tag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post5486917094815919669..comments2024-02-10T17:24:39.478+02:00Comments on μη μαδας τη μαργαριτα: Ένα κείμενο πολεμικής υπέρ των εκδηλώσεων κατά της βίαςLeo Kastanashttp://www.blogger.com/profile/04012263911320790874noreply@blogger.comBlogger13125tag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-83915594818480703682012-02-15T23:25:39.433+02:002012-02-15T23:25:39.433+02:00Αλίκη δεν μιλώ επειδή ξέρω κάτι που δεν ξέρεις. Α...Αλίκη δεν μιλώ επειδή ξέρω κάτι που δεν ξέρεις. Αλλά την ψάχνουν καιρό τώρα. Θα προτιμούσα να σου απαντήσω με μια μελλοντική ανάρτηση ως το τέλος της εβδομάδας.<br /><br />Δείμο οι σκηνές βίας πήγαν την χώρα πιο κοντά στη δραχμή. Συμφέρουν όσους την επιδιώκουν. Πολλοί κατα τη γνώμη μου. Αλλά ταυτόχρονα εμπέδωσαν ένα κλίμα βίας που βρήκε θιασώτες στην μεσαία τάξη.Παίζονται πολλά, θα δούμεLeo Kastanashttps://www.blogger.com/profile/04012263911320790874noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-77565066175701299432012-02-15T23:04:18.790+02:002012-02-15T23:04:18.790+02:00Leo, , με σοκάρισε αυτό που λες περί νεκρών που αν...Leo, , με σοκάρισε αυτό που λες περί νεκρών που αναμένονται ως μάννα εξ ουρανού. Δεν το αμφισβητώ, ο συλλογισμός σου είναι απολύτως βάσιμος. Θα μ' ενδιέφερε όμως να ξέρω αν υπάρχουν ενδείξεις για συγκεκριμένο τέτοιο σχεδιασμό και επιδίωξη. Πιστεύεις ότι αυτά που έγιναν την Κυριακή ήταν περισσότερο ελεγχόμενα και καθοδηγούμενα απ' όσο μερικοί αφελείς νομίζουν;<br />ΑλίκηAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-50888896561590350472012-02-15T23:01:42.812+02:002012-02-15T23:01:42.812+02:00ειμαι ο παραπανω ανωνυμος, κατ αρχην σε ευχαριστω ...ειμαι ο παραπανω ανωνυμος, κατ αρχην σε ευχαριστω για τον χωρο και ενω εχεις δικιο, επανερχομαι για να εξηγησω πως το γραπτο για μενα ειναι ενας λιβελος, για τον απλουστατο λογο οτι δεν εχει ειρμο και προδιδει τις εμμονες του συντακτη του. Ξεκινωντας απο καποιες αποδεκτες παραδοχες, παρεκτρεπεται σε απλοικοτατες γενικευσεις που προδιδουν τηλεορασοπληκτο εγκεφαλο, ειρωνικα σχολια και καταληγει σε ενα υβρεολογιο κατα του .... τσιπρα (!) και λοιπων. <br />ως εκ τουτου δε βρισκω λογο να καταπιαστω - ο μονος λογος που σχολιαζω ειναι πως βλεπω στα αριστερα μου μπανερ με τον γιγαντιο π.κονδυλη και αναρωτιεμαι πώς ειναι δυνατον ο αναδημοσιευτης ΚΑΙ να εκτιμα τον κονδυλη, ΚΑΙ να μην ειναι σε θεση να δει την χαμηλη ποιοτητα αυτου του αναδημοσιευματος που συσκοτιζει τις σκεψεις μας σε καιρους επικινδυνους.<br />ευχαριστωAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-78499275475137459852012-02-15T22:48:34.554+02:002012-02-15T22:48:34.554+02:00Leo, ούτε εγώ συμπαθώ τη βία, ούτε την εγκρίνω. Βέ...<b>Leo</b>, ούτε εγώ συμπαθώ τη βία, ούτε την εγκρίνω. Βέβαια, δεν τη χαρακτηρίζω φασιστική (αφού είναι ίδιον του ανθρώπινου είδους, θα δεις και την επόμενή μου ανάρτηση) και σιγουρα δεν την κρίνω με τον ίδιο προσδιορισμό από όπου κι αν προέρχεται, ακριβώς επειδή έχει διαβαθμίσεις. <br /><br />Ως 'υπερασπιστής'/απολογητής της μεσαίας τάξης δεν μπορώ να δεχτώ την καταστροφή περιουσιών που αποκτήθηκαν με τόσο κόπο στο όνομα της όποιας ιδέας. <br /><br />Ωστόσο, άλλο είναι να καταλαβαίνουμε, να προσεγγίζουμε εκείνον που βιαιοπραγεί κι άλλο να καταδικάζουμε συλλήβδην. Οι πράξεις που είδαμε ήταν αναμενόμενες από μήνες πριν (από τις 11/11/11, ημέρα ορκωμοσίας του Παπαδήμιου). Περιμέναμε τη βία κόντρα στη σχεδόν αντισυγματικότητα, στη σχεδόν κατάλυση της όποιας δημοκρατίας. Αναμενόμενο κι όχι αποδεκτό. Κι αν κάποιοι το ξέραμε, γιατί άλλοι άφησαν να γίνουν καταστροφές; <br /><br />Και γιατί το άρθρο αποφεύγει τόσο εύκολα να αναφερθεί στο κέρδος των πράξεων; Προτιμώ τη στείρα αντιπολίτευση στην αριστερά (συλλήβδην και πάλι), αλλά αποφεύγει να δείξει ποιος τελικά κέρδισε από τη βία και τις σκηνές της καιόμενης Αθήνας: το σύστημα, η ακροδεξιά που φοβάται την "κυριαρχία της αριστεράς" και φυσικά η κυβέρνηση.<br /><br />Και μη νομίζεις ότι δε θα ξαναζήσουμε τέτοια επεισόδια. Κάθε φορά που το κίνημα θα φουντώνει, θα τα ζούμε ξανά και ξανά. Έτσι, βολεύει.ο δείμος του πολίτηhttps://www.blogger.com/profile/05409347669720153462noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-87042603791164582672012-02-15T21:31:28.495+02:002012-02-15T21:31:28.495+02:00Ανώνυμε έτσι είναι συμφωνούμε. Σε ψέγω όμως για το...Ανώνυμε έτσι είναι συμφωνούμε. Σε ψέγω όμως για τους χαρακτηρισμούς σου στο Δείμο. Είναι φίλος μας και συζητάμε πότε έτσι πότε αλλιώς. Ηρεμία.Leo Kastanashttps://www.blogger.com/profile/04012263911320790874noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-78805179340506091802012-02-15T21:29:53.773+02:002012-02-15T21:29:53.773+02:00Δείμο. Και βέβαια η βία έχει αιτίες, ποιότητες, ερ...Δείμο. Και βέβαια η βία έχει αιτίες, ποιότητες, ερμηνείες κλπ κλπ. Αλλά για μένα η βία είναι φασιστική απόπου και αν προέρχεται και για όποια αιτία και αν χρησιμοποιείται. Μόνο ως άμυνα τη δέχομαι. Ιδιαίτερα όταν η βία καίει δημόσια αγαθά. Βλέπω όμως μια προσπάθεια να δικαιολογηθεί η βία ως αντίδοτο του μνημονίου, από την αριστερά. Φρικώδες. Αλλά φρικώδης είναι και αυτή η Αριστερά. Γιαυτό αναφέρθηκα σε τσιπροαλαβάνους κλπ. Ωστόσο η βία δικαιώνεται και στις δράσεις όλου του μικροαστισμού που έχασε τα επιδόματα και οργίζεται. Συνεπώς αναμένω να μπούμε σε ένα κλίμα βιαιότητας που θάχει και νεκρούς ( τους αναμένουν σαν το μάννα). Απλά την οργή του κόσμου όταν θάρθει η δραχμή και τα παρελκόμενα, θέλουν να την διοχετεύσουν μόνο στα κόμματα εξουσίας και όχι της αριστεράς. Είναι το pro-gameLeo Kastanashttps://www.blogger.com/profile/04012263911320790874noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-36183794434555256932012-02-15T21:21:13.238+02:002012-02-15T21:21:13.238+02:00λοιπόν ως οικοδεσπότης θάθελα να κρατήσουμε το διά...λοιπόν ως οικοδεσπότης θάθελα να κρατήσουμε το διάλογο σε ένα επίπεδο είτε συμφωνούμε είτε διαφωνούμε και ως εκ τούτου ας αποφύγουμε τους χαρακτηρισμούς φίλοι μου. Με το Δείμο άλλοτε συμφωνούμε και άλλοτε διαφωνούμε και αυτό έχει την αξία του. Τώρα αν βλέπουμε στα γραπτά του άλλου αρλούμπες δεν έχει νόημα το σχόλιο. Δεν είναι γήπεδο ούτε πηγαδάκι, ουτε συνέλευση. Είναι χώρος διαλόγου, μιας ποιότητας με την οποία όποιος ικανοποιείται συμμετέχει, όποιος δεν, την αποφεύγει. Οκ;Leo Kastanashttps://www.blogger.com/profile/04012263911320790874noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-60611005085222066102012-02-15T17:56:22.687+02:002012-02-15T17:56:22.687+02:00να πω κι εγω με τη σειρα μου για τον λιβελο που μο...να πω κι εγω με τη σειρα μου για τον λιβελο που μολις διαβασα <br />"Λοιπόν, πώς απαντάμε σε τέτοιες αρλούμπες (που δεν είναι σπάνιο να γράφονται και από μορφωμένους ανθρώπους);"Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-39948944175807905222012-02-15T16:07:41.704+02:002012-02-15T16:07:41.704+02:00Ανώνυμε, κράτα τις προβοκάτσιες και τους χαρακτηρι...<b>Ανώνυμε</b>, κράτα τις προβοκάτσιες και τους χαρακτηρισμούς για σένα. Για την ατομική περιουσία έχω τοποθετηθεί πολλάκις. Ομοίως όμως έχω και άποψη για τη βία. Ίσως θεωρείς αναγκαίο να συμφωνώ μαζί σου. Αδιαφορώ για τις απαιτήσεις σου. Ξέρω μόνο ότι με το <b>Leo</b> έχω συμφωνήσει δεκάδες φορές (απλά ακόμη θες χρόνο για να μάθεις τι είναι η συμφωνία και ο διάλογος).ο δείμος του πολίτηhttps://www.blogger.com/profile/05409347669720153462noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-53986070599183588542012-02-15T15:43:08.322+02:002012-02-15T15:43:08.322+02:00Leo, απορώ για το ότι προσπαθείς να βγάλεις νόημα ...Leo, απορώ για το ότι προσπαθείς να βγάλεις νόημα από τα λεγόμενα του συγκεκριμένου σχολιαστή (Δείμου). Ποτέ δε βγαίνει νόημα απ' αυτά που λέει -μάλλον, λόγω πνευματικής και ιδεολογικής σύγχυσης. Προσωπικά, δεν ενδιαφέρομαι καθόλου για την άποψή του. Τη σχολιάζω όμως γιατί η συγκεκριμένη "ήξεις αφίξεις" τοποθέτηση επί του προβλήματος της βίας και των καταστροφών χαρακτηρίζει ένα μεγάλο μέρος της Αριστεράς (ΚΚΕ, ΣΥριζαίοι). Τοποθετούνται επιλεκτικά και με χιλιάδες υπεκφυγές -αντί να καταδικάσουν απερίφραστα. Χρησιμοποιούν κατά κανόνα μια κουτοπόνηρη λογική συμψηφισμών -ναι, μπορεί να γίνεται κόλαση και να καίγεται η Αθήνα, όμως το μνημόνιο είναικακόν πράγμα και ο καπιταλισμός κακό οικονομικό σύστημα κλπ. Ή -στη συγκεκριμένη περίπτωση-"γιατί δεν αναδεικνύεται το μέγεθος της ειρηνικής συγκέντρωσης" κλπ; Είναι σα να καίνε κάποιοιτο σπίτι σου κιεσύ να συζητάς για τη φύση του καθεστώτος της ατομικής ιδιοκτησίας και να τους απαλλάσσεις των ευθυνών, αναγνωρίζοντας τους το δικαίωμα της ιδεολογικής διαφωνίας. Άσε πια την επίκληση τους ελλείμματος δημοκρατίας, ως επιχείρημα ουσιαστικά υπέρ των φασιστόμουτρων που τα κάνουν λίμπα! Με λίγα λόγια, κουτοπονηριά και πηχτή βλακεία -στην περίπτωση του συγκεκριμένου σχολιαστή, γιατί αλλού δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Θα ήταν μόνο για γέλια, υπό άλλες συνθήκες. Σήμερα όμως δεν δικαιούμαστε να την αγνοούμε, γιατί οι βλάκες έχουν απήχηση σε άλλους βλάκες και -ως γνωστόν- η δύναμη της βλακείας είναι αήττητη!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-43742693241040758362012-02-15T15:41:36.818+02:002012-02-15T15:41:36.818+02:00Συγνώμη, αλλά δε θυμάμαι αναφορά στον Αλαβάνο συγκ...Συγνώμη, αλλά δε θυμάμαι αναφορά στον Αλαβάνο συγκεκριμένα, μόνο θέσεις ανώνυμες κάποιων μορφωμένων. Αλλά δεν κατάλαβα στο σχόλιό σου γιατί το αντίβαρο να είναι μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΚΕ. Όπως δεν κατάλαβα και πια βία οικειοποιήθηκαν πριν από 4 χρόνια. Ίσως αναφέρεσαι στο Δεκέμβρη του 2008 που ο Τσίπρας προσπάθησε να προσεταιριστεί, όχι να οικειοποιηθεί. Δεν είδα κανένα ξένο πράκτορα. Αντίθετα, εδώ και καιρό δίπλα στις αδυναμίες της αριστεράς βλέπω και ορισμένες θέσεις που επιβεβαιώνονται. Θέσεις που διαφωνούν με την κυρίαρχη άποψη για τη "σωτηρία" της χώρας (και τουλάχιστον προσωπικά μιλώντας δε βλέπω ποτέ το δικό μου κέρδος ίδιο με αυτό των ελίτ ούτε το ταυτίζω ποτέ με τη χειραγώγηση μέσων).<br /><br />Η δε βία δεν είναι ίδια ούτε έχει τους ίδιους στόχους ώστε να καταδικάζεται "απ' όπου κι αν προέρχεται". Πριν καταδικάσω τη βία, πρώτα θα αναζητήσω τα ελατήριά της. Ίσως έτσι βρω ευκολότερα και τα αίτια ώστε να τα θεραπεύσω. Το άρθρο, όμως δεν αναζητά αίτια της ίδιας της βίας, απλά καταδικάζει τους αντιεξουσιαστές, προσπερνώντας την κρατική βία.<br /><br />περισσότερα για τη βία έγραψα <a href="http://chldimos.blogspot.com/2010/01/blog-post_2782.html" rel="nofollow"><b>εδώ</b></a> και <a href="http://chldimos.blogspot.com/2011/02/blog-post_28.html" rel="nofollow"><b>εδώ</b></a> και σε συνδέσμους που περιλαμβάνονται).ο δείμος του πολίτηhttps://www.blogger.com/profile/05409347669720153462noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-19388244845553295082012-02-15T13:36:17.750+02:002012-02-15T13:36:17.750+02:00Ποια είναι τα ανώνυμα Δείμο. Ο Αλαβάνος είναι ανών...Ποια είναι τα ανώνυμα Δείμο. Ο Αλαβάνος είναι ανώνυμος; Η δημοκρατία κατάντησε αντιδημοκρατική; Καιρός να την αλλάξουμε να φέρουμε την κουκούλα και τον Τσίπρα στην εξουσία ή την Αλέκα που είναι δημοκράτες και υπερασπιστές της ελεύθερης διακίνησης των ιδεών; Αμ έπος αμ έργο. Πριν 4 χρόνια οικειοποιήθηκαν τη βία για μικροπολιτικούς λόγους. Σήμερα και προ εκλογών και με μετακινούμενους πασόκους την απέδωσαν σε ξένους πράκτορες. Δέντρο καλδί, ή δάσος, η βία παντός είδους είναι φασιστική και πρέπει να καταδικάζεται/ Δεν ξέρω αν συμφωνείς. Με μπέρδεψες.Leo Kastanashttps://www.blogger.com/profile/04012263911320790874noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-80639847127709506322012-02-15T13:07:38.405+02:002012-02-15T13:07:38.405+02:00Υπάρχει μία τάση στο κείμενο να εξομοιώσει τα πάντ...Υπάρχει μία τάση στο κείμενο να εξομοιώσει τα πάντα (τη βία των κουκουλοφόρων και συλλήβδην ορισμένες θέσεις υποστήριξής τους). Όσοι παίρνουν θέση υπέρ των αντιεξουσιαστών, ουσιαστικά δεν είχαν κάποιο δικό τους διακύβευμα και μάλλον τους δίνεται πολύ σημασία. Αλλά ότι τα επεισόδια ήταν αναμενόμενα για όποιον έχει την ελάχιστη γνώση του αναρχικού χώρου, είναι γεγονός. Περιμέναμε στον ένα ή άλλο βαθμό (επίθεση ή προβοκάτσια ή άμυνα, αδιάφοροι μου είναι οι όροι) τη χρήση βίας ως αντιβία/αντίθεση στην κρατική βία (ψυχολογική, οικονομική, σωματική, συστημική). Δε σημαίνει ότι επικροτείται.<br /><br />Ωστόσο, το άρθρο σχεδόν αποσπασματικά, μένει σε σε μία ρητορεία κατά όσων "υπερασπίστηκαν" τους αντιεξουσιαστές. Μία ρητορεία πολύ περίεργη (γιατί άραγε τόσο αποσπασματική προσέγγιση, τόσο αποπροσανατολσιτική;), που αντί να δώσει βάρος στη συγκέντρωση και στις χιλιάδες των παρόντων πολιτών και των απόντων (όσων εμπόδισαν τα πρώτα επεισόδια και τα χημικά), δίνει έμφαση σε διάφορες παραλλαγές ανώνυμων σχολίων υπέρ της βίας (μάλλον υπέρ της συγκεκριμένης βίας). Ουσιαστικά, χάσαμε το δάσος και το δέντρο και κοιτάμε το κλαδί... Αλίμονο. <br /><br />Η <i>δημοκρατία</i> κατάντησε πλήρως αντιδημοκρατική και κινείται στη ρωγμή ενός απολυταρχικού καθεστώτος με αποφάσεις μακριά από το λαό. Κι εμείς κοιτάμε ακόμα το κλαδί.ο δείμος του πολίτηhttps://www.blogger.com/profile/05409347669720153462noreply@blogger.com