ελευθερία, αλληλεγγύη, αναζήτηση, σκληρή δουλειά και πάντα rock n roll

ομαδάρα

ομαδάρα

Παρατηρητήριο

Εκπαιδεύοντας του πολίτες

Το ελληνικό πολιτικό σύστημα αρνήθηκε να κοινωνήσει την αλήθεια και να εκπαιδεύσει τους πολίτες του στις νέες συνθήκες, δηλαδή στην «τεχνολογία των μνημονίων». Τώρα, μετά από επτά χρόνια ύφεσης αυτό φαντάζει ακόμα πιο δύσκολο. Το γεγονός ότι ο ορθολογισμός και οι φιλοευρωπαϊκές ιδέες δεν δημιουργούν κοινωνικό ρεύμα, παρόλη την κυβερνητική αποτυχία των λαϊκιστών, έγκειται στην αδυναμία των αντίστοιχων ταγών να πείσουν για τα προφανή. Και δεν πείθουν, γιατί ακόμα και σήμερα δεν θέτουν ως προτεραιότητα τη διακίνηση της αλήθειας, απεναντίας την αποφεύγουν. Καταφεύγουν και αυτοί στην ευκολία της καταγγελίας των μόνιμα κακών κυβερνητικών πρακτικών αναμένοντας την πτώση του ώριμου φρούτου.

Athens Voice

ΠΡΟΣΟΧΗ ΧΡΩΜΑΤΑ- ΜΗ ΜΕ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΌΤΑΝ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ

Όσα Brexit και να γίνουν, όσες Λεπέν ή Μελανσόν, Πέπε Γκρίλο και Αλέξηδες κι αν παρελάσουν από τη σκηνή, το Τείχος έχει πέσει και η Κίνα όπου νάναι θα κάνει εκλογές. Ο δρόμος της Ελευθερίας είναι ανοικτός, έστω και αν ακόμα κυκλοφορούν Ζόμπυ του προηγούμενου αιώνα. Power to the free people

Πέμπτη, 26 Μαΐου 2016

Αποστόλης Δημητρόπουλος: Οι μαστροχαλαστές



Αντε πάλι πανελλαδικές αλλά για έξοδο από το Λύκειο, άντε πάλι Τράπεζα Θεμάτων  όπως προέβλεπε το "Νέο Σχολείο" των επάρατων προηγούμενων. Για να μην γλυτώσουμε ποτέ από τις κωλοτούμπες. Τι τύποι μα τον Τουτάτη; 

Επικίνδυνοι μαστροχαλαστές!

Η Πρόταση της Επιτροπής Λιάκου για τις αλλαγές στην Παιδεία περιλαμβάνει δύο εναλλακτικές προτάσεις για τις εξετάσεις απόκτησης του Εθνικού Απολυτηρίου:
είτε α) εθνικού επιπέδου εξετάσεις (από τον εθνικό οργανισμό-υπουργείο)
Ο Σύριζα έλεγε ότι θα καταργούσε τις εξετάσεις εισαγωγής στην ανώτατη εκπαίδευση και θα καθιέρωνε την ελεύθερη πρόσβαση. Μας το φύλαγε για έκπληξη ότι αντί για τις εξετάσεις εισόδου στην ανώτατη εκπαίδευση θα εισήγαγε στη θέση τους εξετάσεις εξόδου από το Λύκειο!
είτε β) εξετάσεις με διαφορετικά ανά Λύκειο θέματα, αλλά από κοινή βάση θεμάτων.
Προφανώς εννοεί από κάποια Τράπεζα Θεμάτων όπως αυτή που θεσμοθετήθηκε και άρχισε να αναπτύσσεται από το 2013 (με χρηματοδότηση ΕΣΠΑ) αλλά κατάργησαν πέρυσι ο Μπαλτάς-Κουράκης, διότι ενίσχυε την παραπαιδεία, όπως ισχυρίστηκαν!
''Τα θέματα ορίζονται είτε με ενιαία διαδικασία (λ.χ. από τον οργανισμό εξετάσεων ώστε να έχουν σταθμισμένη δυσκολία), είτε είναι διαφορετικά για κάθε λύκειο, αλ-λά θα προέρχονται από μία κοινή βάση θεμάτων, θα επιλέγονται τυχαία με χρήση αλγορίθμων και θα έχουν επίσης σταθμισμένη δυσκολία, ώστε να αποφευγονται διακυμάνσεις. (όπως τα θέματα του SAT, GCE, GMAT κλπ).''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου