tag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post1829079159706548873..comments2024-02-10T17:24:39.478+02:00Comments on μη μαδας τη μαργαριτα: Η κόλαση των πανελλαδικών εξετάσεων εις τριπλούν, του Λεωνίδα ΚαστανάLeo Kastanashttp://www.blogger.com/profile/04012263911320790874noreply@blogger.comBlogger9125tag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-40006311058094898162012-03-18T19:17:16.065+02:002012-03-18T19:17:16.065+02:00Μήτσο θα δούμε, δεν ξέρω τι γίνεται αλλά μάλλον τα...Μήτσο θα δούμε, δεν ξέρω τι γίνεται αλλά μάλλον τα πράγματα δεν θα είναι καλά.Leo Kastanashttps://www.blogger.com/profile/04012263911320790874noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-37300807712963805152012-03-18T19:16:00.561+02:002012-03-18T19:16:00.561+02:00Makis P
Πήγα και γω να κάνω μια ενωτική έκκληση σ...Makis P <br />Πήγα και γω να κάνω μια ενωτική έκκληση στις δυνάμεις της αριστερά και μου το χάλασες. Προφανώς και δεν πρόκειται να ασχοληθούν στο μέτρο που δεν εμπλέκονται τα συμφέροντα των δασκάλων. Αντιθέτως θα το ανεχτούν στο μέτρο που αυξάνει τα φροντιστήρια εις βάρος της ελληνικής οικογένειας. <br />Καλή βδομάδα σύντροφεLeo Kastanashttps://www.blogger.com/profile/04012263911320790874noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-51403828938240144062012-03-18T19:13:01.167+02:002012-03-18T19:13:01.167+02:00Αφώτιστε και πάλι σε ευχαριστώ για την τεχνική υπο...Αφώτιστε και πάλι σε ευχαριστώ για την τεχνική υποστήριξη της ανάρτησηςLeo Kastanashttps://www.blogger.com/profile/04012263911320790874noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-16165740141320394162012-03-18T18:00:49.394+02:002012-03-18T18:00:49.394+02:00"Φανταζόμαστε ότι οι δημοκρατικές και αριστερ..."Φανταζόμαστε ότι οι δημοκρατικές και αριστερές δυνάμεις να μην επιτρέψουν ένα ακόμα έγκλημα στη μέση εκπαίδευση". To paraphrase:<br />"Surely you' re joking Mr Kastanas". THA to epitrepsoun.<br /><br />To giati ine aplo (mia apli ke diaxroniki apati se varos tou laou):<br /><br />Aftes i dinamis asxolounte panta ke mono me ta dikeomata ton ekpedeftikon sintexnion ke kartel. Ta dikeomata ton pedion (ke ton gonion, ke tou kinonikou sinolou) ine diaforetika omos.<br /><br />Kali vdomada se olous.Makis Pnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-69061772948563401782012-03-17T16:32:52.777+02:002012-03-17T16:32:52.777+02:00Υπερθεματίζω το κείμενο και τα σχόλια και εύχομαι ...Υπερθεματίζω το κείμενο και τα σχόλια και εύχομαι το ΥΠΕΠΘ από ότι απέμεινε να μην το καταστρέψει τελείως , αλλά να κινηθεί στη λογική του παραπάνω κειμένου !Dim.Pap.https://www.blogger.com/profile/13236738842533371777noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-66709406027376908562012-03-17T16:31:25.867+02:002012-03-17T16:31:25.867+02:00Υπερθεματίζω το κείμενο και τα σχόλια και εύχομαι ...Υπερθεματίζω το κείμενο και τα σχόλια και εύχομαι το ΥΠΕΠΘ από ότι απέμεινε να μην το καταστρέψει τελείως , αλλά να κινηθεί στη λογική του παραπάνω κειμένου !Dim.Pap.https://www.blogger.com/profile/13236738842533371777noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-38758660923545106582012-03-16T23:17:34.360+02:002012-03-16T23:17:34.360+02:00@Leo
Πολυ καλο το κειμενο σου
Ειδικα τωρα που δεν ...@Leo<br />Πολυ καλο το κειμενο σου<br />Ειδικα τωρα που δεν βιαζομαστε μου αρεσε πολυ το "... προτείναμε να τελειώνουν οι μαθητές το Λύκειο και να υπάρχει ένα έτος, ή και λιγότερο, προετοιμασίας πριν δώσουν τις εξετάσεις εισαγωγής στις σχολές." <br />Οι εξετάσεις εισαγωγής να γινονται (οπως εμεις) τελος Αυγουστου η και την αρχη του επομενου ετους.<br /><br />Επισης συμφωνω απολυτα οτι οι "..Πανελλαδικές εξετάσεις και στις τρεις τάξεις του λυκείου Α, Β και Γ", δεν εχουν κανενα απολυτως νοημα και μπορει να ειναι πολλαπλως καταστροφικες.<br /><br />Μερικες σκεψεις για το εκπαιδευτικο πριογραμματης της α’- και β’-βάθμιας εκπαίδευσης και τις εισαγωγικες εξετασεις<br />1.Απαιτείται η ριζική αναδιάρθρωση/αναβάθμιση του εκπαιδευτικού προγράμματος της α’- και β’-βάθμιας εκπαίδευσης ώστε η παιδεία να προάγει την μέθοδο μάθησης, τις δεξιότητες και την κριτική σκέψη των μαθητών και όχι την αποστήθιση, και έκαστος, ανάλογα με τα ενδιαφέροντα και τις ικανότητές του να οδηγείται στις αντίστοιχες σπουδές, διαφόρων βαθμίδων (με λιγότερο του 25% σε ανώτατες σπουδές).<br />2.Η βαθμολόγηση, σε κάθε τάξη του γυμνασίου και λυκείου πρέπει να αλλάξει, ώστε να απεικονίζει με την μέγιστη ακρίβεια τον συνδυασμό ικανοτήτων/δεξιοτήτων και προσπάθειας κάθε εξεταζόμενου. Τα εγχειρίδια ψυχολογίας υποδεικνύουν ότι η ευφυΐα ακολουθεί, γενικά, την κανονική κατανομή. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι ο βαθμός δυσκολίας των ασκήσεων είναι κλιμακωτός (item difficulty).Το ίδιο πρέπει να ακολουθείται, τουλάχιστον στις τελικές εξετάσεις κάθε βαθμίδας εκπαίδευσης. Τα τελευταία 30 έτη π.χ. στα λύκεια, η βαθμολογία είναι παραπλανητική (ο ισοπεδωτικός Μ.Ο. 17, οι λεγόμενοι «αριστούχοι μέτριοι»), δηλαδή παρατηρείται ισχυρή παραμόρφωση της συμμετρίας του κώδωνα της κανονικής κατανομής προς τα δεξιά. Είναι γνωστό (από εξετάσεις με θέματα κλιμακωτής δυσκολίας) ότι βαθμολογία 16 ως 20 θα έχει μόνον το 7% του συνόλου και 12 έως 16 το 24%. (Από το 31% (=7+24) είναι φυσικό να αναζητηθούν οι κατάλληλοι για ανώτατες σπουδές (15 έως 25% του συνόλου)). Φυσικά πρέπει να υπάρχουν και οι ασφαλιστικές δικλίδες δεύτερης ευκαιρίας εισαγωγής και συνέχισης ανώτατων σπουδών από ΤΕΙ σε Πολυτεχνεία, στα πλαίσια των δυνατοτήτων τους. <br />3.Έτσι, η βαθμολόγηση θα είναι αυστηρή αλλά δίκαιη και αξιοκρατική και θα ξεχωρίζουν με σαφήνεια οι άριστοι, οι καλοί και οι μέτριοι, με αποτέλεσμα, οι μαθητές (και οι γονείς τους) να αντιλαμβάνονται έγκαιρα εάν είναι κατάλληλοι ή όχι για την α ή β κατεύθυνση και σε ποια βαθμίδα σπουδών, ανάλογα με τις δυνατότητες/ δεξιότητες (και όχι σύμφωνα με τις φαντασιακές επιθυμίες τους).<br /><br />Αφωτιστος ΦιλελληνAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-14924176463533793472012-03-16T23:07:38.914+02:002012-03-16T23:07:38.914+02:001. "Στα εργασιακα θεματα και σε θεματα ανωτατ...1. "Στα εργασιακα θεματα και σε θεματα ανωτατης εκπαιδευσης χρησιμοποιειται ο δεικτης συν. πληθος επιστημονων ειδικοτητας ι / συνολικο πληθυσμο η συν. πληθος επιστημονων ειδικοτητας ι / συνολ. εργατικο δυναμικο. Για λογους απλουστευσης ας χρησιμοποιησουμε τον πρωτο δεικτη ως % συνολικου πληθυσμου.<br /><br />2.Τα τελευταια 20 ετη ... το υπερβολικο πληθος των εισαγομενων σε ΑΕΙ και ΤΕΙ, ειναι εντελως αναντιστοιχο με τις αναγκες της χωρας, με οποιαδηποτε σεναριο, δομη και ρυθμο οικονομικης αναπτυξης. Λ.χ. Δεν μπορει, οταν στις αγγλοσαξωνικες χωρες σπουδαζει σε ανωτατο επιπεδο μολις το 25 με 30%, στην χωρα μας αυτο το ποσοστο να ξεπερνα το 70%.Λες και υπαρχει ενα σχεδιο μαζικης μεταναστευσης νεων και -οχι μονον- επιστημονων.<br /><br />Οι πρυτανεις ψελιζουν τα τελευταια ετη κατι περι δραστικης μειωσης των εισαγομενων (40 με 50%)και το υπουργειο μειωνει το πληθος μολις κατα 10%.<br /><br />3. Το πληθος των ελληνων δικηγορων ειναι περιπου ισο με της Γαλλιας, δηλ. 6πλασιος/εκατομ. κατοικους.<br /><br />4. Ομοιως οι διπλ. μηχανικοι 5ετους φοιτησης ειναι 110.000 (ποσοστο 1% του πληθυσμου), ενω στην Γερμανια η στην Πορτογαλλια περιπου 0.25% του πληθυσμου).<br /><br />5.Το προβλημα του εξωφρενικου υπερπληθυσμου πολυτεχνειων, πανεπιστημιων & ΤΕΙ δηλ. των 60 πανεπιστημιων και του 4 πλασιου πληθους αποφοιτων ιατρικων,νομικων, πολυτεχνικων , οικονομικων και αλλων σχολων, σε σχεση με τον μεσο ορο της Ε.Ε. μαζι με το χαμηλο επιπεδο α-βαθμιας και β-βαθμιας εκπαιδευσης ηδη απο το 1980 ,το εχω αναλυσει εκτενως προ 6 μηνων στην ΑΣ και στην Μαργαριτα. Οτι και να προσπαθησουμε ως Ελλαδα ή ως Νοτια Ευρωπη, η ντοπια ζητηση επιστημονων αποκλειεται να απορροφησει την προσφορα και το διαρκως διευρυνομενο χασμα ισως αντιμετωπισθει με ολιγοχρονη ή μονιμη μεταναστευση και οχι μονον των νεων επιστημονων. Σιγουρα το πληθος των εισαγομενων στις κορεσμενες ειδικοτητες πρεπει να περιορσθει δραστικα, ισως και κατα 2/3.<br /><br />Αφωτιστος Φιλελλην<br /><br />ΥΓ Προσφατα, βλεποντας ενα αφιερωμα στην Ρουμανια της ΕΤ3, διαπιστωσα οτι πολλα ελληνοπουλα σπουδαζουν ιατρικη και φαρμακευτικη. Μαλιστα σε ενα τμημα 60 φοιτητων οι 30 ηταν ελληνες.Για τους φοιτητες φαρμακευτικης υποθετω οτι οι περισσοτεροι ηταν παιδια φαρμακοποιων που θα διαδεχθουν την οικογενειακη επιχειρηση. Οποτε, επειδη αναλογα ισχυουν και για τα παιδια μηχανικων, το προβλημα του επαγγελματικου νεποτιμου θα επιδεινωνεται με την δεκαετη (;) κριση.<br />Εχει επελθει το τελος της ευρειας κοινωνικης κινητικοτητας της περιοδου 1960-2000 μεσω ανωτατων σπουδων.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-39704560748098879602012-03-16T22:26:23.542+02:002012-03-16T22:26:23.542+02:00Πολύ καλό κείμενο. Μεστό και στην πραγματική βάση....Πολύ καλό κείμενο. Μεστό και στην πραγματική βάση. Ανάλογη θέση με απόλυτη συμφωνία στα βασικά έχω εκφράσει προ εβδομάδων με τον τίτλο <a href="https://www.facebook.com/groups/173799636009858/" rel="nofollow"><b><i>Αντί για πανελλαδικές ακόμα περισsότερες εξετάσεις</i></b></a>.ο δείμος του πολίτηhttps://www.blogger.com/profile/05409347669720153462noreply@blogger.com