tag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post6663902844742199444..comments2024-02-10T17:24:39.478+02:00Comments on μη μαδας τη μαργαριτα: Πως να χωνέψουν τις συγχωνεύσεις;Leo Kastanashttp://www.blogger.com/profile/04012263911320790874noreply@blogger.comBlogger17125tag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-37048343975718206092011-03-19T19:53:05.240+02:002011-03-19T19:53:05.240+02:00Εχω τις άκρες κι έμαθα, ότι ο Leo, όχι μόνο είνα...Εχω τις άκρες κι έμαθα, ότι ο Leo, όχι μόνο είναι "ύποπτος", αλλά έχει και εβραϊκή καταγωγή, δηλαδή είναι και λίγο σιωνιστής, άσε που και οι σεξουαλικές του προτιμήσεις δεν είναι ξεκαθαρισμένες.Επίσης έμαθα ότι η Διαμαντοπούλου θα τον κάνει ειδικό γραμματέα. <br />Που τον είδες τον ύποπτο ρόλο του Leo βρε καραμπουζουκλή "ανώνυμε"; Επειδή δεν συμφωνεί στις απόψεις τους με τη γραφειοκρατική συνδικαλιστική νομεκλατούρα της ΟΛΜΕ και των παραφυάδων της, που βαριούνται να μάθου πέντε σπυριά γράμματα στα παιδιά; Είναι ύποπτος που γράφει με ονοματεπώνυμο τις απόψεις του ενώ εσύ που είσαι καθαρά άνθρωπος του λαού γράφεις ανώνυμα, υπερασπίζοντας αντί του λαού τα δικαιώματά του;paphttps://www.blogger.com/profile/07009604313568743499noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-77084241684075483712011-03-19T19:31:14.982+02:002011-03-19T19:31:14.982+02:00και οι άλλοι θα απολυθούν; Απλά στο μικρό σχολείο ...και οι άλλοι θα απολυθούν; Απλά στο μικρό σχολείο μπορεί κάποιοι να είχαν μειωμένο ωράριο ή τέλος πάντων είχαν τις μόντες τους. Όσοι περισσεύουν θα πάνε σε άλλα σχολεία. Τώρα ξεβολεύονται και αυτό όπως και να το κάνουμε ενοχλεί. Όμως φίλε μου οι καιροί είναι δύσκολοι. Εξω βρέχει ανεργία. Αυτοί έχουν τη δουλειά τους. Προς το παρόν βέβαια.Leo Kastanashttps://www.blogger.com/profile/04012263911320790874noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-14226928663448797782011-03-19T16:30:53.232+02:002011-03-19T16:30:53.232+02:00Έχεις δίκιο. Μάλλον ξέρεις καλύτερα από τους ίδιου...Έχεις δίκιο. Μάλλον ξέρεις καλύτερα από τους ίδιους τους ανόητους καθηγητές του 9ου και του 34ου Λυκείου Αθηνών, και την εγκύκλιο που τους έχουν στείλει, που λέει πως μόνο οι παλαιότεροι καθηγητές θα παραμείνουν στο σχολείο μετά τη συγχώνευση.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-7666735584413329052011-03-19T15:10:23.983+02:002011-03-19T15:10:23.983+02:00Ανώνυμε
Δεν τα ξέρεις καλά και λες ανοησίες. Αφού ...Ανώνυμε<br />Δεν τα ξέρεις καλά και λες ανοησίες. Αφού το κτήριο είναι το ίδιο θάχουμε τα ίδια τμήματα, με τους ίδιους δασκάλους, αλλά σε μια διεύθυνση.Δεν σου τα είπαν καλά. Αλλες είναι οι περιπτώσεις που έχουν γίνει μαλακίες, αλλά βαριέμαι να σου λέω τώρα. Εξάλλου δεν θες τη γνώμη ενός ύποπτου.Leo Kastanashttps://www.blogger.com/profile/04012263911320790874noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-17704945726507910842011-03-19T01:35:54.584+02:002011-03-19T01:35:54.584+02:00Το 9ο και το 34ο Λύκειο Αθηνών συστεγάζονται στο ί...Το 9ο και το 34ο Λύκειο Αθηνών συστεγάζονται στο ίδιο κτήριο εδώ και χρόνια, στα Άνω Πετράλωνα. Κάθε ένα από αυτά έχει περίπου 200 μαθητές. Τώρα συγχωνεύονται. Δεν γίνεται η συγχώνευση λόγω κτηρίου αφού στο ίδιο κτήριο θα παραμείνει το συγχωνευμένο κοινό Λύκειο. Τα ίδια παιδιά θα πηγαίνουν στο συγχωνευμένο Λύκειο. Τί αλλάζει λοιπόν: Τα τμήματα αντί να έχουν από 18-23 μαθητές θα έχουν 25-35. Προφανώς για το καλό της παρεχόμενης παιδείας. Οι καθηγητές που θα παραμείνουν, θα εργάζονται περισσότερες ώρες σε μεγαλύτερα τμήματα, για καλύτερη απόδοση των διδασκόντων προφανώς. Οι καθηγητές που θα φύγουν, θα μετακινηθούν σε άλλες δημόσιες υπηρεσίες ή θα μείνουν ανενεργοί; Για το καλό της παιδείας φυσικά. ΑΣΕΠ δεν υπάρχει λόγος να γίνει για τα επόμενα 10 χρόνια, και δεν θα ανανεώνονται οι καθηγητές, για το καλό πάντα της παιδείας... Με τη συγχώνευση πλήττονται τα παιδιά κατά τη γνώμη τους και κατά τη γνώμη των γονιών τους. Πλήττονται οι Καθηγητές κατά τη γνώμη των ίδιων. Αλλά κανένας δεν τους ρώτησε. "Ορθολογική" διαχείριση του κόστους της παιδείας, και ταυτόχρονα αναβάθμιση της παιδείας δεν μπορούν να συνυπάρξουν σε αυτή τη λογική. Μόνο μείωση του κόστους της παιδείας είναι το κίνητρο. Όποιος δεν το βλέπει είναι ανόητος, αν όχι ύποπτος.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-47888544131538994972011-03-18T12:03:05.072+02:002011-03-18T12:03:05.072+02:00Σε ορισμένες αιτιάσεις θα συμφωνήσω απολύτως. Πολλ...Σε ορισμένες αιτιάσεις θα συμφωνήσω απολύτως. Πολλά σχολεία έμεναν για να κρατιέται η οργανική θέση ή εκείνη του διευθυντή. Ωστόσο, σε πολλές περιπτώσεις <a href="http://chldimos.blogspot.com/2011/03/blog-post_17.html" rel="nofollow">η συγχώνευση θα λειτουργήσει ως ένα άλλο ταξικό κριτήριο στην εκπαίδευση</a>.ο δείμος του πολίτηhttps://www.blogger.com/profile/05409347669720153462noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-79208599898928872812011-03-18T06:46:48.713+02:002011-03-18T06:46:48.713+02:00σωστό, απλά σωστό papσωστό, απλά σωστό papLeo Kastanashttps://www.blogger.com/profile/04012263911320790874noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-56469587286057488222011-03-18T00:12:07.965+02:002011-03-18T00:12:07.965+02:00Πάνω που με πιάνει η αισιοδοξία "ταξιδεύοντας...Πάνω που με πιάνει η αισιοδοξία "ταξιδεύοντας" σε άγνωστους και γνωστούς φιλους στο διαδίκτυο, έρχεται η πραγματικότητα και με προσγειώνει. Παρακολούθησα αποψε την προσυνεδριακή διαδικασία της ΔΗΜΑΡ, με το φίλο ελπήνορα. Στη μικρή κουβέντα που ακολούθησε μετά την εισήγηση θίχτηκαν ως θέματα το μεταναστευτικό (έντονο πρόβλημα στην ηγουμενίτσα) και οι συγχωνεύσεις των σχολείων λόγω επικαιρότητας. Μερικά στελέχη της ΔΗΜΑΡ δεν μπορούν να απεγκλωβιστούν από τη "γραμμή" ΣΥΡΙΖΑ και τον αριστερό λαϊκισμό όπως πολύ εμπεριστατωμένα θίγει στο άρθρο, "Ανάμεσα στο παλιό που πεθαίνει και στο καινούριο που δεν έχει ακόμη γεννηθεί" ο Ματσαγκάνης. Κι αυτό φάνηκε πολύ έντονα στη μικρή κουβέντα που έγινε...paphttps://www.blogger.com/profile/07009604313568743499noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-27061277704525944082011-03-17T23:11:02.622+02:002011-03-17T23:11:02.622+02:00gogo
Nα μην παραξενεύεσαι καθόλου. Δυο μήνες πριν ...gogo<br />Nα μην παραξενεύεσαι καθόλου. Δυο μήνες πριν τις εξετάσεις κλείνουν σχολεία, για να δουλέψουν πιο άνετα τα φροντιστήρια. κανείς δεν σκέφτεται τα παιδιά παρά μόνο το κομματικό συμφέρον/Leo Kastanashttps://www.blogger.com/profile/04012263911320790874noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-59688411421240050952011-03-17T12:17:34.727+02:002011-03-17T12:17:34.727+02:00L,ακόμα μια φορά ακούστηκαν αντικειμενικά τα πράγμ...L,ακόμα μια φορά ακούστηκαν αντικειμενικά τα πράγματα..συμφωνώ ανά παράγραφο και εξανίσταμαι με την τελευταία..<br />Καλημέρα σας..gogonoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-68623045782986791912011-03-17T11:50:39.243+02:002011-03-17T11:50:39.243+02:00Ευθύμη Δ
Αξιοπρεπές μάθημα κάνεις και με 30, και δ...Ευθύμη Δ<br />Αξιοπρεπές μάθημα κάνεις και με 30, και δεν μπορείς να κάνεις καθόλου και με 10. Είναι και πάλι κατά περίπτωση. Προσπάθησα να δώσω κάποια λογικά νούμερα σαν μέσους όρους. Η κάθε βαθμίδα και το κάθε σχολείο είναι διαφορετικές περιπτώσεις. Στο σχολείο μου είχαμε κάποτε 500 παιδιά, πέσαμε στα 300 πραγματικά ( 350 στα χαρτιά) και θα μας έρθουν του χρόνου άλλοι 100 από συγχώνευση. Το σχολείο είναι μεγάλο και μπορεί να τους πάρει άνετα. Αλλού δεν είναι όμως δυνατό.Leo Kastanashttps://www.blogger.com/profile/04012263911320790874noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-261011580672239542011-03-17T11:45:37.871+02:002011-03-17T11:45:37.871+02:00Kαλημέρα Καλημέρα
Δεν ξέρω αν είμαστε ανοιχτόμυαλο...Kαλημέρα Καλημέρα<br />Δεν ξέρω αν είμαστε ανοιχτόμυαλοι, αλλά ξέρω ότι θέλουμε να συζητήσουμε, να μάθουμε και μετά να αποφασίσουμε. Είναι δύσκολο, το ξέρω. Ακόμα πιο δύσκολο ένα παιδί 15-17 χρονών να βγει να πει τις λέξεις "εξέταση, διερεύνηση, μέτρηση" και μετά απόφαση. Αν όμως το παιδί προβληματίστηκε από αυτά που διάβασε, έχουμε νικήσει.<br />Σ'ευχαριστώ για τη συμπαράσταση.Leo Kastanashttps://www.blogger.com/profile/04012263911320790874noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-91957474646874780292011-03-17T09:51:29.831+02:002011-03-17T09:51:29.831+02:00Μιλούσαμε χθες βραδυ με τον γιο μου για τις συγχων...Μιλούσαμε χθες βραδυ με τον γιο μου για τις συγχωνεύσεις και τις καταργήσεις σχολείων. Μου έλεγε πως το σχολείο του ίσως συγχωνευτεί με αλλο, πως καποιοι ετσι τους είπαν και τους καλεσαν να αγωνιστούν να μη γίνει καμία συγχώνευση. Μπαίνω στο διαδίκτυο να δω, ισχύει αυτό, προβλεπεται συγχώνευση για το σχολείο τους; Δεν βλεπω τίποτα, καμία συγχώνευση. Τι να πω; Στο τελος θα πουν στα παιδιά να κανουν καταληψη βασιζόμενοι σε μια φήμη, στο "αν"... Αν υπαρχει λόγος, επειδή με ρωταει ποια είναι η γνώμη μου, όχι απλώς θα συμφωνήσω μαζί του αλλα κι εγω στο σύλλογο γονεων θα κανω ό,τι μπορώ, αλλα βασιζόμενοι σε ανοησίες και φήμες; Όχι, ευχαριστώ, ας βρουν αλλού "πελάτες".<br />Μιλάμε λοιπόν σχετικά, προσπαθώ να του πω πως για ό,τι συζηταμε ας συζηταμε για πραγματικά στοιχεία, και προσπαθούμε μαζί να δούμε το θεμα, όντως σοβαρό, από πολλές πλευρες, και να ακούσω όλες τις σκεψεις και αμφιβολιες του.<br />Καποια στιγμή του λέω, να ενα κείμενο που βλεπει τα πραγματα, κατα τη γνώμη μου σφαιρικά, σε κανει να αναρωτιεσαι και να κρίνεις, και του διαβαζω το κείμενό σου. Η συζήτησή μας μετα ίσως εγινε ακόμη καλύτερη, είδαμε το θεμα και από άλλες πλευρες. Δεν ξέρω τι θα κανουν στο σχολείο του, τις επόμενες μέρες, κι εκείνος δεν ξέρει μάλλον. Είναι και αυτή η ηλικία όπου οι πραξεις, οι αφορμές και οι αιτίες είναι πολλές φορες τρία εντελώς διαφορετικά πραγματα. Όμως αν σκεφτηκε λίγο διαφορετικά από τα στερεοτυπα δεν είναι κακό, κι όχι μόνο για αυτό το θεμα. <br />Είμαι σίγουρη πως δεν είμαι η μόνη που περιμένω τετοια κείμενα, ανοιχτόμυαλα και κριτικής σκέψης. Και είμαι ακόμα πιο σίγουρη ότι αν υπαρχει ενας λόγος, και αν μπορώ να το πω χαίρομαι, που διαλέγω να είμαι αριστερή, με ό,τι αυτό σημαίνει για μενα και τη ζωή μου, είναι τετοιες απόψεις, ουσιαστικές και βασισμενες στην πραγματικότητα όχι σε ιδεοληψίες όπως ανεφερε και ο προηγούμενος σχολιαστής.καλημέραhttps://www.blogger.com/profile/09143446818684323865noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-11892456129753633382011-03-17T08:10:48.932+02:002011-03-17T08:10:48.932+02:00Μια μεγάλη συμβολή του σύγχρονου ανανεωτικού πολιτ...Μια μεγάλη συμβολή του σύγχρονου ανανεωτικού πολιτικού λόγου είναι ότι επιχειρεί να μιλήσει "επί του πραγματικού". Επιχειρεί δηλαδή να αντιμετωπίσει τα προβλήματα μετρώντας, κρίνοντας τις πραγματικές τους διαστάσεις και όχι τις ιδεόληπτες κατασκευές τους. Είναι ένας πολιτικός λόγος που προσομοιάζει με το λόγο των θετικών επιστημών και αυτή είναι μια πολύ ελπιδοφόρα αλλαγή στο δημόσιο πολιτικό λόγο στην Ελλάδα που επί δεκαετίες γενικολογεί, συναισθηματολογεί και λαϊκίζει. Ας αφήσουμε λοιπόν τις ΟΛΜΕ και ΔΟΕ να σκούζουν για "την επίθση του ΔΝΤ στην εκπαίδευση και για το φτωχό σχολείο του νεοφιλελευθερισμού" και ας κρίνουμε τα αποτελέσματα των σχολικών συνενώσεων με το μέτρο του εκπαιδευτικού εκσυγχρονισμού και των αναγκών της ελληνικής κοινωνίας. Εργάζομαι ως δάσκαλος στη Β΄περιφέρεια Αθήνας και μπορώ να τεκμηριώσω πως το φαινόμενο των 25 μαθητών ανά τάξη είναι απολύτως μειοψηφικό ενώ οι τάξεις που περιλαμβάνουν από 17 ως 21 μαθητές συγκροτούν τη μεγάλη πλειοψηφία. Δύο ενστάσεις μόνο επί των αριθμών. Αξιοπρεπές μάθημα μπορεί να γίνει και με 20 και με 22 μαθητές ανά τάξη, όπως και δημοτικά σχολεία με 250 και 260 μαθητές μπορούν να λειτουργήσουν ομαλά. Τις δύο τελευταίες δεκαετίες ανανεώθηκε σε πολύ μεγάλο βαθμό η κτιριακή υποδομή των δημοτικών σχολείων και πολλά από αυτά διαθέτουν ευρύχωρους προαύλειους χώρους. Επίσης να επισημάνω πως η συνένωση σχολείων συνοδεύεται από την κατασκευή νέων σχολικών κτιρίων με κονδύλια της Ε.Ε.<br />Δημόπουλος ΕυθύμηςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-31080590532254425602011-03-17T00:34:21.730+02:002011-03-17T00:34:21.730+02:00Ανακοίνωση της Δημοκρατικής Αριστεράς για τις συνε...Ανακοίνωση της Δημοκρατικής Αριστεράς για τις συνενώσεις σχολείων στην Νέα Φιλαδέλφεια<br /><br />Η Δημοκρατική Αριστερά έχει επανειλημμένα εκφραστεί υπέρ της ανάγκης εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης στην Ελλάδα με σκοπό την αναβάθμιση της εκπαίδευσης ως δημόσιου κοινωνικού αγαθού και ως προϋπόθεση για την ανασυγκρότηση της χώρας και την έξοδο από την κρίση. <br />Με την αναγκαία προϋπόθεση ότι τα κριτήρια των συγχωνεύσεων σχολικών μονάδων δεν θα εξαντλούνται απλώς στην εξοικονόμηση πόρων, αλλά πρωτίστως θα προτάσσουν το στόχο της αναβάθμισης των συνθηκών παροχής των εκπαιδευτικών υπηρεσιών σ’ όλη τη χώρα, η Δημοκρατική Αριστερά αντιμετωπίζει θετικά την αναδιάταξη του εθνικού σχολικού χάρτη. <br />Χωρίς αμφιβολία, πέρα από τις γενικές τοποθετήσεις, η συγχώνευση των δύο 6θέσεων, 8ου και 9ου Δημοτικών Σχολείων, σε ένα 12θέσιο και η συγχώνευση των 3ου και 4ου Γυμνασίων, τα οποία συστεγάζονται στο ίδιο σχολικό συγκρότημα, σε ένα, που δεν ξεπερνά τους 260 μαθητές, είναι θετική εξέλιξη.<br /><br />Η ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗDimokratiki Aristeranoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-70185254244836230082011-03-17T00:10:18.342+02:002011-03-17T00:10:18.342+02:00pap κάποια στιγμή πίστεψαν ότι το χρήμα και η σπατ...pap κάποια στιγμή πίστεψαν ότι το χρήμα και η σπατάλη, θα φτιάξουν παιδεία στην Ελλάδα.Έφτιαξε μόνο ισχυρές μονοκομματικές κυβερνήσεις με τα γνωστά επακόλουθα. Στην Αριστερά έμεινε μόνο το αίτημα για περισσότερα λεφτά χωρίς να καταλαβαίνει ότι με αυτόν τον τρόπο αναπαρήγαγε το σύστημα της κλεπτοκρατίας. Αυτή τη στιγμή η ΟΛΜΕ είναι ο υπ'αριθμόν ένας κίνδυνος για το δημόσιο σχολείο/Leo Kastanashttps://www.blogger.com/profile/04012263911320790874noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-27875841113406831792011-03-16T21:45:30.515+02:002011-03-16T21:45:30.515+02:00"Τις προηγούμενες δυο δεκαετίες που το δανεικ..."Τις προηγούμενες δυο δεκαετίες που το δανεικό χρήμα έρεε άφθονο στη χώρα, αναπτύχθηκε μια εκπαιδευτική θεωρία περί μικρών σχολικών μονάδων"<br /><br />Ειδικά την πρώτη δεκαετία "τοχαν βγάλει από τα μάτια". Να σκεφτείς ότι στο νομό μας είχαν ιδρύσει και λειτουργούσαν Γυμνάσιο σε χωριό με μεταφερόμενους μαθητές από απόσταση 35 χιλιομέτρων, ενώ υπήρχε Γυμνάσιο στην επαρχιακή κωμόπολη που απείχε 17 χιλιόμετρα.Anonymousnoreply@blogger.com