tag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post1685732296027725547..comments2024-02-10T17:24:39.478+02:00Comments on μη μαδας τη μαργαριτα: Η τεχνολογία στα σχολεία και το ελληνικό δαιμόνιοLeo Kastanashttp://www.blogger.com/profile/04012263911320790874noreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-61070899579858978602011-01-10T22:21:07.416+02:002011-01-10T22:21:07.416+02:00Σωστός ο Paul.
Κάθε νέα τεχνολογία, κάθε καινοτομί...Σωστός ο Paul.<br />Κάθε νέα τεχνολογία, κάθε καινοτομία θεωρείται από τους νεολουδίτες ύποπτη ως μέθοδος της αστικής τάξης και των συμμάχων της. Πχ. Στην ιδέα να μπουν φωτοβολταϊκά στη στέγη του σχολείου, για να εξοικονομείται ένα μέρος της απαιτούμενης ηλεκτρικής ενέργειας από το σχολείο, ο συνδικαλιστής έβαλε θέμα πιθανής βλάβης της υγείας των μαθητών. Μιλάμε για απόλυτο σκοτάδι.Leo Kastanashttps://www.blogger.com/profile/04012263911320790874noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-32490346661153576062011-01-10T22:14:22.484+02:002011-01-10T22:14:22.484+02:00Το ΔΝΤ και οι νέοι "Λουδίτες"
Το ΔΝΤ εισ...Το ΔΝΤ και οι νέοι "Λουδίτες"<br />Το ΔΝΤ εισβάλει στο Δημόσιο Σχολείο, αλλοιώνει τη φυσιογνωμία του και απειλεί τις εργασιακές σχέσεις των καθηγητών μέσω των Η/Υ, των netbooks, των διαδραστικών πινάκων και του ηλεκτρονικού βιβλίου.<br />Ιερό χρέος και υποχρέωση της συνειδητοποιημένης μερίδας του κλάδου των καθηγητών η δημιουργία ομάδων ακτιβιστών, οι οποίοι θα επισκέπτονται τα σχολεία, θα καταστρέφουν τα "μυστικά" όπλα του ΔΝΤ και θα υπερασπίζονται τα κεκτημένα του κλάδου.<br />10 Ιανουαρίου 2011 10.13 μ.μ.<br />Paul-FilAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-62634398808716690952011-01-10T14:23:10.858+02:002011-01-10T14:23:10.858+02:00Αγαπητοί φίλοι
Όλα είναι θέμα διάθεσης και προετοι...Αγαπητοί φίλοι<br />Όλα είναι θέμα διάθεσης και προετοιμασίας. Σήμερα υπάρχουν τρόποι και τρόποι για να προκαλέσεις το ενδιαφέρον των μαθητών στην τάξη, αλλά και να έχει η δράση σου και πραγματικό περιεχόμενο και να δεις και αποτέλεσμα. Η τεχνολογία δεν είναι το παν αλλά βοηθάει πολύ. Κέφι να υπάρχει.Leo Kastanashttps://www.blogger.com/profile/04012263911320790874noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-10026531926366408112011-01-09T22:39:22.267+02:002011-01-09T22:39:22.267+02:00Η ιστορία με τα σχολικά netbook είναι για γέλια κα...Η ιστορία με τα σχολικά netbook είναι για γέλια και για κλάματα. Δεν θέλω να πω λεπτομέρειες για το τι έγινε στο δικό μου σχολείο για πολλούς λόγους. Πάντως για αρχή και ένα laptop με έναν προτζέκτορα που πάει από τάξη σε τάξη μπορεί να κάνει πολλά πράγματα. Δεν είναι καθόλου κόπος να βρει κάποιος 2 βιντεάκια ή μια παρουσίαση και να για 10-15 λεπτά να αλλάξει λίγο την κλασική ροή του μαθήματος. Αλλά είναι τέτοια η νοοτροπία που για να γίνει αυτό σε πολλούς πρέπει να τους επιβληθεί, να αντιδράσουν, να το συζητήσουν, να το ξανασυζητήσουν και τελικά να το κάνουν λίγο και να το παρατήσουν. Είναι αυτονόητο πάντως πως κάτι πρέπει να αλλάξει.SFILTROShttps://www.blogger.com/profile/12326400264571960115noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-66253558406081263502011-01-09T20:45:01.763+02:002011-01-09T20:45:01.763+02:00Η τεχνολογία μπορέι να μπει στα σχολεία με οικονοι...Η τεχνολογία μπορέι να μπει στα σχολεία με οικονοικούς τρόπους. Το θέμα είναι αν είναι να έχουμε σε pdf τα ίδια βιβλία, δε με νοιάζουν οι Η/Υ. Αν θέλαμε τεχνολογική ανάπτυξη θα μπορούσαμε κάλλιστα να συνδυάσουμε νέα λογισμικά και παιδαγωγικές αρχές ώστε να φτιάξουμε ειδικά -αποκλειστικά- ηλεκτρονικά βιβλία. Έχουμε τη σχετική τεχνογνωσία και πολύ καλό εκπαιδευτικό έμψυχο υλικό. Ας προχωρήσουμε σε μία νέα διάσταση ηλεκτρονικών βιβλίων, διαθεματικές προσεγγίσεις μέσα σε μία μικρή ηλεκτρονική τάξη.ο δείμος του πολίτηhttps://www.blogger.com/profile/05409347669720153462noreply@blogger.com