ελευθερία, αλληλεγγύη, αναζήτηση, σκληρή δουλειά και πάντα rock n roll

Βροχούλα

Βροχούλα

Παρατηρητήριο

Στην πρώιμη μεταπολίτευση τραγουδούσαμε αντάρτικα στις ταβέρνες και κατηγορούσαμε το ΚΚΕ ως προδοτικό για τη Βάρκιζα και την εν γένει αποτυχία του να μας κάνει Σοβιετία. Οι της ανανέωσης και του δόγματος βεβαίως. Σήμερα κάποιοι αριστεροί καλλιτέχνες δηλώνουν προδομένοι από το ΣΥΡΙΖΑ για τη δεξιά στροφή του, γιατί δεν έφυγε από την ΕΕ, γιατί δεν τίναξε τη χώρα στον αέρα. Γιατί ξέρουν ότι με τον αριστερισμό κανείς καλλιτέχνης δεν πείνασε. Ακόμα και δεξιός.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΧΡΩΜΑΤΑ- ΜΗ ΜΕ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΌΤΑΝ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ

Μπορεί ο Κυριάκος να κάνει κάτι ανάλογο; Όχι το ίδιο βέβαια, απλά ανάλογο. Μπορεί να κάνει άνοιγμα στον όποιο αφρό της κεντρώας ή και ακομμάτιστης διανόησης και να την καλέσει να πάρουν μαζί την τύχη της τρύπιας βάρκας - χώρας στα χέρια τους; Να φωνάξει και τους απόδημους να βάλουν ένα χεράκι; Να βρει και να δώσει γήπεδο σε νεολαία; Αφήνοντας τα σκληρά κολάρα του γερασμένου κόμματος στον πάγκο; Μετά από την αριστεροδέξια καταιγίδα που μας κούρασε; \Leo Kastanas Athens Voice

Τετάρτη, 10 Ιουλίου 2013

Ανακοίνωση του τομέα Παιδείας της ΔΗΜΑΡ


 Ο Υπουργός Παιδείας οφείλει να ενημερώσει την ελληνική κοινωνία και την εκπαιδευτική κοινότητα με ποιο σκεπτικό και ποια διαδικασία αποφάσισε την κατάργηση κρίσιμων ειδικοτήτων της τεχνικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης. Σε μια εποχή που η πρακτική εξειδίκευση είναι κλειδί για μια θέση στην αγορά εργασίας, ειδικά για τα μη προνομιούχα στρώματα της κοινωνίας, ο κ. Αρβανιτόπουλος καταργεί την παροχή δημόσιας  Επαγγελματικής και Τεχνικής Εκπαίδευσης στον τομέα Υγείας και Πρόνοιας και στις ειδικότητες Αισθητικής, Κομμωτικής και Γραφικών Τεχνών στα ΕΠΑΛ και στις ΕΠΑΣ, διοχετεύοντας στην πράξη τις κατηγορίες των νέων που προσανατολίζονται στις εν λόγω ειδικότητες στις ιδιωτικές σχολές.  

Πέρα από το ότι  χιλιάδες εκπαιδευτικοί  τίθενται  σε καθεστώς διαθεσιμότητας χωρίς εμφανή λόγο, χιλιάδες  μαθητές και μαθήτριες, που δεν έχουν τη δυνατότητα να καταβάλουν δίδακτρα κινδυνεύουν  να βρεθούν χωρίς σχολείο, και κατ’επέκταση χωρίς  δυνατότητα διεκδίκησης μιας επαγγελματικής θέσης στο μέλλον.

Ποιο θεσμικό όργανο, ποιοι υπηρεσιακοί ή πολιτικοί παράγοντες εισηγήθηκαν αυτή την απόφαση, η οποία διαλύει την δημόσια τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση; Η απόφαση αυτή έρχεται λίγες μέρες πριν, όπως έχει ήδη ανακοινωθεί,  από την παρουσίαση  της πρότασης του Υπουργείου για το τεχνολογικό λύκειο. Πώς είναι δυνατόν οι καταργήσεις ειδικοτήτων στο Επαγγελματικό Λύκειο να προηγούνται της ανακοίνωσης του συνολικού σχεδίου;


9 σχόλια:

  1. Ενώ εσύ ανώνυμε καραγκιοζάκο χαίρεσαι γιατί νομίζεις ότι θα πάρεις τις ψήφους των απολυμένων. Δεν κερδίζεις ούτε τους απελπισμένους γιατι θέλουν ψωμί να φάνε και όχι φούμαρα. Στεναχωριέμαι γιατί η βλακεία είτε δεξιά είτε αριστερή είναι κυρίαρχη στη χώρα αυτή με αποτέλεσμα να την πληρώνουν μόνο όσοι δεν φταίνε. Απολύονται λάθος άνθρωποι, κλείνουν λάθος υπηρεσίες για να γλυτώσουν τα λαμόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ψθχραιμια κε Καστανα, αλλα δικαιολογειστε κι οσους αδυνατουσαν να καταλαβουν το πειραμα της συγκεκριμενης συγκυβερνησης ,απο πολυυυυυυ νωρις.Ε,εσεις αργησατε,αλλα τουλαχιστον αποχωρησατε

      Διαγραφή
    2. Το πείραμα θα μπορούσε να αποβεί επωφελές για τον τόπο αν η Αριστερή συνιστώσα είχε γνώση τόλμη και βούληση. Η καταστροφολογία όσων διαφωνούν με τέτοια πειράματα είναι ασφαλής για την ιδεοληψία τους αλλά όχι για τον τόπο. Αποστασιοποιήθηκα λόγω ακριβώς της εγκατάλειψης του πειράματος. Πιστεύω στις κυβερνήσεις συνεργασίας αλλά με συγκεκριμένους στόχους και με πλήρη συμμετοχή.

      Διαγραφή
    3. Συμφωνω μαζι σας,επρεπε να περασει ενας ολοκληρος χρονος για να κατανοηθει οτι προκειται περι μονοκομματικης κυβερνησεως;Τωρα στο 3ο/ο ,μεταξυ παλι στο μπαινουμε δεν μπαινουμε.35 χρονια, δεν τη μπορω αυτη την αγωνια καθε βραδυ αποτελεσματων.Θελω κι εγω να νοιωσω τη χαρα την νικης,τη προκληση της ασκησης εξουσιας,γιατι η συμμετοχη της ΔΗΜΑΡ δεν της εδωσε τετοια περιθωρια!Καταργουν τα τεχνικα λυκεια κι ο Υπ.Παιδειας εγκαινιαζει τεχνικο λυκειο των ΙΕΚ παρακμη,εκει στοχευε η παρεμβατικη συμμετοχικη διακυβερνηση;

      Διαγραφή
  2. Νομίζω κατανοήσαμε όλοι το μοντέλο της Δεξιάς. Οι δήμιοι δε θα γίνουν ποτέ μεταρρυθμιστές, γιατί θα έχουν πάντα την κοινωνία απέναντί τους. Αυτό βέβαια ήταν μόνιμο παράπονο της ΝΔ αλλά τώρα βρήκε (ελέω Τρόικας) τον τρόπο να ξεπεράσει τα κόμπλεξ της και να κυβερνήσει όπως πραγματικά ονειρευόταν η πιο σκληρή Δεξιά κομματική της βάση. Μόνη μου ελπίδα είναι τουλάχιστον αυτή η πολιτική να αποτελέσει την ταφόπλακα του ΠΑΣΟΚ και η Σαμαρική Δεξιά να μείνει χωρίς φυσικούς συμμάχους. Ελπίζω πέρα από ανώδυνες ανακοινώσεις και συμπεριφορά συμπολιτευόμενης ... αντιπολίτευσης η ΔΗΜΑΡ να φροντίσει να φθείρει το Μπένι όσο πραγματικά του αξίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κύριε Λεωνίδα συμφωνώ απόλυτα ότι απολύονται λάθος άνθρωποι και κλείνουν λάθος υπηρεσίες (τομείς και ειδικότητες των ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ) για να γλυτώσουν τα λαμόγια. Ποια είναι τα λαμόγια όμως; Μήπως είναι οι γυμναστές, οι ξενόγλωσσοι, οι θεολόγοι και οι πληροφορικάριοι, αρκετοί από τους οποίους διορίστηκαν για κομματικούς- πελατειακούς λόγους τη δεκαετία της "ευημερίας"; Είναι δυνατόν να χάνουν την ειδικότητα της επιλογής τους το 22% των μαθητών των ΕΠΑΛ και το 40% των μαθητών των ΕΠΑΣ; Τμήματα με 20 μαθητές να καταργούνται και να παραμένουν άλλα με 2-3 μαθητές; Είναι δυνατόν να χάνουν τη δουλειά τους (που είναι πραγματικές ώρες διδασκαλίας κι όχι δήθεν γραμματειακή υποστήριξη)συνάδελφοι με οργανική θέση και να συνεχίζουν κάποιοι να κάνουν γραμματειακή υποστήριξη χωρίς οργανική και με μηδέν (0) ώρες διδασκαλίας; Επειδή δεν δέχτηκε η τρόικα, όπως διέρρευσε, τη σωστή, κατά τη γνώμη μου, μετακίνηση κάποιων ειδικοτήτων από τη δευτεροβάθμια στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, κόβουμε κάποιες ειδικότητες στην τύχη; Άραγε έγινε κλήρωση ποιες ειδικότητες θα κόψουμε; Την επόμενη φορά θα κόψουμε άλλες; Είναι δυνατόν να λειτουργήσει η επαγγελματική εκπαίδευση τη νέα χρονιά, όταν ο κάθε εκπαιδευτικός θα αναρωτιέται ότι ίσως έρθει και η σειρά του, έτσι χωρίς λόγο; Αν αποφάσιζαν να κόψουν τις ειδικότητες που έχουν πολύ μικρή προτίμηση από τους μαθητές, ή αν εφάρμοζαν αυστηρά τα όρια των μαθητών ανά τμήμα σε κάθε ειδικότητα, πάλι θα υπήρχε κατάργηση ή συγχώνευση τμημάτων, αλλά θα υπήρχε μια λογική. Η θλίψη μου είναι πολύ μεγάλη. Έχω μια ελπίδα ότι δεν θα περάσει από τη Βουλή το σχετικό άρθρο. Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Θωμά τα είπες όλα και τα είπες μια χαρά

      Διαγραφή
  4. "αν η Αριστερή συνιστώσα είχε γνώση τόλμη και βούληση". Εδώ είναι ΤΟ πρόβλημα Λέων μου και είναι ΤΟ πρόβλημα της χώρας - τα ΕΠΑΛ είναι απλώς μια πτυχή του. Δεν ξέρω αν ο Κ.Γ. ειρωνεύεται όταν λέει "Τώρα κλαις, γιατί κλαις ..." κι αν ονειρεύεται όπως ο τσίπρας "αναρχία - ωραία κατάσταση" αλλά όπως κι εσυ παρατηρείς ο υφυπουργός σου ΤΙ έκανε; Αξιολόγησε ποτέ τομείς και εργαζόμενους - για να μην κόβονται χρήσιμοι (;) τομείς. Χωρίς τύψεις τώρα - δεν είχα την ατυχία να δουλέψω στα τεχνικά - κάτι ώρες έκανα σε νυχτερινό και αρρώσταινα - δεν είναι σχολεία αυτά. Αν λοιπόν συμμετέχεις ως αριστερά (κυβερνητική όχι κυβερνώσα που αφ΄ υψηλού κρίνει και σχολιάζει) αυτά κοιτάς να διορθώσεις - αλιώς κάθεσαι όπως η Ελευθερία (4:57) και προβλέπει στα σίγουρα την αποτυχία της συγκυβέρνησης ή όπως ο κ. Ραμαντάς που ξέρει κι αυτός ότι οι δεξιοί είναι "δήμιοι" που κρύβονται και ελπίζει αυτή να είναι η ταφόπλακα του ΠΑΣΟΚ και του Βενιζέλου! Πώς του κατέβηκε αυτό; Θαύμα! Τελικά ό,τι θέλει ο καθένας διαβάζει στα συμβαίνοντα - τι να πώ.
    Μπάμπης

    ΑπάντησηΔιαγραφή