ελευθερία, αλληλεγγύη, αναζήτηση, σκληρή δουλειά και πάντα rock n roll

Μ' αυτούς θα προχωρήσουμε

Μ' αυτούς θα προχωρήσουμε

Παρατηρητήριο

Ποια αξιολόγηση όμως; Μήπως αυτή που θα κάνει μια εξωτερική ανεξάρτητη αρχή, ένας ανάλογος ΑΣΕΠ; Ή καλύτερα, μια ιδιωτική εταιρία σε σύμβαση με το δημόσιο; Με μετρήσιμους ποσοτικούς δείκτες; Μια αξιολόγηση συνεχής της οποίας οι μετρήσεις θα επιφέρουν αποτελέσματα ανεξαρτήτως κυβέρνησης; Ή μήπως αυτή που θα λαμβάνει υπόψη και τη γνώμη των πολιτών και των επιχειρήσεων που συναλλάσσονται με το δημόσιο; Αλλά για να θεσμοθετηθούν όλα αυτά απαιτείται κοινωνική βούληση που δεν υπάρχει. Η κοινωνία δεν καίγεται για τέτοια πράγματα, δεν έχει μάθει να τα ζητά.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΧΡΩΜΑΤΑ- ΜΗ ΜΕ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΌΤΑΝ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ

Χτες ήταν οι καταλήψεις, σήμερα το «άσυλο» της βίας, αύριο η διάλυση των μεταπτυχιακών. Οι θλιβεροί φαιοί ή κόκκινοι κομισάριοι μισούν τους άριστους γιατί τους φοβούνται και πασχίζουν να τους σταματήσουν. Γιατί είναι αυτοί που θα χτίσουν την επόμενη ελεύθερη, δημοκρατική και δημιουργική Ελλάδα. Είναι αυτοί που θα τους αποστρατεύσουν, θα τους στείλουν επιτέλους στη λήθη της ιστορίας. Είναι αυτοί που με την αξιοσύνη τους θα αλλάξουν το παράδειγμα στην έρμη τούτη χώρα. Μην ανησυχείτε. Δεν έρχεται κανένα άλλο κόμμα, πράσινο, κόκκινο ή γαλάζιο. Έρχονται οι άριστοι και να τους φοβάστε.

Έρχονται οι άριστοι και να τους φοβάστε

Παρασκευή, 6 Μαΐου 2016

Σεβαστή Λιοναράκη Χριστίδου: Τα δημοτικά θα σχολάνε πάλι στη 1:15.



Το όνειρο κάθε εκπαιδευτικού που μίσησε το σχόλασμα στις 2, γίνεται πραγματικότητα. Και μάλιστα χωρίς απεργίες και απώλεια του ημερομισθίου. Αυτό είναι άμεση δημοκρατία. Όλη η κυβέρνηση συνωμοτεί και νομοθετεί για το συμφέρον σου χωρίς να κουνήσεις το δαχτυλάκι σου.

Τα δημοτικά θα σχολάνε πάλι στη 1:15. Ξεχάστε τα επιπλέον, τις πληροφορικές, τα θεατρικά παιχνίδια, τα εικαστικά, τις μουσικές, τις ξένες γλώσσες. Όλα πάλι ο δάσκαλος, τα απαραίτητα δηλαδή, γραφή ανάγνωση και λίγη αριθμητική. Θέλατε πολυτέλειες; ορίστε τώρα ξανά το παλιό καλό σχολείο, η αριστερά δε γουστάρει τις πολυτέλειες το έχουμε πει. 


Τώρα ότι θυμίζει και λίγο Θατσερισμό όλο αυτό που δαφωνούσε με την υποχρεωτική προσχολική αγωγή και έλεγε "να επιστρέψουν επιτέλους οι γυναίκες στα σπίτια τους να μεγαλώνουν τα παιδιά τους" ας κάνουμε ότι δεν το καταλαβαίνουμε. 

Οι δικές μας κυβερνήσεις τους επέστρεψαν τους γονείς στα σπίτια τους έτσι και αλλιώς. Τόσοι άνεργοι γονείς, σου λένε, ας κάτσουνε σπίτι τους να ασχοληθούν λίγο με τα παιδιά τους. Όλα από το κράτος τα περιμένουν! Αγγλικά εξάλλου μπορεί να μάθει το παιδί από την τηλεόραση, τάβλι από τον παππού του, θέατρο από τους καυγάδες των γονιών του, να χειρίζεται υπολογιστή κουτσά στραβά όλα τα παιδιά ξέρουν ε! και τα εικαστικά τι να τα κάνει, εδώ δεν άρχισε να λειτουργεί το μουσείο μοντέρνας τέχνης ακόμα, τα εικαστικά στο σχολείο μας μάραναν!

4 σχόλια:

  1. Αν είχαμε σοβαρό αριστερό συνδικαλισμό, βαρβάτο σοσιαλδημοκρατικό, τύπου Σουηδίας, οι πρώτοι που θα διαμαρτύρονταν για την κατάργηση των Ολοήμερων, θα ήταν οι ομοσπονδίες των εκπαιδευτικών μαζί βέβαια με την κοινωνική τους βάση (και όχι ο Μητσοτάκης!). Και θα πρότειναν τα κενά να καλυφθούν με παραπάνω εργασία, ενώ τα ολοήμερα προγράμματα με προσλήψεις αυστηρά ΑΣΕΠ. Και τα οικονομικά και για τα δύο να καλυφθούν με ανακατανομή των κονδυλίων του μισθολογίου του Δημοσίου και με προσανατολισμό εκεί συγκεκριμένων φόρων. Αλλά, και θα διεκδικούσαν αξιολόγηση, για να είναι ηθικά βιώσιμο το κονδύλι. Είπαμε όμως, αν είχαμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Βασίλη καλησπέρα. Στην Ελλάδα υπάρχει βαρβάτος αριστερός συνδικαλισμός, πρωταθλητής της λούφας και της παραλλαγής, συνυπεύθυνος της κατάντιας των σχολείων μας. Στη Σουηδία δεν ξέρω τι παίζει, υποθέτω κάτι άλλο. Τα υπόλοιπα που λες συμφωνώ. Αλλά να λέμε και κάτι άλλο. Αυτή Αριστερά έχει πρόβλημα με την παιδεία γενικώς. Ιδεολογικά πρώτα.

      Διαγραφή
  2. Λεωνίδα, συμφωνώ απόλυτα.
    Το κείμενο του Κοντογιάννη περιγράφει όλη την παθογένεια. Δεν μπορώ, όμως, και καθόλου συμψηφιστικά δεν το κάνω, να μη σημειώσω και υπογραμμίσω όλες τις παραχωρήσεις που έκανε σε αυτή τη χυδαιότητα ο "εκσυγχρονισμός-ευρωπαϊσμός". Για αυτό και μια πραγματική αριστερή,φιλελεύθερη-αριστερή κυβέρνηση, το πρώτο που θα διεκδικούσε και θα επανέφερε, θα ήταν η ολική επαναφορά του ΑΣΕΠ χωρίς εκπτώσεις, εξαιρέσεις, περικοπές. Είναι όμως, απαράδεκτο, και πια όχι λυπηρό, ότι η αριστερά που υποτίθεται όμνυε στο 114, το 15% κλπ, να πρωταγωνιστεί στην ισοπέδωση και αντί να δει πώς θα αντιμετωπίσει την κατάντια, να διακινεί το δίλημμα, αν είναι δυνατόν, "δημοκρατικός πολίτης ή καλός μαθητής"!!! Αλλά βέβαια, έτσι οι ινστρούχτορες θα φαίνονται Τιτάνες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε μου αυτά είναι αυτονόητα. Η λογική της αντιαυταρχικής εκπαίδευσης όπως παραμορφώθηκε και φαλκιδεύτηκε από την εγχώρια εναλλακτική δήθεν αριστερά είναι η αιτία. Αυτό το ιδεολόγημα βρήκε και κόλλησε στη λούφα και στην παραλλαγή που ενδημούν στο χώρο της εκπαίδευσης και το αποτέλεσμα είναι η πλήρης διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης.

      Διαγραφή