Μέσα Μεταφοράς αλλά και αλληλεγγύης


Αν η ελληνική κοινωνία αφεθεί να την καθοδηγούν οι φόνοι όσο φρικτοί και αν είναι, θα θερίζει μόνο φόνους και ποτέ ανάπτυξη. Αν αφήσει το διχασμό να την πιλατεύει δεν θα βρει ποτέ την αλληλεγγύη που τις λείπει. Ο φίλος και αναγνώστης της «μαργαρίτας» Χρήστος Χατζηγιαννάκης μας έστειλε μια ιδέα για τα μέσα μεταφοράς και αυτούς που δεν μπορούν να πληρώσουν. Τον ευχαριστούμε και τη δημοσιεύουμε. Ένα διάλειμμα  από τη φρίκη, τη Κεντροαριστερά και τη διχόνια.
  
του Χρήστου Χατζηγιαννάκη

Συνεπεία της κρίσης, οι πολίτες της χώρας ζουν με την ανασφάλεια, την  αγωνία, τον φόβο, και ίσως μερικοί αντιμετωπίζουν με απελπισία την  καθημερινή επιβίωση .
Πολλοί, είναι αποκλεισμένοι από μια σειρά αγαθών και υπηρεσιών, παρότι συνέβαλαν και αυτοί τα προηγούμενα χρόνια, με τον φόρο που κατέβαλλαν, στην ανάπτυξη του δημόσιου πλούτου, στις δημόσιες Υπηρεσίες , υγεία , παιδεία, πρόνοια, μέσα μαζικής μεταφοράς κ.α.
Θα σταθώ στο τελευταίο. Δεν αναφέρομαι στους τσαμπατζήδες ούτε στο κίνημα «δεν πληρώνω». Αναφέρομαι σε αυτούς που είναι σε δύσκολη οικονομική θέση και αδυνατούν να καταβάλλουν το αντίτιμο για τις αστικές ή υπεραστικές μετακινήσεις τους. Οι επιλογές τους είναι δύο. Ή να ζητήσουν από τον φίλο τους χρήματα, ρίχνοντας την περηφάνια και αξιοπρέπεια τους, ή να επιβιβασθούν ένοχα με τον κίνδυνο να εξευτελιστούν δημόσια. Για αυτούς όλους πρέπει να νοιαστούμε και να τους δείξουμε με πράξεις ότι έχουν την συμπαράσταση του  κοινωνικού συνόλου στην δύσκολη θέση που βρίσκονται και   ότι συνεχίζουν να είναι ένα κομμάτι από αυτό και  ότι σ αυτό ανήκουν. Πως θα μπορούσε να γίνει αυτό; Εγώ αναφέρω έναν που ίσως δεν είναι ο καλύτερος. Πρόταση,  κάποια μέσα μαζικής μεταφοράς, ορισμένες ώρες, με την ταμπέλα π.χ. ΜΕΣΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ να εκτελούν  ορισμένα δρομολόγια και να δέχονται χωρίς έλεγχο [ η με κάρτα που θα χορηγεί ένας φορέας του δήμου] τους μη έχοντες , όχι μόνο στις αστικές αλλά   σε αναλογία επιβατών και  σε μέσα  υπεραστικής συγκοινωνίας. Να υπάρχουν για αυστηρό έλεγχο , ελεγκτές  και δεν θα ήταν κακό να προταθεί να στελεχωθούν από ικανούς για αυτό , λαμβάνοντες επίδομα ανεργίας  του ΟΑΕΔ,  οι οποίοι θα δείξουν ότι αναγνωρίζουν στους συνανθρώπους τους έμπρακτα τα χρήματα που τους προσφέρουν μέσα από τους φόρους η τις έκτακτες κρατήσεις. Μετά από εξάμηνο να γίνουν οι εκτιμήσεις και αν δεν βγαίνουν τα οικονομικά τότε να προταθούν αυξήσεις εισιτηρίων .



Σχόλια

  1. 1) ''ή να επιβιβασθούν ένοχα με τον κίνδυνο να εξευτελιστούν δημόσια.''

    Προς το παρόν πληρώνω εισιτήριο, παρότι άνεργος, γιατί ακόμη έχω τη δυνατότητα. Δε θεωρώ τους συνεπιβάτες μου, που δεν μπορούν να πληρώσουν εισιτήριο ξεφτίλες. Αντίθετα, ειδικά αν επιδεικνύουν κάρτα ανεργίας ή είναι μαθητές, τους στηρίζω και προσπαθώ να πείσω τον ελεγκτή να μην τους κόψει πρόστιμο.

    2)κ.Καστανά,
    τα τελευταία 4 χρόνια δούλευα σαν αναπληρωτής δάσκαλος με πολλή όρεξη σε διάφορα ακριτικά μέρη της χώρας - το μεγαλύτερο από αυτά είχε 800 κατοίκους.
    Φέτος, φυσικά είμαι άνεργος, όχι γιατί αυξήθηκε το ωράριο, ούτε γιατί επέστρεψαν στις τάξεις οι αποσπασμένοι, αλλά γιατί το Υπουργείο απλά αποφάσισε να υποβαθμίσει και να σταματήσει τη λειτουργία δύο δομών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης : Ολοήμερο και Ειδική Αγωγή. Πέρα, λοιπόν, από τις μεταρρυθμίσεις που δε γίνονται, κάντε κάποια στιγμή και κάποια αναφορά σε μεταρρυθμίσεις που έγιναν πριν λίγα χρόνια, αλλά τώρα καταρρέουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κίμων Χατζημπίρος: Ύστατος πόρος: Η πράσινη και ψηφιακή μετάβαση είναι μια πρόταση για το μέλλον.

Βάσω Κιντή: Παραιτούμαι από μέλος της ΚΕ και αποχωρώ από το κόμμα της Δημοκρατικής Αριστεράς

Κίμων Χατζημπίρος: Ατελέσφορη Οικολογία