Ρωμανική αμετροέπεια


του Αχιλλέα Γραβάνη

Ο Ρωμανός έχει όλο το δικαίωμα στη μόρφωση που ίσως τον βοηθήσει να δει καθαρά τη ζωή του. Ισως του δείξει τον δρόμο που η οικογένεια του δεν μπόρεσε. Μεγάλη η ευθύνη της στην δημιουργία ενός ένοπλου ληστή, γιατί αυτό έκανε το Ρωμανός, ένοπλη ληστεία που θα μπορούσε να καταλήξει στο θάνατο ή στον σοβαρό τραυματισμό ενός άλλου νέου ανθρώπου, όχι των όμορφων βορείων και νοτίων προαστίων αλλά των 700 Ευρώ που δεν είχε τη δυνατότητα να πάει στα καλά σχολειά του Ρωμανού. Αλλά βέβαια ποιος σκέφτεσαι τη μάνα ενός δύσμοιρου Αστυνομικού? Μήπως τα ‘αριστερά' παιδιά των αριστερών πολιτικών μας που μας κουνούν εκ του τραπεζικού τους ασφαλούς το δάκτυλο στη Βουλή? Η τα ‘αριστερα’ παιδία των βορείων και νοτίων προαστείων της παλαβής ‘αριστεράς’ που ενδημούν στα Εξάρχεια (φίλη που μένει εκεί μου έλεγε ότι έχουν ανέβει εξ αιτίας τους τα ενοίκια των μικρών διαμερισμάτων της περιοχής), γράφοντας επαναστατικά ένσημα, τα οποία ίσως κάποτε αποτελέσουν εισιτήριο για τη Βουλή, ποιος ξέρει ίσως και για την πρωθυπουργεία?
Την στιγμή που η χώρα έπρεπε να συζητά και να συναινεί για τους τρόπους διασφάλισης της οικονομικής και ευρωπαικής της επιβίωσης κατατρύχεται με τα δευτερεύοντα. Η Πολιτεία περιδεής σπεύδει να νομοθετήσει ειδικά για τον Ρωμανό, ένα παιδί του Συστήματος. Το Σύστημα πάντα υποστηρίζει τα παιδία του, όχι βέβαια τα τσιγκανόπουλα, τα παιδία των μεταναστών, των άγνωστων. Τα παιδιά του!
Και βέβαια οι ‘αριστεροί της πλάκας’ ξεσηκώθηκαν: τι καλύτερο από τις ευκαιρίες για ασφαλή 'επανάσταση' σε κάθε επίσκεψη του Ρωμανού τους ήρωα στη Σχολή του? Ευκαιρίες να αποτελειώσουν το έργο τους, ρημάζοντας και την τελευταία σπιθαμή ακαδημαικής γης...

Σχόλια

  1. διαβάζω το σχόλιο σου και αυτό που διακρίνω και εισέπραξα από αυτό είναι ότι ό ο συλλογισμός που τον διαπερνά είναι περίπου, ότι ¨καλά να πάθουν τα παιδιά των βορείων προαστίων¨ κ. ά, παρεμφερή μαζί με τη διάχυτη επιχειρηματολογία σου που δηλώνει μάλλον έναν βαθύτατο συντηρητισμό μαζί με κομπλεξισμό! Όλα τα άλλα περί του που βρίσκεται σήμερα η χώρα και πως θα έπρεπε να πορεύεται είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Σε τελική ανάλυση περίπου μας λέτε ότι εδώ χανόμαστε και εσείς μου μιλάτε για ατομικά και ανθρώπινα δικαιώματα¨ και μάλιστα των πλουσιόπαιδων των βορείων προαστίων? ή μήπως δεν κατάλαβα καλά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που γράφει το άρθρο "εδώ χανόμαστε και εσείς μου μιλάτε για ατομικά και ανθρώπινα δικαιώματα;" Αυτή είναι δική σας ερμηνεία. Σωστότερα: εδώ χανόμαστε και εσείς μου μιλάτε για προνομιακή μεταχείριση ενός φυλακισμένου.

      Διαγραφή
    2. Προφανώς και δεν κατάλαβες.

      Διαγραφή
    3. .......τελικά επανήλθα και ξανά-διάβασα το άρθρο σου και είδα ότι πέρα απο τα δικαιώματα που επιλεκτικά πρέπει να έχουν οι υπόδικοι πολίτες έχεις και κάποιο πρόβλημα ψυχολογικής υφής με τους ¨αριστερά¨παιδιά των βορείων και νοτίων προαστίων...

      Διαγραφή
    4. Εσύ αγαπητέ μου ¨ανώνυμε¨ θα μας πεις τι ακριβώς διαφορετικό κατάλαβες? και αν θέλεις μπαίνεις και στον κόπο να μας το πεις και γραπτώς?

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κίμων Χατζημπίρος: Ύστατος πόρος: Η πράσινη και ψηφιακή μετάβαση είναι μια πρόταση για το μέλλον.

Βάσω Κιντή: Παραιτούμαι από μέλος της ΚΕ και αποχωρώ από το κόμμα της Δημοκρατικής Αριστεράς

Κίμων Χατζημπίρος: Ατελέσφορη Οικολογία