tag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post7065923712089549397..comments2024-02-10T17:24:39.478+02:00Comments on μη μαδας τη μαργαριτα: Σχολειά για τα παιδιά μας ή σχολειά για τα χωριά μας;Leo Kastanashttp://www.blogger.com/profile/04012263911320790874noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-60673133421248389942011-03-22T22:45:49.364+02:002011-03-22T22:45:49.364+02:00pap
αυτό που λες για την τριτοβάθμια θα μας βοηθήσ...pap<br />αυτό που λες για την τριτοβάθμια θα μας βοηθήσει πολύ. Όσο για τα άλλα που αναφέρεις συμφωνώ. Οι συνενώσεις δεν είναι το πρόβλημα. Το θέμα είναι να μπορεί το κάθε παιδί να παίρνει στο σχολείο του όλη τη γνώση που του χρειάζεται χωρίς άλλη μετακίνηση και χωρίς να τρέχει σε φροντιστήρια κλπ. Αυτό γίνεται με:<br />1. λιγότερα μαθήματα, 2. λιγότερη ύλη και επιμονή στα βασικά, 3. ειδικευμένους δασκάλους, 4. σύγχρονα μέσα διδασκαλίας και 5. ενισχυτική μέσα στα σχολεία.Είναι απλό γιαυτό και δύσκολο.Leo Kastanashttps://www.blogger.com/profile/04012263911320790874noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-21104974045547901362011-03-22T21:38:21.960+02:002011-03-22T21:38:21.960+02:00Κανένας νομίζω δεν υποστηρίζει (ούτε ο ελπήνορας σ...Κανένας νομίζω δεν υποστηρίζει (ούτε ο ελπήνορας στο άρθρο του) ότι οι συνενώσεις θα λύσουν τα προβλήματα της εκπαίδευσης. Οι συνενώσεις από μόνες τους δεν είναι ούτε "καλές" ούτε "κακές". Υπάρχουν συνενώσεις που είναι υποχρεωτικές και από παιδαγωγική άποψη και από οικονομική. Υπάρχουν και συνενώσεις που είναι απαράδεκτες από παιδαγωγική άποψη και ίσως να εξυπηρετούν μόνο οικονομικά ζητήματα. Κάθε μια συνένωση σχολικής μονάδας θα πρέπει να κριθεί αυτόνομα. Δεν γνωρίζω τη διαδικασία που ακολουθήθηκε, από πληροφόρηση νομίζω πως οι προτάσεις έχουν γίνει από τους Διευθυντές εκπ/σης, "επεξεργάστηκαν" στου Υπουργείο και ανακοινώθηκαν. Θα είχε αξία νομίζω να γνωρίζαμε τις προτάσεις των Διευθυντών και τις τροποποιήσεις που δέχτηκαν. Γιατί πολλοί διευθυντές, που διακατέχονται από τη λογική " και με το χωροφύλακα και με τον αστυφύλακα", επέλεξαν να κάνουν προτάσεις "ανώδυνες" προκειμένου να μην υπάρξουν αντιδράσεις. Τώρα για τα χιλιόμετρα που βάζει ο "δείμος", εδώ στην επαρχία που ζούμε γονείς που έχουν παιδιά στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση κάνουν από 10 μέχρι 30 και βάλε χλμ, προκειμένου να παρακολουθήσουν τα παιδιά τους φροντιστηριακή παιδεία. Ο λόγος είναι ότι τα φροντιστήρια στην επαρχία είναι συγκεντρωμένα στην πρωτεύουσα του νομού. Βέβαια η φροντιστηριακή παιδεία είναι η μεγάλη αρρώστεια της εκπαίδευσης που και η πολιτεία έχει ευθύνη και η εκπαιδευτική κοινότητα. Έχει γράψει γι'αυτά παλιότερα ο Leo. Θα μπορούσα να σχολιάσω με στοιχεία αν ήταν για συνενώσεις στην τριτοβάθμια στην περιφέρεια, αυτό θα μας απασχολήσει νομίζω αργότερα.....paphttps://www.blogger.com/profile/07009604313568743499noreply@blogger.com