tag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post1653027807863180175..comments2024-02-10T17:24:39.478+02:00Comments on μη μαδας τη μαργαριτα: Ο «ΧΩΡΟΣ» στην εξουσίαLeo Kastanashttp://www.blogger.com/profile/04012263911320790874noreply@blogger.comBlogger14125tag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-9507277865818461702016-02-01T18:18:06.306+02:002016-02-01T18:18:06.306+02:00Τι μου θύμισες τώρα! Εξαιρετικό! Μπράβο!Ο Χώρος εί...Τι μου θύμισες τώρα! Εξαιρετικό! Μπράβο!Ο Χώρος είχε τα θετικά του (ΑντιΚΚΕ, ελεύθερες σχέσεις κλπ), αλλά είχε και πολλά αρνητικά, αυτά που φαίνονται τώρα. Όπως ακριβώς τα γράφεις. Αλίμονο στους νέους που δεν υπήρξαν ποτέ αριστεροί, αλλά αλίμονο και σε όσους μεγαλύτερους παρέμειναν αριστεροί. Ποιος το είχε πει:ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ ΘΩΜΑΣhttps://www.blogger.com/profile/15026834858841047360noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-41212370920232018532016-02-01T14:56:15.240+02:002016-02-01T14:56:15.240+02:00Αυτό που γράφεις Γιώργο είναι η μόνη ουσία. Τα άλλ...Αυτό που γράφεις Γιώργο είναι η μόνη ουσία. Τα άλλα είναι απλώς κουβέντες για να διασκεδάζουμε τημ αμηχανία μας μπροστά στα μεγάλα.Leo Kastanashttps://www.blogger.com/profile/04012263911320790874noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-45503599833872973472016-01-31T15:58:59.214+02:002016-01-31T15:58:59.214+02:00Ως υστερόγραφο στο μακρόσυρτο απαισιόδοξο σχόλιό μ...Ως υστερόγραφο στο μακρόσυρτο απαισιόδοξο σχόλιό μου, θα πρόσθετα την (δική μου, τουλάχιστον) ανάγκη για απομάκρυνση από τον άκαρπο ελληνοκεντρισμό και τις αυτοαναφορικότητες αριστερών, φιλελεύθερων ή ό,τι άλλο. <br />Γιατί εκτός από τις ιδεολογίες υπάρχει μπροστά μας και η «μεγάλη εικόνα», η Ευρώπη σήμερα. <br />Νομίζω όμως ότι γι αυτό, καλύτερα τα γράφει ο Wolfgang Münchau των FT και του Spiegel στο αποχαιρετιστήριο του εβδομαδιαίο άρθρο στο γερμανικό περιοδικό:<br />Ο αργός μαρασμός της Ευρώπης. «Όχι με βρόντο, αλλά μ' έναν λυγμό»<br />http://aftercrisisblog.blogspot.gr/2016/01/blog-post_31.htmlCrisis and Critiquehttps://www.blogger.com/profile/11531350509013159303noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-16574934262286391062016-01-31T09:17:28.119+02:002016-01-31T09:17:28.119+02:00Νόμιζα οτι το πρωτο σχολιο δεν ειχε καταχωρηθεί. Ε...Νόμιζα οτι το πρωτο σχολιο δεν ειχε καταχωρηθεί. Εξού και το δεύτερο, και οχι για να εμπεδωθουν καλυτερα οι σοφίες μου!Αλικη Νικολουnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-44500068057233817312016-01-30T22:24:06.927+02:002016-01-30T22:24:06.927+02:00Θα συμφωνήσω μαζί σου, Λεο, επισημαίνοντας παράλλη...Θα συμφωνήσω μαζί σου, Λεο, επισημαίνοντας παράλληλα οτι ο τεχνοφιλευθερισμος εδράζεται μια χαρα στην τεχνολογία και στον φιλευθερισμό.<br /><br />Αντίθετα οι αριστερές πομφολυγες της πρώην ανανεωτικής και ΝΥΝ κυβερνώ σας αριστεράς εχουν χάσει καθε έρεισμα.<br />Είχαν νόημα εφόσον υπήρχε ο λεγόμενος "υπαρκτός σοσιαλισμός", τις πρακτικές του οποίου υποτίθεται οτι θα ανανέωναν.<br /><br />Αν θυμάμαι καλα, το κεντρικό σημειο διαφοροποίησης ηταν η "ειρηνική μετάβαση στον σοσιαλισμό".<br /><br />Το να προβάλλεται αυτη η προβληματική στο σημερα ειναι κατι εξόχως "προβληματικό".<br /><br />Εξίσου προβληματική ειναι, κατα την ταπεινή μου γνωμη, και η τήρηση ίσων αποστάσεων απεναντι στα δυο κυρία ρεύματα της παρούσας συγκυρίας.Αλικη Νικολουnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-46159214780024573682016-01-30T22:16:22.257+02:002016-01-30T22:16:22.257+02:00Θα συμφωνήσω μαζί σου, Λεο, επισημαίνοντας οτι ο τ...Θα συμφωνήσω μαζί σου, Λεο, επισημαίνοντας οτι ο τεχνοφιλευθερισμος εδράζεται μια χαρα στην τεχνολογία και τον φιλευθερισμο. <br /><br />Αντίθετα οι αριστερές μπαρούφες της πρώην ανανεωτικής και νυν κυβερνω σας αριστεράς εχουν χάσει απο χρονια καθε πραγματικό έρεισμα.<br />Είχαν νόημα εφόσον υπήρχε ο λεγόμενος "υπαρκτός σοσιαλισμός", τις πρακτικές του οποίου υποτίθεται οτι θα ανανέωναν.<br />Αν θυμάμαι καλα, το βασικό στοιχειο διαφοροποίησης ηταν "η ειρηνική μετάβαση στο σοσιαλισμό".<br /><br />Το να προβάλλεται αυτη η προβληματική στο σημερα ειναι εξόχως "προβληματικό".<br />Οπως προβληματική ειναι, κατα την ταπεινή μου γνωμη, η τήρηση ίσων αποστάσεων απεναντι στις δυο κύριες πολιτικές τάσεις της παρούσας συγκυρίας.<br /><br /><br />Αλικη Νικολουnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-89716444648692459582016-01-30T20:11:23.381+02:002016-01-30T20:11:23.381+02:00Διορθωσις ημαρτημενων
η προτασις
«εναντια στο ασφ...Διορθωσις ημαρτημενων<br /><br />η προτασις<br />«εναντια στο ασφαλιστικο , το καλοκαιρι πια στο δημαρχειο της Λιβαδιας υπογραφεται το Σύμφωνο Συμβίωσης του Ιακωβου με τον Μητρο και αμεσως μετα γινεται ο γαμος της Κρουστάλλως με τον Λιακο.<br /><br />Διορθωνεται ως εξης<br /><br />«Μετα την επιτυχη εκβαση του πολυμηνου αγωνα των αγροκτηνοτροφων και των επιστημονων, εναντια στο ασφαλιστικο , το καλοκαιρι πια στο δημαρχειο της Λιβαδιας υπογραφεται το Σύμφωνο Συμβίωσης του Ιακωβου με τον Μητρο και αμεσως μετα γινεται ο γαμος της Κρουστάλλως με τον Λιακο.»afotistosfilellinhttps://www.blogger.com/profile/10974260767301827367noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-60538388387105375182016-01-30T19:34:49.602+02:002016-01-30T19:34:49.602+02:00Γιάννη το σημείωμα αυτό γράφτηκε με αφορμή να θυμί...Γιάννη το σημείωμα αυτό γράφτηκε με αφορμή να θυμίσει την αποδοχή του χώρου στην πολιτική βία και να ερμηνεύσει ιστορικά τις σημερινές συμπεριφορές ενός μέρους της Αριστεράς.Αναγκαστικά επεκτάθηκε και σε άλλα. Ωστόσο ώρες ώρες έχω την αίσθηση ότι κυβερνά ο ίδιος πυρήνας της εποχής εκείνης. Ίσως η ιδεολογία της εποχής εκείνης είναι η πολιτική πρακτική του σήμερα για την κυβερνώσα Αριστερά. Τους έζησα και στη ΔΗΜΑΡ και είναι ακριβώς το ίδιο. Νιώθω την ίδια αναγούλα που μέκανε πριν 35 χρόνια να απομακρυνθώ από την πολιτική. Σίγουρα σήμερα το πράγμα έχει βαρύνει. Θα επιλέξω τεχνοφιλελευθερισμό. Leo Kastanashttps://www.blogger.com/profile/04012263911320790874noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-15011756757006814782016-01-30T16:40:55.835+02:002016-01-30T16:40:55.835+02:00Θελοντας να διασκεδασω ευχαρίστως την ημι-ζοφερην ...Θελοντας να διασκεδασω ευχαρίστως την ημι-ζοφερην ατμοσφαιραν και να φανει ακτις αισιοδοξιας εκκινωντας απο:<br /><br />1. Την Ανακοίνωση για την παράσταση «Ισορροπία του Nash»<br />http://www.n-t.gr/el/news/?nid=1815<br /><br />2.την αγωνιστικη ενωση αγροτων και αντιπροσωπειας των επιστημονικών και επαγγελματικών φορέων στο μπλόκο του Κάστρου,<br /><br />εγραψα το κατωθι :<br /><br />"Το Αττικο κομμα περιφειακης αναπτυξης και παραγωγικης ανασυγκροτησης, κατα την μεταβατικη περιοδο παραμονης των μετοικων Αθήνησι :-) θα φροντισει δια την αισθητικην διαπαιδαγωγισιν, προβληματισμον αμα δε και δια την ψυχαγωγιαν των με ρεπερτοριο οπως<br />ο αγαπητικος της βοσκοπουλας, το φιντανακι,…"<br /><br />Ο/Η elias λέει:<br />30 Ιανουαρίου 2016 στο 01:34<br />@afotistos<br />Ο αγαπητικός του αγαπητικού της βοσκοπούλας τώρα πια.<br /><br />Ο/Η Αφωτιστος Φιλέλλην λέει:<br />30 Ιανουαρίου 2016 στο 12:51<br />elias<br /><br />«Ο αγαπητικός του αγαπητικού της βοσκοπούλας τώρα πια.»<br /><br />δεν εχει γραφτει ακομη, αλλα θετω το περιγραμμα του σεναριου, με στοιχεια αδελφοποιησης των λαών και των φύλων, αποκεντρωσης και περιφερειακης αναπτυξης :<br /><br />««Σήμερα καταφέραμε να ενωθούν η γραβάτα με τη γαλότσα» είπε χαρακτηριστικά ο εκπρόσωπος του μπλόκου του Κάστρου ……., υποδεχόμενος την αντιπροσωπεία των επιστημονικών και επαγγελματικών φορέων που έφτασε ….. το απόγευμα στην περιοχή .... όπου και το μπλόκο των αγροτών.»<br /><br />Το ιδιο βραδυ, ο Ιακωβος, σαρανταρης δικηγορος, μετα απο οινοποσια μετα εκλεκτων μεζεδων, βρισκει τον ερωτα της ζωης του στο προσωπο του μεγαλοκτηνοτροφου της περιοχης Μήτρου (μνηστήρα της πενταμορφης βοσκοπουλας Κρουστάλλως) . Ευτυχως γιατι η πανεμορφη Κρουστάλλω είναι ήδη ερωτοχτυπημένη με τον Λιάκο, ένα πάμπτωχο τσοπανόπουλο αλβανικης καταγωγης.<br />εναντια στο ασφαλιστικο , το καλοκαιρι πια στο δημαρχειο της Λιβαδιας υπογραφεται το Σύμφωνο Συμβίωσης του Ιακωβου με τον Μητρο και αμεσως μετα γινεται ο γαμος της Κρουστάλλως με τον Λιακο.<br /><br />Το πρώτο Σύμφωνο Συμβίωσης μεταξύ του ομόφυλου ζευγαριού υπέγραψε ο δήμαρχος Λεβαδαίων .<br /><br />Ακολουθει μεγαλο γλεντι με λαϊκη ορχηστρα απο 40 παλικαρια και 40 χορευτριες του πολιτιστικου συλλογου Λιβαδιας , ντυμενες βοσκοπουλες.<br /><br />Ο Ιακωβος εγγραφεται στον τοπικο δικηγορικο συλλογο, ενω ο Μήτρος, επεκτεινει τις επιχειρησεις του οπως την «Κτηνοτροφια Στερεας Ελλαδας» Α.Ε. η οποια το 2022 εισαγεται στο ΧΑΑ!!!<br /><br />https://sxoliasths.wordpress.com/2016/01/29/sxoliasths-iefimerida-01-3/#comment-514<br /><br />ΥΓ Το περιγραμμα του σεναριου, εγραφη με αυτοματη γραφη εντος ημισειας ωρας, απο προοδευτικο και δημοκρατη Δημοτη Αθηναιων εκ γεννησεως ενταυθα.afotistosfilellinhttps://www.blogger.com/profile/10974260767301827367noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-37664075837391689722016-01-30T12:17:16.855+02:002016-01-30T12:17:16.855+02:00Λεο
Ενδιαφέρουσα η γενεαλογια αλλα ο aftercrisis έ...Λεο<br />Ενδιαφέρουσα η γενεαλογια αλλα ο aftercrisis έχει ένα ισχυρό επιχείρημα : Ο χώρος ανήκει σε χρόνο και τόπο όπου η πολιτική σύγκρουση εκφράζεται αυθεντικά <br />Αυτό που έχουμε τώρα ειναι μια πολιτική διαχείριση που ενίοτε αναφέρεται σε ιδέες του χώρου , όχι ως βάση - ιδεολογία, αλλα ως ρητορική εξωτερική αναφορά <br />Ο χώρος δεν κυβερνά αλλα οι αναφορές οι εκφωνήσεις του διακινούνται όπως οι ονομασίες στα εστιατόρια :παραγγελεις ένα ελκυστικό όνομα πιάτο αλλα μόνο αν το φας καταλαβαίνεις <br />Ταυτόχρονα αυτό δεν ειναι ούτε υπαναχώρηση ούτε προδοσία : το σχήμα των αγνών αριστερών που αλλάζουν ειναι επίσης αδόκιμο <br />Η βαλκανική αδύναμη διασπασμένη κοινωνία ναρκισευεται με την αυτοκατανόηση με την βοήθεια σχημάτων ενός δυτικού ρεπερτορίου<br />Έτσι και η τρέχουσα διαχείριση κολακεύεται να αναφέρεται σε ιδέες και ονομασίες μιας παρελθούσας συγκυρίας Αυτό το σχήμα δύστροπικης διαχείρισης ευρώ και αριστερής ρητορείας ala 70's ειναι η σημερινή κυβέρνηση <br />Απέναντι μια εξ ίσου δύσμορφη αντιπολίτευση που θέλει να μιλάει με ένα ξύλινο τεχνο φιλελευθερισμο που δεν εδράζεται πουθενά <br />Μπλέξαμε χοντρά ....<br />Hypothesishttps://www.blogger.com/profile/08626876838935286266noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-20973792754455270742016-01-30T11:56:44.664+02:002016-01-30T11:56:44.664+02:00Το κατάλαβα,πάλι μειοψηφία είμαστε,αλλά δεν νιώθου...Το κατάλαβα,πάλι μειοψηφία είμαστε,αλλά δεν νιώθουμε μόνοι και κακά τα ψέματα σε καθεστώς αστικής δημοκρατίας μπορούμε κι εκφραζόμαστε ενώ σε καθεστώς λαϊκής δημοκρατίας (είτε του ΚΚΕ είτε του χώρου)θα είμασταν στα γκουλαγκ.Παρόλα αυτά δεν μετανιώνω και είμαι περήφανος για την συμμετοχή μου στην ανανεωτική αριστερά και την υποστήριξή μου στις πλατφόρμες Λεωνίδα Κύρκου,Μιχ.Παπαγιαννάκη,Σημίτη,ΓΑΠ,Μπένι και τώρα Κυριάκου.(αν κι ένα διαστημα φλέρταρα με τους Μπανιάδες και τα κινήματα). Πάντως μ ε την όποια "ανανεωτική αριστερά" των Κωνσταντόπουλου-Αλαβάνου-Τσίπρα δεν νιώθω να με συνδέει τίποτε,πέρα από κάποιο χαμένο ουτοπικό παρελθον.Konstantinos Floridishttps://www.blogger.com/profile/05766882367714424910noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-32440215682548478352016-01-30T08:40:43.799+02:002016-01-30T08:40:43.799+02:00Γιώργο καλημέρα και σευχαριστώ για τα τόσο κατατοπ...Γιώργο καλημέρα και σευχαριστώ για τα τόσο κατατοπιστικά σχόλια. Πολλές διαφορετικές απόψεις πράγματα και πολλά φρούτα, πλην όμως μια η συνισταμένη. Κομμουνιστική Εναλλακτική Αριστερά. Φυσικά με τις ιδιαιτερότητες του καθενός και με τις εξαιρέσεις.Και με διαφορετικές πορείες έκαστος μετά. Μη ξεχνάς ότι ο ΠΟΛΙΤΗΣ εκπροσωπήθηκε και στο ΚΚΕ εσ ΑΑ του Μπανιά. Αλλά αυτά πρέπει να κουβεντιαστούν από κοντά. Νάσαι καλάLeo Kastanashttps://www.blogger.com/profile/04012263911320790874noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-20680538630752304882016-01-30T01:41:18.537+02:002016-01-30T01:41:18.537+02:00Κοντολογίς:
Τα πολιτικά εγχειρήματα (στον αμυδρό β...Κοντολογίς:<br />Τα πολιτικά εγχειρήματα (στον αμυδρό βαθμό που ήταν πολιτικά) τύπου ΠΟΛΙΤΗ, και κυρίως το εγχείρημα πολιτικής παιδείας που τα υποβάσταζε, ηττήθηκαν. Το αργότερο το 1990. Νίκησαν κατά κράτος άλλα αντίπαλα και, φαίνεται, πολύ πιο πειστικά εγχειρήματα, που άκουγαν σε ονόματα όπως κάθαρση, ισχυρή Ελλάδα, επανίδρυση του κράτους, ΠΑΣΟΚ, ΝΔ. Οι νικητές εκείνοι είναι τώρα ηττημένοι, πεσμένοι στο έδαφος. Ομως βλέπω τον «ΧΩΡΟ» που βρίσκεται τώρα στην εξουσία να μοιάζει εκπληκτικά μ' αυτούς, με τους τότε νικητές, στη μορφή και στις νοοτροπίες. Αναρωτιέμαι λοιπόν ποιοι οι γονείς και ποιοι οι συγγενείς του. <br />Το πραγματικό ζήτημα είναι όμως άλλο: ποιός έχει σειρά;Crisis and Critiquehttps://www.blogger.com/profile/11531350509013159303noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-72258913468051628412016-01-30T01:22:15.438+02:002016-01-30T01:22:15.438+02:00Μεγάλο θέμα άνοιξες, αγαπητέ Λεωνίδα. Όμως τώρα πι...Μεγάλο θέμα άνοιξες, αγαπητέ Λεωνίδα. Όμως τώρα πια, πιστεύω, είναι μάλλον θέμα για τους ιστορικούς των ιδεών και των πολιτικών ρευμάτων. Θα πω τη γνωμη μου μόνον για μια παρονυχίδα του.<br />Η συμπερίληψη και «Ομάδας ΠΟΛΙΤΗ» σ΄ αυτό που αποκαλείς (και αποκαλείτο τότε) «χώρος», εγείρει δύο αντιρρήσεις: <br />Πρώτον, φαντάζομαι ότι είναι σχήμα λόγου το «Ομάδα» ΠΟΛΙΤΗ, δεδομένου ότι τακτικοί συνεπιβαίνοντες στο σκάφος αυτό ήταν φίλοι και συνοδοιπόροι αντιδογματικοί αριστεροί μεν, αρκετά διαφορετικοί δε ως προς τις ιδεολογικο-πολιτικές θέσεις. Όπως λόγου χάρη οι δυό αείμνηστοι, ο πλοίαρχος Άγγελος και ο Μιχάλης Παπαγιαννάκης. Φυσικά, το ενοποιό στοιχείο υπήρχε και το ανέφερα ήδη. Όμως αυτό ήταν μια άλλη ιστορία, πιο σημαντική απο την πολιτική: ήταν περισσότερο θέμα παιδείας και όχι τόσο πολιτικής με την πολύ στενή έννοια.<br />Δεύτερον, η αυτοκατανόηση όλων ή σχεδόν όλων εκείνων των ανθρώπων δεν είχε καμμια σχέση με το λεγόμενο «εναλλακτικό», ούτε βέβαια με το «όχι στην εντατικοποίηση των σπουδών» του Χρύσανθου, ούτε με «ελεύθερες σχέσεις» ή άλλα πιο εξωτικά που αναφέρεις. Και βέβαια, εκτός από τα αλτουσερικά γαλλοπρεπή άνθη, στο περιοδικό εκείνο άνθιζαν και άλλα, διαφορετικά άνθη πολιτικής και ευρύτερης παιδείας (θυμάμαι και τον Λογοτεχνικό Πολίτη). Πράγματα που άρχιζαν, λόγου χάρη, από τον επίσης αείμνηστο Κοσμά Ψυχοπαίδη και τέλειωναν στην «Αλληλεγγύη», ειδικά εκείνη τη δύσκολη εποχή για την (ταλαίπωρη πάλι) Πολωνία.<br />Με το παράδειγμα του Πολίτη φαίνεται και κάτι πιο γενικό: κατά την ταπεινή μου γνώμη δεν μπορεί να γίνει συμπερίληψη όλων αυτών των ετερόκλητων πραγμάτων της εποχης εκείνης. Ιδίως, δεν μπορεί να γίνει απο την οπτική γωνία του τώρα. <br />Και αυτοί που έβλεπαν (ή βλέπουν) με συγκρατημένο ή με λιγότερο συγκρατημένο θαυμασμό την τρομοκρατία ή δεν γνωρίζουν ότι ο αντιαμερικανισμός είναι ο «αντικαπιταλισμός για χαμηλά IQ», αυτοί μπορεί όντως να αυτοκατανοούνταν ως εναλλακτικοί ή «χώρος» ή «αντιεκσυγχρονιστές» ή δεν ξέρω τι άλλο. Ως ανανεωτικοί όμως ή ως αντιδογματικοί ή ως ευρωκομμουνιστές, «δεξιοτερης» ή «αριστερότερης» κοπής, όχι. Ποτέ δεν αυτοκατανοήθηκαν έτσι. Όσο για τον Πολίτη από τον οποίο αρχίσαμε, οι άνθρωποι αυτοί «ελιτίστικο» τον ανέβαζαν και «κουλτουριάρικο» τον κατέβαζαν.<br />Ευτυχώς η δυστυχώς, ο μπαξές της ελληνικής Αριστεράς, όπως και άλλοι, έβγαζε τότε πολλών ειδών λαχανικά. Έβγαζε επίσης αγκάθια, μέχρι και δηλητηριώδη γεννήματα. Το χειρότερο είναι ότι με τα χρόνια η βλάστηση υποβαθμίστηκε. Και καθώς ο μπαξές απλώνονταν σε νέα εδάφη, γινόταν μέσα του όλο και πιο άκαρπος, πολιτικά στείρος. Γέμιζε τριβόλια, αγριάδες και ξερά κούτσουρα. Γι αυτό άλλωστε και δεν ξαναβλάστησε κάτι σαν τον «Πολίτη»<br />Φοβάμαι ότι τώρα περνάμε σε νέα φάση και έρχεται - ηδη είναι εδώ - η πραγματική εποχή ξηρασίας. Ξηρασία στην πολιτική παιδεία, προπάντων στην αριστερή πολιτική παιδεία, για την οποία πάσχιζε ο «Πολίτης». <br />Το ότι επενεμφανίζεται εν έτει 2016 η ανοχή προς την ασύμμετρη πολιτική βία αριστερών προθέσεων, είναι ακριβώς σύμπτωμα αυτής της ξηρασίας.<br /><br />Γιώργος Β. ΡιτζούληςCrisis and Critiquehttps://www.blogger.com/profile/11531350509013159303noreply@blogger.com