερα ξανά  στο ΑΠΘ αλλά και σε άλλα ΑΕΙ) επειδή δεν σου αρέσουν οι νόμοι(!!!), τότε οι  καταστροφές  στην Αθήνα είναι λογικό επόμενο και ΟΧΙ  προβοκάτσια και δράση παρακρατικών. Είναι το αποτέλεσμα του χαιδέματος και της λογικής του δεν το είχαμε καταλάβει. Και δεν φταίει ΜΟΝΟ η αστυνομία (του άθλιου έτσι κι αλλιώς Παπουτσή που με χρήση επικίνδυνων χημικών προσπαθεί να τρομοκρατήσει τον κόσμο) για την κατάντια αυτή. Το αυγό του φιδιού έχει σπάσει εδώ και καιρό και βρίσκεται δίπλα μας με ακροαριστερό-ακροδεξιό πρόσημο. Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας.

Υ.Γ1: Αλήθεια, αυτός ο απίθανος πρύτανης του Πανεπιστηνμίου Αθηνών Πελεγρίνης τι έχει να μας πει για την επί 4 μέρες κατάληψη της Νομικής από πολίτες(!!!) και φοιτητές, δεν ξέρει και δεν βλέπει; η πάλι θα του φταίει ο νέος νόμος πλαίσιο για την ανικανότητα να πράξει τα στοιχειώδη;(χθες ανέφερε ότι είχε στείλει επιστολή!!! στην αστυνομία περιττεύει κάθε σχόλιο)
Υ.Γ 2: Ας ξαναδούν κάποιοι τώρα τα αποτελέσματα της σπέκουλας ενάντια στον Καμίνη όταν έγινε προσπάθεια κατάληψης για (δήθεν) άστεγους του Πνευματικού Κέντρου του δήμου της Αθήνας, ας ξαναδούν τα αποτελέσματα της χρήσης της Νομικής ως εφαλτήριο για την καταστροφή με πρόσχημα την αλληλεγγύη στους μετανάστες πριν μερικούς μήνες. Ποτέ δεν είναι αργά για δεύτερες σκέψεις και συμπεράσματα. Σύντομα άλλωστε θα τα ξεναβρούμε μπροστά μας.

2 σχόλια: