tag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post4307337099488756822..comments2024-02-10T17:24:39.478+02:00Comments on μη μαδας τη μαργαριτα: Ποιοι δεν θέλουν τη μεταρρύθμιση στην τριτοβάθμια εκπαίδευσηLeo Kastanashttp://www.blogger.com/profile/04012263911320790874noreply@blogger.comBlogger10125tag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-53125706583864631792011-07-09T22:23:09.308+03:002011-07-09T22:23:09.308+03:00Μια μικρο-ιστορια
Πολλα υποσχομενο μελος της ανανε...Μια μικρο-ιστορια<br />Πολλα υποσχομενο μελος της ανανεωτικης αριστερας που μετε-πηδησε στο Πασοκ, τοτε βοηθος και δημοτικος συμβουλος, οφειλει την επεξεργασια των στοιχειων του διδακτορικου του σε καθηγητη, υποψηφιο βουλευτη της ΝΔ. Η εξυπηρετηση διεκπεραιωθηκε με ενα τηλεφωνημα, οταν ο τοτε καθηγητης του ζητησε βοηθεια απο τον συναδελφο του της ΝΔ, στα πλαισια των επικταρτουντων αλληλοεξυπηρετησεων. Αρα η υπερ-δια-κομματικη συμμαχια πανεπιστημιακων δεν στηνει μονον εκλεκτορικα,συν-γραφει και διδακτορικα, συναγονιζεται δηλ. στο στησιμο τον Μ. Ψωμιαδη και τον Α.Μπεο, απλως πιο κυριλε!<br /><br />Ευτυχως που ως φοιτητης ειχα δει το εξαιρετικο φιλμ "Καμουφλαζ"του πολωνου Κρ.Ζανουσι (σκηνοθετης της ηθικης) και δεν ειχα σχετικες αποριες για το καθηγητικο κατεστημενο. Το συστεινω ανεπιφυλακτα.<br /><br />Αφωτιστος ΦιλελληνAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-71852672281302942772011-07-09T22:07:59.075+03:002011-07-09T22:07:59.075+03:00@leo
Συγχαρητηρια με καλυπτει απολυτα!!!
Ομως χωρι...@leo<br />Συγχαρητηρια με καλυπτει απολυτα!!!<br />Ομως χωρις σοβαρες αλλαγες σε α-βαθμια και β-βαθμια εκπαιδευση, αναλογες λ.χ. με της Φινλανδιας, δεν βλεπω προκοπη στους φοιτητες και μελλοντικους πτυχιουχους.Πανθομολογουμενως δεν εχουν διδαχθει να μαθαινουν.<br />Επισης πρεπει να μειωθουν κατα 50% περιπου η και παραπανω για αρκετα χρονια οι θεσεις σε σχολες μηχανικων, ιατρων, δικηγορων, ...<br /><br />Το παρακατω αποσπασμα σου που ισχυει για καθε πεδιο ασκησης επαγγελματικης -και οχι μονον- δραστηριοτητας, εκφραζει το προβλημα της χωρας, της αριστερας και της ΔΗΜ.ΑΡ.<br /><br />"Πρυτάνεις, καθηγητικά λόμπυ και συντεχνίες (πχ γιατροί, μηχανικοί κλπ), συνδικαλιστικοί φορείς, διοικητικοί υπάλληλοι, φοιτητικές παρατάξεις, έχουν βρει εδώ και χρόνια τις ισορροπίες τους μέσα στο υπάρχον σύστημα και δεν θέλουν να τις χάσουν, ειδικά τώρα, εν μέσω οικονομικής κρίσης. Είναι η δική τους αντίσταση στο μνημόνιο. Η πανεπιστημιακή αριστερά μέσω ενός ευρύτατου πλέγματος προσωπικών και επαγγελματικών σχέσεων συνεργάζεται καλά με την αντίστοιχη δεξιά. Όλοι μαζί συνεργάζονταν θαυμάσια, μέχρι χτες, με τις εκάστοτε κυβερνήσεις και την πολιτική εξουσία, με όλα τα πολιτικά κόμματα, ακόμα και με τους αντιεξουσιαστές του indymedia. Αλλά και αύριο, όταν βρεθούν στο νέο θεσμικό περιβάλλον, θα αποκαταστήσουν νέες ισορροπίες και θα βρουν τα πατήματα νέων συνεργασιών. Business as usual."<br /><br />Αφωτιστος ΦιλελληνAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-34515498607135635742011-07-09T19:13:27.076+03:002011-07-09T19:13:27.076+03:00Ανώνυμε να σε ευχαριστήσω για την εκτενή κριτική. ...Ανώνυμε να σε ευχαριστήσω για την εκτενή κριτική. Αυτό σημαίνει διάλογος. Για την υπόθεση των λεκτόρων έχω ακούσει και διαβάσει διάφορα. Δεν έχω προσωπική εικόνα.Το γενικότερο θέμα της αξιολόγησης σκοντάφτει πάντοτε στο θέμα ποιος-ποιον. Δεν έχουμε παιδεία επ'αυτού, αυτό είναι αλήθεια.Leo Kastanashttps://www.blogger.com/profile/04012263911320790874noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-73906571190804371992011-07-09T19:03:46.020+03:002011-07-09T19:03:46.020+03:00Στο 5 ανωτέρω έγραψα:
Είναι οριζοντίως, καθέτως κα...Στο 5 ανωτέρω έγραψα:<br />Είναι οριζοντίως, καθέτως και διαγωνίως με τη λογική του μέτρου αυτού. <br />Άλλο όμως ήθελα να πω:<br />Είμαι οριζοντίως, καθέτως και διαγωνίως ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ με τη λογική του μέτρου αυτού. <br />Συγγνώμην.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-60006211703215149182011-07-09T18:22:58.744+03:002011-07-09T18:22:58.744+03:00Σχόλια επί των σημείων:
1. Ποιοι θα είναι οι 7 εξω...Σχόλια επί των σημείων:<br />1. Ποιοι θα είναι οι 7 εξωτερικοί... Αδύνατον να φανταστώ κάποιους πραγματικά κατάλληλους...<br />2....<br />3. Σε τρία χρόνια φυσικός δεν γίνεται κανείς... Αλλά ο νόμος έτσι και αλλιώς δεν επιβάλλει τριετείς σπουδές. Ακόμη και αν ήθελε ένα από τα Φυσικά της Ελλάδος να γίνει τριετές, θα πρέπει να συμφωνήσουν ΟΛΑ τα υπόλοιπα φυσικά της Ελλάδος και να γίνουν ΟΛΑ τριετή. Άρα τα φοβικά που εκπέμπουν πολλοί για μείωση της διάρκειας σπουδών, απλώς είναι ψεύδη.<br />4. Αξιολόγηση πρωτοβάθμιων... δύσκολο σημείο... ποιος αξιολογεί ποιον είναι το ερώτημα... Πρωτοβάθμιος, από αυτούς που δουλεύουν πολύ, ήταν πολύ αντίθετος, διότι αυτό θα μείωνε το κύρος του έναντι των συναδέλφων του (που θα τον έκριναν). Από την άλλη, υπάρχουν και αυτοί που αράζουν και δεν μπορείς να τους αφήνεις ήσυχους.. Ίσως υπάρχουν και καλύτεροι τρόποι, όπως υποχρέωση να υποβάλλουν αναφορά (σε ποιον;) με τη δραστηριότητά τους ανά τετραετία.<br />Θέλει σκέψη...<br />5. Οι υποκαθιστώντες τους νυν λέκτορες, ως μόνο διδάσκοντες, είναι ένα από τα σαφώς αρνητικά σημεία του νέου νομοσχεδίου. Ποιοι θα μείνουν να ζητήσουν τέτοιες θέσεις; Σίγουρα όχι αυτοί που αγαπούν την έρευνα.. αυτοί θα πάρουν των ομματιών τους. Θα διώξουν δηλαδή τους καλύτερους, ήτοι όσους δεν μπορούν/θέλουν να ζήσουν χωρίς έρευνα και θα μείνουν όσοι συμβιβάζονται με μια σχέση εργασίας με ΜΟΝΟ διδακτικά καθήκοντα, ωρισμένου χρόνου... Είναι οριζοντίως, καθέτως και διαγωνίως με τη λογική του μέτρου αυτού. <br />6. Λογικό...<br />7. Ευτυχώς το πήραν πίσω, ήταν λάθος η εισαγωγή σε σχολές... <br />8. Αυτό πρέπει να συνδυαστεί με τον περιορισμό της καθηγητικής αυθαιρεσίας στις εξετάσεις. Κατά τη γνώμη μου κανένας φοιτητής δεν πρέπει να μπορεί να μεταφέρει μαθήματα σε μεθεπόμενο έτος. Μέχρι το επόμενο και πολύ είναι. Αλλά είπαμε, για να το ζητήσεις αυτό, πρέπει να έχεις και έλεγχο της τυχόν καθηγητικής αυθαιρεσίας. Θα έχετε ακούσει πολλά για το πως περνούσαν ή δεν περνούσαν μαθήματα τα παλιά χρόνια στις ιατρικές σχολές...<br />9. .. δεν ξέρω... Σίγουρα πρέπει τα πανεπιστήμια να διαχειρίζονται σωστά την περιουσία τους.. Μπορώ να φανταστώ τρόπους, αλλά δεν είναι μια εύκολη συζήτηση..<br />10.Λογικό..<br />11. Ορθόν..<br />Και βέβαια συμφωνώ με το γενικό πνεύμα.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-53805573913962178962011-07-09T17:48:42.472+03:002011-07-09T17:48:42.472+03:00Κατα τη γνώμη μου το μόνο που μετράει εδώ που είμα...Κατα τη γνώμη μου το μόνο που μετράει εδώ που είμαστε είναι η εκπαραθύρωση του κομματισμού και η εισαγωγή αξιολόγησης. Αν το νομοσχέδιο το πετύχει αυτό θα είναι τεράστιο το κέρδος για την Ελληνική κοινωνία.<br /><br />Ολα τα άλλα είναι θέματα που εύκολα ή δύκολα λύνονται.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-85921086233656268902011-07-09T15:17:34.974+03:002011-07-09T15:17:34.974+03:00Θέμη, το σχόλιό σου μας βοηθάει. Και γω θεωρώ ότι ...Θέμη, το σχόλιό σου μας βοηθάει. Και γω θεωρώ ότι αυτό ήταν μεγάλη αστοχία, ή παρανόηση. Για την εισαγωγή υπάρχει πρόβλημα, Η πρότασή σου είναι σωστή και είναι πλέον απαίτηση της ζωής. Πολλοί μαθητές μου ανακαλύπτουν μετά από το 1ο έτος ότι δεν κάνουν πχ για το Φυσικό,δεν μπορούν, δεν τους ενδιαφέρει. Θα έπρεπε να μπορούν να μετακινηθούν διατηρώντας κάποια μαθήματα κλπ. Αυτονόητα πράγματα που ισχύουν έξω, εδώ και 40 χρόνια.<br />Ακόμα η εσωτερική κατανομή είναι αδύνατο να γίνει χωρίς αδιάβλητες εξετάσεις. Ποιος θα κρίνει αν κάποιος (α) θα συνεχίσει για γιατρός ή για οδοντίατρος ή νοσηλευτής;Leo Kastanashttps://www.blogger.com/profile/04012263911320790874noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-4192636397516364772011-07-09T15:07:25.006+03:002011-07-09T15:07:25.006+03:00Πιστεύω πως το κείμενο του Λεώ κεφαλαιοποιεί με λι...Πιστεύω πως το κείμενο του Λεώ κεφαλαιοποιεί με λιτό και σαφή τρόπο τα διακυβεύματα της μεταρρύθμισης και τις ελπίδες ενός σημαντικού τμήματος της κοινωνίας για αλλαγές στα ΑΕΙ. Σε χοντρές γραμμές γύρω από αυτά τα διλήμματα είμαστε αναγκασμένοι να σκεφτούμε και να αποφασίσουμε. Κανένα νομοσχέδιο δεν μπορεί να διασφαλίσει από μόνο του μια νέα Εδέμ. Χρειάζεται πολιτική βούληση και διαρκής προσπάθεια για να ξηλωθούν οι πρακτικές του παρελθόντος. <br />E. ΔημόπουλοςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-48527043442587844582011-07-09T13:57:41.639+03:002011-07-09T13:57:41.639+03:00Επίσης: η εισαγωγή σε σχολές έχει (προς το παρόν) ...Επίσης: η εισαγωγή σε σχολές έχει (προς το παρόν) εγκαταλειφθεί. <br /><br />Για την κινητικότητα είχα προτείνει ένας φοιτητής να διατηρεί το δικαίωμα να μεταπηδήσει σε οποιοδήποτε τμήμα είχε βάση χαμηλότερη από αυτήν του τμήματος στο οποίο εισήχθη. Αν δηλαδή πέρασε κάποιος Ιατρική και είδε ότι δεν του πάει να μπορεί αυτομάτως να μεταγραφεί π.χ. στην Βιολογία (παράδειγμα του κ. Σαββάκη σε εκπομπή της ΝΕΤ).Θέμης Λαζαρίδηςhttps://www.blogger.com/profile/15315851993481201773noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-27147602088750087382011-07-09T13:50:13.488+03:002011-07-09T13:50:13.488+03:00«Τα εσωτερικά μέλη εκλέγονται από το σύνολο των κα...«Τα εσωτερικά μέλη εκλέγονται από το σύνολο των καθηγητών του<br />οικείου ιδρύματος»<br /><br />Εδώ όταν λέει «καθηγητές» εννοεί όλα τα μέλη ΔΕΠ, όχι μόνο τους πρωτοβάθμιους.Θέμης Λαζαρίδηςhttps://www.blogger.com/profile/15315851993481201773noreply@blogger.com