Tι υπερασπιζόμαστε με τη ψήφο μας


Λάβαμε μια επιστολή από τρεις φίλους που είναι μέλη ή ψηφίζουν διαφορετικά κόμματα. Δεν ανήκουν στο κοπάδι των  πελατών. Είναι πολίτες αυτής της χώρας, ανησυχούν για την επόμενη μέρα, φοβούνται το θρίαμβο των άκρων, οσμίζονται τον κίνδυνο της πλήρους κατάρρευσης. Μιλούν και αυτοί για την ανάγκη μιας εθνικής συνεννόησης. Δεν ρίχνουν ψήφο διαμαρτυρίας, αλλά ψήφο μεταρρύθμισης. (leo)

 Φαίνεται πως οι εκλογές θα κριθούν πάνω στο νήμα, κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή. Η ρευστότητα, πλησιάζοντας προς την Κυριακή, αναζητά να διοχετευθεί σε κάποια κοίτη. Ελλείψει πρόσφατων δημοσιευμένων δημοσκοπικών στοιχείων ένα τμήμα του εκλογικού σώματος δείχνει να εφησυχάζει, εξαντλώντας την εκλογική του παρέμβαση στο θυμό και στο «μαύρο». Σε αυτό το περιβάλλον υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να αιφνιδιαστούμε ως κοινωνία από μια ραγδαία άνοδο των πολιτικών άκρων. Υπάρχει κίνδυνος ο αντικοινοβουλευτισμός, η πατριδοκαπηλία, ο έξαλλος λαϊκισμός και οι δυνάμεις της βίας να έχουν το «πάνω χέρι» μετά τις εκλογές.
Μπροστά σε αυτή τη συνθήκη δημοκράτες, αριστεροί και φιλελεύθεροι υπερασπιζόμαστε με την ψήφο μας:

Την ευρωπαϊκή Ελλάδα: Η σημερινή κατάσταση στην Ευρωπαϊκή Ένωση μπορεί να μη δικαιολογεί καμιά έξαρση αισιοδοξία και να τη χαρακτηρίζουν πολλές απογοητεύσεις. Όμως μέσα σε αυτόν τον άλλοτε μικρό αστερισμό κατάφεραν αυτοί που ήσαν κάποτε στρατιωτικοί αντίπαλοι σήμερα να είναι εταίροι οι οποίοι συζητούν για μια πολιτική ένωση, αναζητούν μια υπερεθνική ταυτότητα και αντιλαμβάνονται, έστω και με αργούς ρυθμούς, πως η ευημερία τους εξαρτάται όχι από εθνικές οικονομικές πολιτικές αλλά από συνεργασία και συντονισμένη δράση. Σε αυτές τις διεργασίες και τις αναζητήσεις οφείλουμε να είμαστε παρόντες με αιτήματα αλλά και σεβασμό των υποχρεώσεών μας. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να διακινδυνεύσουμε την απομάκρυνση της χώρας ή την αποκοπή της από τις ευρωπαϊκές εξελίξεις εκχωρώντας κοινοβουλευτική δύναμη στα κόμματα των ελληναράδων του Καμένου, των τραμπούκων της Χρυσής Αυγής, των απολιθωμένων κομμουνιστών και των εξτρεμιστών του ΣΥΡΙΖΑ.

Την κυβέρνηση συνεργασίας των δυνάμεων της ευθύνης: Οι οπαδοί των άκρων ποντάρουν στην ακυβερνησία. Ο λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρεται. Οι μεν «κόκκινοι», με επικεφαλής τον Τσίπρα, που έχει γίνει σπεσιαλίστας στο να εξεγείρει τα πάθη, φαντασιώνονται «μέρες της Καταλωνίας», μέρες αυτοοργάνωσης και επαναστατικού αναβρασμού. Οι φαιοί, γυαλισμένες μπότες και «νύχτες των κρυστάλλων». Και οι δύο χαστούκια στην Τρόικα και αποτίναξη του «ευρωπαϊκού ζυγού». Δυστυχώς η ανειλικρίνεια των μεγάλων κομμάτων, η απόκρυψη των δραματικών μεγεθών της κρίσης, η πολιτική τους αγκίστρωση στις καθεστωτικές δυνάμεις ενός μοντέλου διακυβέρνησης που καταρρέει κρατούν «παραμυθιασμένο» και αποπροσανατολισμένο ένα μεγάλο κομμάτι της μεσαίας τάξης. Για λόγους φθηνής κομματικής ιδιοτέλειας ξορκίζουν με «απεταξάμην» τη μετεκλογική συνεργασία και στρώνουν έτσι το κόκκινο χαλί για να παρελάσει ο ακραίος τυχοδιωκτισμός. Η κυβέρνηση Παπαδήμου, παρά τις απίστευτες δεξιές και αριστερές τρικλοποδιές που δέχθηκε, μας έδωσε μια ανάσα και άφησε μια παρακαταθήκη στοιχειώδους συναίνεσης. Οι δυνάμεις της ευθύνης και του ευρωπαϊσμού χρειάζεται να αξιοποιήσουν χωρίς καμιά χρονοτριβή αυτό το μικρό βήμα και να συγκροτήσουν μετεκλογικά μια κυβέρνηση εντίμων και άξιων ανθρώπων που θα έχει τη μέγιστη δυνατή συναίνεση για να διαχειριστούμε την κρίση και την καθημερινότητα με συνεννόηση και νηφαλιότητα. Δημοκράτες, αριστεροί και φιλελεύθεροι πρέπει όχι απλώς να συμμετάσχουν με την ψήφο τους αλλά να πρωταγωνιστήσουν ως ενεργοί πολίτες σε αυτό το εγχείρημα.

Τη μεταρρύθμιση στη χώρα: Σχεδόν όλα τα κόμματα έριξαν προεκλογικά το στόχο της μεταρρύθμισης σε κάποιο βαθύ «κωσταλεξιώτικο» μπουντρούμι. Και όμως τα σχολεία μας, τα νοσοκομεία μας, οι πόλεις μας, το φορολογικό και ασφαλιστικό μας σύστημα, η δικαιοσύνη «φωνάζουν» για μεταρρυθμίσεις σήμερα παρά ποτέ. Τα στατιστικά της κρίσης (η ζήτηση δημόσιων υπηρεσιών εκπαίδευσης, ασφάλειας, υγείας αυξάνεται κατακόρυφα) είναι εδώ για να μας δείχνουν πως οι κοινωνικά αδύναμοι, οι άνεργοι, όλοι οι μισθωτοί εργαζόμενοι και η υγιής επιχειρηματικότητα στρέφουν το βλέμμα τους και τις ελπίδες τους στη μεγάλη μεταρρύθμιση του κράτους. Χωρίς αυτήν κανένα ταχυδακτυλουργικό σχέδιο ανάπτυξης δε θα μας ξυπνήσει από τον «εφιάλτη» για να μας επαναφέρει μονομιάς στο «χαμένο παράδεισο» της ευμάρειας των δανεικών. H ψήφος μας είναι ψήφος υπεράσπισης της μεταρρύθμισης.

Ευθύμης Δημόπουλος (ΔΗΜΑΡ)
Χρήστος Ζησόπουλος (ΔΡΑΣΗ)
Μαίρη Ρασιά (ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ)

Σχόλια

  1. Οι νέοι γενικώς φαίνεται να στηρίζουν περισσότερο από καθένα τις μεταρρυθμίσεις. Και τούτο είναι λογικό, εφόσον όλος ο άλλος εργασιακός χώρος είναι κορεσμένος και για αυτούς αποκλεισμένους (τα ίδια βιώνουμε κι εμείς). Ελπίζω, η νεολαία να καταφέρει να ξεφύγει από την παραδοσιακή πατρική συνταγή/εντολή για το κόμμα που πρέπει να στηρίξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Βέβαια, δε θέλω να στηρίξει το κόμμα σου, αλλά από το στηρίξει δικομματισμό ή να υποκύψει (ως θέμα αρχής το βάζω) στον μπαμπά, καλύτερα να ψηφίσει ΔΗΣΥ ή ΔΡΑΣΗ κι ας διαφωνώ τόσο...

      Διαγραφή
  3. Πειτε το στους νεους που βγάζουν δημοσκοπικα πρώτο κόμμα τον Συριζα και δευτερο την χρυση αυγη στις νεαρές ηλικιες. Ξέφυγε μεγάλο κομματι της νεολαιας απο την πατρικη συνταγη για να ακολουθησει συνταγες λοαπλάνων τηλεσταρ και συνοικιακων μπράβων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δυστυχώς τη χάσαμε τη νεολαία, φίλε μου! Τους πλασάραμε τους τηλεαστέρες και τις τηλεπερζόνες ως τα απόλυτα ιδανικά και τώρα μας κακοφαίνεται που δεν επιλέγουν την πατρική συνταγή. Εμείς τους καταστρέψαμε φίλε μου! Δεν τους μάθαμε την αξία της δημιουργίας και της παραγωγής, αλλά τους γαλουχήσαμε με ψεύτικα είδωλα και τώρα εισπράττουμε τους καρπούς μας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "H ψήφος μας είναι ψήφος υπεράσπισης της μεταρρύθμισης".
    Ότι πιο αισιόδοξο έχω διαβάσει εδώ και καιρό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Επιτέλους και μια σύγκλιση διαφορετικών δυνάμεων αλλά μεταρρυθμιστικών. Σε μια Ελλάδα όπου δε συνεργάζεται ούτε ο μάστορας με τον παραγιό του μας χρειάζονται τέτοιες κινήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ Θ. ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ: Απαράδεκτη προεκλογική του Γραμματέα της ΔΗΜΑΡ Σπ. Λυκούδη υπέρ των γουναράδων στην Καστορία
    Με γνωστές και ψηφισμένες τις θέσεις του Τομέα Πράσινων Πολιτικών και Οικολογίας της ΔΗΜ.ΑΡ. κατά του απεχθούς, παρακμασμένου και σφόδρα αντι-οικολογικού γουνεμπορίου, ο Σπ. Λυκούδης, γραμματέας του κόμματος (συνεπικουρούμενος από την υποψήφια βουλευτή Κοζάνης του κόμματος, Ντόρα Τσικαρδάνη), έκρινε ως πιο κατάλληλη στιγμή για...
    να παρέμβει υπέρ της παρακμάζουσας και επιδοτούμενης από το υστέρημα των φορολογουμένων, τις τελευταίες δεκαετίες, συντεχνίας των γουναράδων της Δυτικής Μακεδονίας, την προεκλογική επίσκεψή του στην Καστοριά το τελευταίο σαββατοκύριακο πριν τις κρίσιμες εκλογές της 6ης Μάη.
    Να διευκρινίσουμε ότι η ΔΗΜΑΡ έχει συμπεριλάβει τόσο στις καταστατικές της αρχές όσο ΚΑΙ στο εκλογικό της πρόγραμμα τη Διακήρυξη για τα Δικαιώματα των Ζώων του Παρισιού (1978), όπου εμμέσως πλην σαφώς ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΤΑΙ το γουνεμπόριο. Και βέβαια, στα πλαίσια των επανειλημμένων διακηρύξεων περί οικολογικής εγρήγορσης και περί πολιτικής οικολογίας ως βασικού πυλώνα της ΔΗΜ.ΑΡ., και δια στόματος του ίδιου του προέδρου της, είναι προφανές ότι ΔΗΜ.ΑΡ. δεν μπορεί παρά να συμπλέει στο συγκεκριμένο θέμα με τις θέσεις του διεθνούς οικολογικού κινήματος κατα του γουνεμπορίου.
    Τι ακριβώς παίζεται, λοιπόν; Γιατί ένας κόσμος ολόκληρος – ακτιβιστές, ζωόφιλοι, κινήματα και οργανώσεις για τα Δικαιώματα των Ζώων και βέβαια κατά του γουνεμπορίου– απαιτούν εξηγήσεις γι' αυτή την προεκλογικού χαρακτήρα μεταστροφή (κόντρα στη μέχρι σήμερα ξεκάθαρη πολιτική στάση της ΔΗΜ.ΑΡ. κατά της γούνας) υπέρ των τοπικιστικών και συντεχνιακών συμφερόντων μιας ολένα συρρικνούμενης και "τελειωμένης" έτσι κι αλλιώς, στη συνείδηση των προοδευτικών πολιτών όλου του κόσμου, βιομηχανίας.
    Όλοι εμείς που αγωνιζόμαστε κατά της αντι-οικολογικής συντεχνίας των γουναράδων, καταδικάζουμε απερίφραστα τις δηλώσεις του γραμματέα της ΔΗΜ.ΑΡ. Σπ. Λυκούδη για το ζήτημα και απαιτούμε από τη ΔΗΜ.ΑΡ. να πάρει άμεσα ξεκάθαρη θέση εν προκειμένω.
    Η συνέπεια και η σαφήνεια στην πολιτική είναι αδήριτη ανάγκη στους ζοφερούς καιρούς μας. Κι όχι μόνο προεκλογικά...
    Για να ξέρουμε τι θα ψηφίσουμε την επόμενη Κυριακή.

    Τ.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι κατά του γουνεμπορίου από την αρχή ως το τέλος και δεν με νοιάζει τι λέει κανένας. Αλλά εσύ Τ.... τώρα είσαι οικολόγος; Προχτές υπερασπιζόσουν τον ΣΥΡΙΖΑ. Αν είναι αλήθεια αυτά που γράφεις και θα το ψάξω.

      Διαγραφή
    2. "Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί οι ακτιβιστές ζωόφιλοι δείχνουν αυτή τη διακριτική αντίθεση στην εκτροφή ζώων για παραγωγή γούνας ενώ σιωπούν στην εκτροφή αμνοεριφίων. Μιλάμε πάντοτε για ζώα που εκτρέφονται για να γίνουν γούνες και όχι τις φώκιες της Αρκτικής. Και εκφράζω εγώ την απορία μου παρ' όλο που κανένα μέλος της οικογένειάς μου δεν κατέχει γούνα. Αναρωτιέμαι μήπως αυτοί οι ακτιβιστές είναι σαν τη γνωστή οικολογική οργάνωση που κάνει δυναμικές ενέργειες κατά ανταγωνιστών των εταιρειών που τους έχει σπόνσορες. Αναρωτιέμαι επίσης αν οι ευαίσθητοι οικολόγοι θα στραφούν και κατά υποψηφίων που υπερασπίζουν τα συμφέροντα των τσοπαναραίων, άρα και τη σφαγή των αμνών. Τι άλλο θα ακούσουμε από τα παπαγαλάκια του μνημονίου για τα κόμματα που μαζεύουν τους δυσαρεστημένους;"

      Εναι η αποψη απο φιλο μου Καθηγητη ΕΜΠ, που μου την κοινοποιησε με email.

      Αφωτιστος Φιλελλην

      Διαγραφή
    3. Μια ...λογοεχνικη ενσταση

      Και αν καταργηθει εντελως η εκτροφη γουνοφορων ζωων(λεμε τωρα γιατι η Κινα δεν κολλαει σε τιποτα)και η γουνα χαθει ως συλλογικη μνημη, πως ο συνεχσιτης μου (εγγονος η εγγονη)θα γραφει λογοτεχνικα αφηγηματα κατα της διαφθορας οπου ο καταχραστης δημοσιου χρηματος-υπουργος η ο αντιστοιχος μεγαλεμπορος οπλων η ο εθνικος μας προμηθευτης , εργοληπτης η μεγαλοκαπιταλιστης, δρεπει ως επαθλο για τον εαυτο του μια (η περισσερες) μοιραια γυναικα, μονον με εσωρουχα κατω απο την πανακριβη γουνα που φορα,.....κ.λ.π.

      Αφωτιστος Φιλελλην

      Διαγραφή
  8. "Γιατί ένας κόσμος ολόκληρος – ακτιβιστές, ζωόφιλοι, κινήματα και οργανώσεις για τα Δικαιώματα των Ζώων και βέβαια κατά του γουνεμπορίου– απαιτούν εξηγήσεις γι' αυτή την προεκλογικού χαρακτήρα μεταστροφή (κόντρα στη μέχρι σήμερα ξεκάθαρη πολιτική στάση της ΔΗΜ.ΑΡ. κατά της γούνας) υπέρ των τοπικιστικών και συντεχνιακών συμφερόντων μιας ολένα συρρικνούμενης και "τελειωμένης" έτσι κι αλλιώς, στη συνείδηση των προοδευτικών πολιτών όλου του κόσμου, βιομηχανίας."

    Γιατι κατα την γνωμη μου, σ' αυτες τις εκλογες, ολοι οι πολιτικοι φορεις ψαρευουν σε καθε λογης "νερα" (καθαρα, λιγοτερα καθαρα, βρωμικα και θολα νερα).

    Ετσι κι αλλοιως πολλοι ζωόφιλοι ειναι... μισανθρωποι. Οταν βλεπω στο σουπερμαρκετ ζωοφιλους να γεμιζουν καλαθια με γκουρμε σκυλοτροφες κια γατοτροφες, εκνευριζομαι οταν σκεπτομαι οτι θα μπορουσαν να υιοθετησουν εναν πεινασμενο γεροντα, ενα παιδι,...

    Ειναι ο ζωοοφιλικος σουσουδισμος, που τους οδηγει να στοιβαζουν σε τριαρια και αλλα διαμερισματα πολυκατοικιων χωρις κηπο, ζωα που μονον δυστυχισμενα ειναι μακρια απο την φυση.

    Και μετα ενοχλουν γαβγιζοντας ωρες κοινης ησυχιας και ιδιατερα το βραδυ οπου γινονται κανονικες σκυλο-συναυλιες (λ.χ. Νεα Σμυρνη). Και τα βγαζουν βολτα και αφηνουν τα περιτωματα τους στο πεζοδρομιο χωρις να τα μαζεψουν, και τα παταμε και οταν τους κανουμε παρατηρηση, κανουν την παπια (σκυλος ειναι).

    "μιας ολένα συρρικνούμενης και "τελειωμένης" έτσι κι αλλιώς, στη συνείδηση των προοδευτικών πολιτών όλου του κόσμου, βιομηχανίας"!!!

    Ο ορισμος του "συναισθηματικου φιλοζωισμου" και βολονταρισμου.

    Εδω και 100 ετη, εκτρεφονται τσιντσιλα, μινκ, αλεπουδες και δεν ξερω τι αλλα γουνοφορα ζωα. (δες ΥΓ).

    Αν ρωτησεις καποιον ειδικο βιολογο, ζωολογο,... θα σου πει για τα ζωα υπο εξαφανιση, τα ζωα υπο απειλη, κ.λ.π.

    Αν γινονται γουνες απο τετοια προστατευομενα ειδη τοτε ναι συμφωνω, να υπαρχει αυστηρη απαγορευση.

    Αφωτιστος Φιλλελλην

    ΥΓ "Γενικά για γουνοφόρα ζώα

    Η εκτροφή των κύριων γουνοφόρων ζώων ξεκίνησε στην Αμερική στα τέλη του 19ου αιώνα. Η πρώτη φάρμα στην Ευρώπη έκανε την εμφάνισή της κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1920. Η εκτροφή μίνκ άρχισε νωρίτερα (υπάρχουν αρχεία στη Β. Αμερική από το 1866). Γύρω στο 1930 είχε εξαπλωθεί και στην Ευρώπη και αυξήθηκε σημαντικά. Η εκτροφή στηρίχτηκε σε ζώα προερχόμενα από την Αλάσκα. Σήμερα η εκτροφή γουνοφόρων ζώων έχει εξαπλωθεί σε πολλές χώρες συμπεριλαμβανομένου, για παράδειγμα, της Ρωσίας και της Κίνας. Τα ζώα έχουν προσαρμοστεί στις συνθήκες εκτροφής, ενώ τα κτηνοτροφικά συστήματα έχουν εξελιχθεί έτσι ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες των ζώων. Τα συστήματα αυτά εξασφαλίζουν στα ζώα υψηλής ποιότητας προστασία, στέγαση, κτηνοτροφικές μεθόδους και ελέγχους ασθενειών. Οι φάρμες εκτροφής γουνοφόρων ζώων σε χώρες μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης ανέρχονται σε 6500.

    "Το μεγαλύτερο ποσοστό γουναρικών, από ζώα εκτροφής, παράγεται από Ευρωπαίους κτηνοτρόφους. Η Ευρώπη κατέχει το 67% περίπου της συνολικής παραγωγής μίνκ στον κόσμο και το 70% περίπου της παραγωγής αλεπούς. Η Δανία είναι παγκοσμίως ο μεγαλύτερος παραγωγός και εξαγωγέας γουνοδέρματος μίνκ, της βασικής πρώτης ύλης στη βιομηχανία γουναρικών, ενώ η Φιλανδία είναι ο μεγαλύτερος παραγωγός στον κόσμο γουνοδέρματος αλεπούς, επίσης βασικής πρώτης ύλης. "
    http://furs.gr/portal/index.php?option=com_content&task=view&id=25&Itemid=57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οι κυριοι λογοι της "ολένα συρρικνούμενης και "τελειωμένης" ... βιομηχανίας.

    Το κλίμα στην περιοχή της Δυτικής Μακεδονίας είναι κατάλληλο για την εκτροφή γουνοφόρων ζώων, εντούτοις ελάχιστο ποσοστό των γουνοδερμάτων που επεξεργάζονται είναι ιδιοπαραγόμενο. Αυτό συμβαίνει διότι οι προδιαγραφές για την ίδρυση και λειτουργία εκτροφείων είναι απαιτητικές και λίγοι είναι αυτοί που τις αποδέχονται και τις ακολουθούν.

    Αποτέλεσμα της υφιστάμενης αυτής κατάστασης είναι η εισαγωγή γουνοδερμάτων από εκτροφεία και δημοπρατήρια του εξωτερικού οδηγώντας σε εξαγωγή σημαντικών ποσοτήτων συναλλάγματος. Οι όροι συναλλαγής των δημοπρατηρίων αυτών πιέζουν τους μικρούς γουνοποιούς, οι οποίοι δεν έχουν τη δυνατότητα προμήθειας επαρκών ποσοτήτων γουνοδερμάτων, λόγω του υψηλού κόστους και του τρόπου πληρωμής τοις μετρητοίς.

    Είναι λοιπόν προφανής η αναγκαιότητα καθετοποίησης του κλάδου στον πρωτογενή τομέα παραγωγής, με ανάπτυξη υποδομής για εκτροφή γουνοφόρων ζώων στην Ελλάδα και για εξασφάλιση μερικής αυτονομίας του κλάδου.

    http://furs.gr/portal/index.php?option=com_content&task=view&id=25&Itemid=57

    Αφωτιστος Φιλλελλην

    ΥΓ Μου πατησες τον οικολογικο καλλο. Αλλο η πολιτικη οικολογια, αλλο η φυσιολατρια, αλλο η υγιης ζωοφιλια σε σπιτι με κηπο στα προαστεια η σε χωριο (φυλαξη, κυνηγι, συντροφια)και εντελως αλλο η αρρωστημενη και σουσουδιστικη ζωοφιλια συνδυαζομενη -πολλες φορες- με μισανθρωπια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είστε υποψήφιοι στα κόμματα που αναφέρονται?γιατί αν ναι, καθώς ψηφίζω στη β' αθήνας, θα ψηφίσω όποιον από τους τρεις που υπογράφουν κατεβαίνει στην εκλογική μου περιφέρεια, ανεξάρτητα από το κόμμα που ανήκει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Me sevasmo ke ektimisi, tha ithela na kano mia diorthosi. I sigrafis tou arthrou milane gia metarithmisi. Den iparxi tipota rithmismeno gia metarithmisi. I xora xriazete xtisimo apo tin arxi (den thelo na xrisimopiiso ton oro "epanidrisi" ekinou tou apateona tou 2004). I xora den exi oute kathieromeno politevma oute kathieromeno oikonomiko sistima. Ine ke ta dio idiazonta.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Makis έχεις δίκιο χρειάζονται ρυθμίσεις και όχι μεταρρυθμίσεις.

      Διαγραφή
    2. I eksousies stin Elada ine enopiimenes (opos i 4 dinamis tis fisis amesos meta to Big Bang) se mia: Nomothetikoektelistikodikastiki eksousia (me analogi dosi theokratias). To idiazon ikonomiko sistima me ola ta plokamia tou exi onoma, (proerxomeno apo to eksoteriko, me elinikotates! rizes): kleptokratia (Kleptocracy).

      To eklogiko apotelesma tis Kiriakis tha ine analogo tis pedias ton Elinon. To apofthegma tou Maki lei
      "It is not the economy stupid. It is the education stupid."

      Διαγραφή
  12. Κάποιος φίλος ρωτάει αν θα είμαστε υποψήφιοι για να μας ψηφίσει. Τον ευχαριστούμε για τα καλά του λόγια και για την ενθάρρυνση αλλά κανείς μας δεν είναι υποψήφιος. Εκείνο που προσπαθήσαμε να δείξουμε με αυτό το κοινό κείμενο είναι πως μέσα σε ένα περιβάλλον όπου οι περισσότεροι πολιτικοί ηγέτες ξορκίζουν τη συνεργασία υπάρχουν μεγάλες δυνατότητες σύγκλισης των ενεργών πολιτών πάνω σε στοιχειώδεις στόχους διάσωσης και ανασυγκρότησης της χώρας και του κράτους. Όσο για το σχόλιο του Μάκη Π. περί μεταρρύθμισης οφείλω να πω πως σχεδόν το συμμερίζομαι αλλά δυστυχώς χρειαζόμαστε μια μίνιμουμ συναίνεση για να καταφέρουμε ακόμη και τις ελάχιστες αλλαγές στη χώρα. Το καθεστώς των προνομίων παραμένει ισχυρό αλλά δεν είναι πια άτρωτο.

    Δημόπουλος Ευθύμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σε 50 χρόνια από τώρα κάποιοι θα εξακολουθούν να αναπολούν την δραχμή, (αυτοί που αναπολούν την καθαρεύουσα την χούντα και τον στάλιν λογικά θα έχουν πεθάνει), ίσως όλοι να μιλάνε περισσότερο αγγλικά παρά ελληνικά, οι εθνικισμοί και οι πατριωτισμοί θα έχουν αφήσει την θέση τους στον ευρωπαϊσμό ίσως, και πέρα από δήμαρχο, νομάρχη, πρωθυπουργό να ψηφίζεις και για πρόεδρο της ΕΕ. Μπορεί ναι, μπορεί και όχι. Αν πεις σε κάποιον επαναστάτη αναρχόμπατσο, ανταρσίτη, λαφαζανικό, χρυσαγίτη, κουκουε σήμερα, ότι μεθαύριο θα μιλάμε αγγλικά αντί για ελληνικά θα πέσει να σε φάει.

    http://sabotaz33.blogspot.com/2012/05/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν υπάρχουν σοβαρές αμφιβολίες ότι οι περισσότερες ανθρώπινες δραστηριότητες είτε κσταστρέφουν, είτε μολύνουν, είτε μετασχηματίζουν ένα μικρό ή μεγαλύτερο μέρος απο το περιβάλλον του πλανήτη μας.

    Για παράδειγμα:

    1. Τα ορυχεία και μεταλλεία καταστρέφουν κάποιο μικρό ή μεγαλύτερο μέρος απο το περιβάλλον.
    2. Η εξόρυξη και η χρήση υδρογονανθράκων το ίδιο
    3. Η αποψίλωση των δασών για δημιουργία καλλιεργήσιμης γής το ίδιο
    4. Η εκτροφή ζώων για παραγωγή κρέατος και η εκτροφή ζώων για γούνες είναι για πολλούς ανήθικες δραστηριότητες (τουλάχιστον απέναντι στα ζώα)
    5. Η χρήση λιγνίτη για παραγωγή ενέργειας μολυνει το περιβάλλον
    6. Οι μετακινήσεις ανθρώπων και οι μεταφοορές προιόντων επίσης
    7. κλπ
    8. κλπ

    Δυστυχώς, απο τότε που φύγαμε απο την Εδεμ, για να εξασφαλίσουμε την τροφή και την ενέργεια που χρειαζόμαστε, πρέπει να επεμβαίνουμε με τον ένα ή τον άλλο τρόπο στο φυσικό περιβάλλον. Ιδιαίτερα σήμερα που είμαστε πολύ περισσότεροι απο τους δύο πρόγονούς μας.

    Για το λόγο αυτό η συζήτηση για τα θέματα αυτά, δεν μπορεί να στηρίζεται αποκλειστικά και μόνο σε απαγορεύσεις, αλλά πρέπει να λαμβάνει υπόψιν ότι "πάντων χρημάτων μέτρον έστιν άνθρωπος, των μεν όντων ως έστιν, των δε ουκ όντων ως ουκ εστίν".

    Αυτό δεν αποτελεί φυσικά λευκή κάρτα για την καταστροφή του περιβάλλοντος, αλλά προτροπή στο να λαμβάνεται υπόψιν και η επίπτωση των όποιων απαγορεύσεων, πάνω σε ανθρώπινες ζωές.

    Δεν πρέπει να ξεχνάμε άλλωστε ότι ένα απο τα πρώτα θύματα της υποανάπτυξης και της φτώχιας είναι πάντοτε το περιβάλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ M.O: Θα μου επιτρέψετε να σας επισημάνω ότι οι αντιρρήσεις -ή μάλλον η κάθετη άρνηση- των ζωόφιλων (μεταξύ των οποίων κι εγώ) απέναντι στο γουνεμπόριο δεν στηρίζεται σε λόγους περιβαλλοντολογικούς -δηλαδή, λόγους που σχετίζονται με τον άνθρωπο και το περιβάλλον διαβίωσής του. Βασίζονται σε απόλυτη ηθική απαγόρευση, όπως θα συνέβαινε αν επρόκειτο για εκτροφή και εκδορά.... ανθρώπων για την παραγωγή χρήσιμων προιόντων. Προλαβαίνω την ένσταση "μα τα αμονοερίφια γιατί τα εκτρέφομε;" Η απάντηση είναι ότι αν οι περισσότεροι άνθρωποι δεν νομίζουν ότι μπορούν να καταργήσουν το κρέας από τη διατροφή τους, δεν ισχύει το ίδιο και για τις γούνες. Μπορεί να επιβιώσει κανείς χωρίς γούνινο πανωφόρι μια χαρά!

    Αλίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα στο ότι οι γούνες δεν είναι απαραίτητες.
      Επιπλέον, πιστεύω ότι η σκληρή συμπεριφορά απέναντι σε οποιοδήποτε ζώο (είτε για γούνα, είτε για κρέας, είτε για δοκιμές φαρμάκων κλπ)είναι ηθικά απαράδεκτη και χαρακτηρίζει τους ανθρώπους οι οποίοι ασχολούνται επαγγελματικά με αυτές τις δραστηριότητες.

      Απο την άλλη αναγνωρίζω ότι κάποιες απο τις δραστηριότητες αυτές, είναι απαραίτητες (πχ κρέας, φάρμακα κλπ) και χαίρομαι που κάποιοι με απαλλάσσουν απο αυτήν την πολύ δυσάρεστη για μένα υποχρέωση.

      Συμφωνώ επιπλέον ότι κάποιο ρυθμιστικό πλαίσιο που θα διασφαλίζει ότι το εμπόριο αυτό δεν θα αφορά ζώα "ελεύθερης βοσκής", ότι η θανάτωση θα γίνεται με όσο το δυνατόν πιο ανώδυνο τρόπο είναι απαραίτητα.

      Παρ' όλα αυτά, προσωπικά μου είναι πολύ δύσκολο να καταδικάσω, μέσω της νομοθεσίας, μερικές χιλιάδες συνανθρώπους μου στην ανεργία, την φτώχια και την στέρηση, γιατί ασχολούνται με κάτι που εμένα προσωπικά μου προκαλεί απέχθεια ή ακόμα κάτι που μπορεί να θεωρώ ανήθικο.

      Ενδεχομένως να μην είμαι αρκετά δυναμικός και να μην μου αρέσει να σπάω αυγά για να φτιάξω μια ωραία μελλοντική ομελέτα. Πιστεύω ότι είναι πιο ανθρώπινο, να σταματήσουμε την παραγωγή μέσα απο την μείωση ή την εξάλειψη της ζήτησης. Πείθοντας δηλαδή τους καταναλωτές ότι το ηθικό κόστος της γούνας είναι μεγαλύτερο απο το αισθητικό ή πρακτικό όφελος, τουλάχιστον στην χώρας μας.
      Για την Σιβηρία δεν έχω άποψη.
      Αυτή η μέθοδος παίρνει περισσότερο χρόνο, αλλά είναι νομίζω προτιμότερη για πολλούς λόγους που δεν είναι του παρόντος.

      Φυσικά διαφωνώ κάθετα με την εξίσωση της ανθρώπινης ζωής με την ζωή οποιουδήποτε ζώου. Αυτή η εξίσωση αποτελεί ένα εξαιρετικά ευέλικτο βατήρα για πολύ επικίνδυνα κοινωνικά και πολιτικά άλματα.
      Ο άνθρωπος ακριβώς λόγω της φύσης του, διαθέτει εγγενή δικαιώματα και χαρακτηριστικά τα οποία κάνενα ζώο και κανένας βιότοπος δεν διαθέτουν. Η ίδια ανθρώπινη φύση είναι αυτή η οποία μας οδηγεί στο να εκτιμούμε, να θαυμάζουμε και να προστατεύουμε το ζωικό και φυσικό περιβάλλον, ολοένα και περισσότερο.
      Δηάδή σε μια ζυγαριά που στην μια μεριά είναι ένα παιδί, δεν ξέρω πόσα πρόβατα ή φάλαινες πρέπει να βάλω για να ισορροπήσει.
      Αν υπάρχει οποιαδήποτε αμφιβολία σχετικά με το θέμα αυτό, ευχαρίστως να το συζητήσουμε.

      Διαγραφή
    2. Θα με ενδιέφερε πολύ να μάθω ποια είναι τα επικίνδυνα "πολιτικά και κοινωνικά άλματα" που μπορεί να έχουν ως βατήρα την εξίσωση στην οποία αναφέρεστε.
      Πάντως, το ζήτημα είναι τεράστιο, δεν είναι δυνατόν να συζητηθεί πρόχειρα και συνοπτικά και δεν θα ήθελα να κάνω κατάχρηση της φιλοξενίας του πολύ-αγαπητού μου Λεό.
      Φιλικά

      Αλίκη

      Διαγραφή
  16. Απαντήσεις
    1. Επιλογή οργής; Οχι, ευχαριστώ.

      Τι να ψηφισω
      την χαζη την κορη μου για να διoρισω;
      ΝΔ ή ΠΑΣΟΚ,
      ΝΔΠΑΣΟΚ ή ΠΑΣΟΚΝΔ;
      ΔΗΜΑΡ που γινε ΠΑΣΟΚ
      ή αυτο που τρεχει συριζα
      της λογικης και της ισορροπιας;

      Τι βλακας που ειμαι,
      για αυτο κι …η κορη
      Νοστιμη ειναι και εχει σχεδον βολευτη
      ταχει με γιο αριστερου Ευρωβουλευτη
      προικα μεγαλη, καλη κοινωνια
      ασχετα αν θαμαστε με ευρω ή με δραχμη.

      Αριστερα του σαλονιου ή του χαβιαριου
      παρα βλαχαδερα ΠΑΣΟΚΟΝΔ
      σε χωρα με τοσα “αριστερα” αφεντικα
      τοσους δεξιους εργατες και δουλικα!

      Γι αυτο φιλε μου ψηφισε σταθερα
      το μελλον της δεξιας στην χωρα, την ευπορη αριστερα!!!

      Αφωτιστος Φιλελλην

      Διαγραφή
  17. Μονότονες, χιλιοειπωμένες θεωρίες των "αριστερών" του γλυκού νερού, και συμπαθούντων από άλλους χώρους! Να φέρετε και τον αγαπημένο σας Σημίτη (ή μήπως τον Παπαδήμο;) πίσω, να μας "σώσει" ξανά!
    Βεβαιότατα, εσείς είστε η "υπεύθυνη δύναμη" και όλοι οι άλλοι όλο και κάποιο κουσούρι έχουν....! Συνεχίστε έτσι, με τη μύτη ψηλά και θα πάτε ακόμα πιο ...καλά στις επόμενες εκλογές! Προσοχή μη "βρείτε" μόνο!
    Ευτυχώς που στη ΔΗΜΑΡ τουλάχιστον οι αποχωρήσεις είναι πια στην ημερήσια διάταξη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κίμων Χατζημπίρος: Ύστατος πόρος: Η πράσινη και ψηφιακή μετάβαση είναι μια πρόταση για το μέλλον.

Βάσω Κιντή: Παραιτούμαι από μέλος της ΚΕ και αποχωρώ από το κόμμα της Δημοκρατικής Αριστεράς

Κίμων Χατζημπίρος: Ατελέσφορη Οικολογία