ελευθερία, αλληλεγγύη, αναζήτηση, σκληρή δουλειά και πάντα rock n roll

πίσω στα 60s

πίσω στα 60s

Παρατηρητήριο

"Η κληρονομιά στον 21ο αιώνα των εγκλημάτων που διαπράχθηκαν από τα κομμουνιστικά καθεστώτα». Αυτος ειναι ο τιτλος του συνεδριου. Τεχνηέντως και παραπειστικώς η συζήτηση μεταφέρθηκε σε συγκρίσεις μεταξύ των ολοκληρωτισμών του 20 αιώνα γιατί έτσι βόλευε τους αμετανόητους οπαδούς τους, ειδικά τους φιλοσοβιετικούς που είναι και ιδεολογικά κυρίαρχοι στη χώρα αυτή. Εχουμε μέλλον ακόμα μέχρι να βγάλουμε τη γλίτσα αυτή από πάνω μας. Είναι ένα ακόμα δείγμα της αβελτηρίας μας.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΧΡΩΜΑΤΑ- ΜΗ ΜΕ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΌΤΑΝ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ

Χτες ήταν οι καταλήψεις, σήμερα το «άσυλο» της βίας, αύριο η διάλυση των μεταπτυχιακών. Οι θλιβεροί φαιοί ή κόκκινοι κομισάριοι μισούν τους άριστους γιατί τους φοβούνται και πασχίζουν να τους σταματήσουν. Γιατί είναι αυτοί που θα χτίσουν την επόμενη ελεύθερη, δημοκρατική και δημιουργική Ελλάδα. Είναι αυτοί που θα τους αποστρατεύσουν, θα τους στείλουν επιτέλους στη λήθη της ιστορίας. Είναι αυτοί που με την αξιοσύνη τους θα αλλάξουν το παράδειγμα στην έρμη τούτη χώρα. Μην ανησυχείτε. Δεν έρχεται κανένα άλλο κόμμα, πράσινο, κόκκινο ή γαλάζιο. Έρχονται οι άριστοι και να τους φοβάστε.

Έρχονται οι άριστοι και να τους φοβάστε

Τρίτη, 12 Αυγούστου 2014

Αιδοίου διάλογοι




...ελπίζω οι politically corect φίλοι και φίλες μου να σοκαριστούν και να μου την πέσουν και πάλι τώρα για σεξισμό.

της Μαρίλυς Αργυροκαστρίτη από το dimart

Πριν από μερικές μέρες η Laura Pausini η γνωστή ιταλίδα τραγουδίστρια έδινε μια συναυλία στο Περού. Στην συναυλία αυτή φορούσε ένα ρούχο που έμοιαζε με ρόμπα. Κάποια στιγμή κι ενώ ολοκλήρωνε την συναυλία της άνοιξε η ρόμπα αυτή και φάνηκε πεντακάθαρα το γυμνό αιδοίο της κάτω από τον εκτυφλωτικό προβολέα. Της πήρε λίγη ώρα να το καταλάβει, και όταν το αντιλήφθηκε, τράβηξε το ρούχο της και αφού είπε, «το έχω όπως όλες» αποχώρησε και καληνύχτισε χαμογελαστή. Το βίντεο της σκηνής έγινε viral στην Ιταλία. Αναρωτήθηκα αν  τελευταία το αιδοίο έχει μια κάποια επικαιρότητα
mujerΘυμήθηκα  την «Καταγωγή του κόσμου» του Κουρμπέ, που είχε όπως λέγεται στο γραφείο του και ο Λακάν. Ο πίνακας αυτός παρουσιάζει ένα φυσικό αιδοίο και ήταν σαφώς σκανδαλιστικός κι απαγορευμένος την ίδια στιγμή που άπειροι φαλλοί έχουν κοσμήσει ακόμα κι εκκλησίες (οκ, υποτροφικοί έστω). Η Deborah de Robertis, μια γαλλίδα καλλιτέχνις στάθηκε μπροστά του στο Μουσείο του Ορσαί στις αρχές Ιουνίου επιδεικνύοντας το αρχικό «μοντέλο». Απομακρύνθηκε με την κατηγορία της επίδειξης παρόλη την δικαιολόγηση της περφόρμανς της από την ίδια
Ένα άλλο αιδοίο βρέθηκε αυτές τις μέρες στο μάτι του κυκλώνα όταν η γιαπωνέζα καλλιτέχνιδα Megumi Igarashi συνελήφθη για την 3D αναπαραγωγή του αιδοίου της που μετέπλαθε σε έργα τέχνης και πουλούσε. Σκοπός της να φτιάξει ένα μεγάλο μοντέλο του αιδοίου της που θα είναι συγχρόνως κανό (με όλα του σημειολογικά παρελκόμενα). Θεωρήθηκε ένοχη προσβολής δημοσίας αιδούς. Στην χώρα με τους ελαστικούς νόμους περί παιδικής πορνογραφίας και το φεστιβάλ πέους.
web-wo-japan-artist16nw2Η επικαιρότητα των ημερών μιλάει και για άλλα αιδοία και κλειτοριδεκτομές σύμφωνα με πρόσταγμα των τζιχαντιστών στο Ιράκ, για όλες τις γυναίκες που δεν έχουν υποστεί ακόμα αυτό τον φρικτό ακρωτηριασμό. Εκεί το αιδοίο φέρει αποκλειστικά και μόνο τον ρόλο υποδοχέα και άρα προέκτασης του ανδρικού μορίου.

Άρα, Laura, δεν το έχεις όπως όλες. Το δικό σου δεν είναι ακρωτηριασμένο, δεν θα σε συλλάβουν ούτε θα σε λιθοβολήσουν για την τυχαία επίδειξη του, ούτε θα αποτελέσει πρόσταγμα βιασμού. Δεν θα σε αποκαλέσουν πόρνη επειδή δεν φορούσες εσώρουχο, ούτε ξεσήκωσες ρητορική μίσους στο διαδίκτυο. Εσύ κι αυτό έχετε την ελευθερία του συμβολισμού σας, της εικόνας σας και της αυτοδιάθεσης σας. Εσύ κι αυτό είστε ένα και δεν αλληλοκαταδικάζεστε. Δυστυχώς δεν έχουν όλες οι γυναίκες την ίδια πολυτέλεια….

1 σχόλιο:

  1. Καλή η "απελευθέρωση" αλλά ρε παιδί μου, "πούτσος και μουνί" είναι οι λέξεις που χρησιμοποιούμε όχι "πέος και αιδοίο" - χώρια που η λέξη παραπέμπει στην αιδώ! Τώρα δηλαδή πρέπει να λέμε "απο αιδοίο φωνάρα" ;
    Μπάμπης

    ΑπάντησηΔιαγραφή