ελευθερία, αλληλεγγύη, αναζήτηση, σκληρή δουλειά και πάντα rock n roll

Βροχούλα

Βροχούλα

Παρατηρητήριο

Στην πρώιμη μεταπολίτευση τραγουδούσαμε αντάρτικα στις ταβέρνες και κατηγορούσαμε το ΚΚΕ ως προδοτικό για τη Βάρκιζα και την εν γένει αποτυχία του να μας κάνει Σοβιετία. Οι της ανανέωσης και του δόγματος βεβαίως. Σήμερα κάποιοι αριστεροί καλλιτέχνες δηλώνουν προδομένοι από το ΣΥΡΙΖΑ για τη δεξιά στροφή του, γιατί δεν έφυγε από την ΕΕ, γιατί δεν τίναξε τη χώρα στον αέρα. Γιατί ξέρουν ότι με τον αριστερισμό κανείς καλλιτέχνης δεν πείνασε. Ακόμα και δεξιός.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΧΡΩΜΑΤΑ- ΜΗ ΜΕ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΌΤΑΝ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ

Μπορεί ο Κυριάκος να κάνει κάτι ανάλογο; Όχι το ίδιο βέβαια, απλά ανάλογο. Μπορεί να κάνει άνοιγμα στον όποιο αφρό της κεντρώας ή και ακομμάτιστης διανόησης και να την καλέσει να πάρουν μαζί την τύχη της τρύπιας βάρκας - χώρας στα χέρια τους; Να φωνάξει και τους απόδημους να βάλουν ένα χεράκι; Να βρει και να δώσει γήπεδο σε νεολαία; Αφήνοντας τα σκληρά κολάρα του γερασμένου κόμματος στον πάγκο; Μετά από την αριστεροδέξια καταιγίδα που μας κούρασε; \Leo Kastanas Athens Voice

Πέμπτη, 23 Απριλίου 2015

Διακομματικό μέτωπο για την παιδεία


Την συγκρότηση ενός διακομματικού μετώπου με αφορμή «την αλλαγή του Νόμου για την Παιδεία που ανακοινώθηκε από τον Υπουργό κ. Μπαλτά» αναλαμβάνει να συγκροτήσει η επικεφαλής του Δικτύου για την Ελλάδα και την Ευρώπη, Άννα Διαμαντοπούλου, η οποία απέστειλε σχετικές επιστολές σε όλους τους πολιτικούς αρχηγούς. Πολύ σωστά. Αν δεν μπορούμε ακόμα να σχηματίσουμε ένα φιλοευρωπαϊκό μέτωπο για τη σωτηρία της χώρας μας ας το κάνουμε στην Παιδεία. Γιατί δεν πρόκειται απλά για αντιμεταρρύθμιση πρόκειται για καταστροφή.
Αναλυτικά, η επιστολή:
Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε,
Η ανακοίνωση των προτάσεων από το Υπουργείο Παιδείας για την αλλαγή του νόμου για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, έρχεται σε ευθεία αντίθεση με ό,τι συμβαίνει στα Πανεπιστήμια όλων των ανεπτυγμένων χωρών. Επισφραγίζει την επιστροφή στο Πανεπιστήμιο του κρατικού ελέγχου και της κομματικής ασυδοσίας.
Προφανώς, δεν υπάρχει τέλειος νόμος και κανένας Υπουργός, όπως και κανένα κόμμα μόνο του, ιδιαίτερα μέσα στη βαθειά αυτή κρίση που περνάει η χώρα μας, δεν κατέχει την απόλυτη γνώση του σωστού και του καλού.
Προφανώς, αναγνωρίζουμε όλοι ότι κάθε Κυβέρνηση έχει το δικαίωμα της πρωτοβουλίας και της πρότασης για αλλαγές στο υφιστάμενο πλαίσιο, ακόμη και για μεγάλες ανατροπές, εφόσον αυτές υπηρετούν το μέλλον της Παιδείας και της νέας γενιάς της χώρας μας.
Όμως, πιστεύω ακράδαντα ότι κάθε σημαντική αλλαγή πρέπει να θεμελιώνεται στην όσο πιο ευρεία συναίνεση, όπως συνέβη με τον ισχύοντα – ακόμη – νόμο για τα ΑΕΙ.
Να επιδιώκει, δηλαδή, ο εκάστοτε Υπουργός Παιδείας την ευρύτατη θεσμική, κοινωνική και κοινοβουλευτική διαβούλευση που θα διαρκεί έως και ένα χρόνο και στη συνέχεια τη συναίνεση των 2/3 της Βουλής, δηλαδή την υπερψήφιση της πρότασης του από 200 τουλάχιστον Βουλευτές.
Η προώθηση των συγκεκριμένων προτάσεων του Υπουργείου Παιδείας χωρίς καμία διαβούλευση, χωρίς καμιά επιστημονική τεκμηρίωση και με πλήρη άγνοια του τι συμβαίνει διεθνώς εν έτει 2015, δεν έχει προηγούμενο και είναι η μεγαλύτερη ιδεοληπτική οπισθοδρόμηση σε βάρος της νέας γενιάς και της Ανάπτυξης της χώρας.
Πιστεύω ότι είναι εθνική ανάγκη να αναλάβετε πολιτική πρωτοβουλία ώστε να πετύχουμε τη μέγιστη δυνατή θεσμική κατοχύρωση στο ζήτημα των ρυθμίσεων και των αλλαγών στην Παιδεία και η οποία μπορεί να αποτελέσει σημαντικό θετικό προηγούμενο και για άλλες ανάλογες συμφωνίες σε μείζονα θέματα που απασχολούν τη χώρα και την κοινωνία. Συνεχίζω να πιστεύω ότι το μέγεθος τη κρίσης που διέρχεται η χώρα επιβάλλει την επίτευξη των μέγιστων δυνατών συναινέσεων.
Με εκτίμηση,
Άννα Διαμαντοπούλου»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου