tag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post8094229812854783327..comments2024-02-10T17:24:39.478+02:00Comments on μη μαδας τη μαργαριτα: Το νέο λύκειο μέσα σε ένα παλιό περιβάλλονLeo Kastanashttp://www.blogger.com/profile/04012263911320790874noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-68879997644852406582011-03-31T20:54:09.055+03:002011-03-31T20:54:09.055+03:00Mε την εργασία θα συμβούν τα αναμενόμενα. Αντιγραφ...Mε την εργασία θα συμβούν τα αναμενόμενα. Αντιγραφή από ίντερνετ, βοηθήματα ή αν είναι αυξημένες οι απαιτήσεις από φροντιστές. Στις ομαδικές εργασίες θα δουλεύει το κορόιδο της ομάδας για όλους. Δείχνουν έλλειψη επαφής με την πραγματικότητα στο υπουργείο, ως συνήθως.<br /><br />Για μένα το μόνο αντίδοτο στα φροντιστήρια είναι να δημιουργηθούν τάξεις με ομοιογενές επίπεδο μαθητών.αλφονσοnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-52424557644477992382011-03-25T17:51:42.879+02:002011-03-25T17:51:42.879+02:00Το παλιό άρθρο δεν το είχα διαβάσει. Ουσιαστικά με...Το παλιό άρθρο δεν το είχα διαβάσει. Ουσιαστικά μελετώντας προσεκτικά τις θέσεις σου έχω να πω ότι ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΑΠΟΛΥΤΑ. Ίσως στην 4η θέση να έχουμε μία διαφωνία, αλλά τούτη θα εξαρτηθεί από τις θέσεις που προβάλει το Υπουργείο. Απλά εγώ ξεκινώ υπό τη λογική ότι όσο και να σου φαίνεται ελεύθερη η ύλη, δεν είναι (δε διδάσκουν όλοι ό,τι θέλουν, αλλά όπως θέλουν μόνο), και πως θέλω οι εισαγωγικές να αντικατασταθούν από ένα corpus, ένα πλήρες βιογραφικό στο οποίο θα υπάρχουν εργασίες-μελέτες, αθλητικές δραστηριότητες, σχολική εφημερίδα κλπ, και το οποίο θα εκτιμούν οι σχολές βάσει δικών τους κριτηρίων εκ των προτέρων γνωστά. Δεν είμαι κατά των εξετάσεων, αλλά όχι ως μοναδικό κριτήριο. Ωστόσο, διατηρώ τις δικές σου επιφυλάξεις για τον τρόπο βαθμολόγησης των εργασιών (ίσως δε χρειάζεται, αλλά να εξετάζονται από τους καθηγητές των σχολών με διαφανή κριτήρια που θα θέσει το Υπουργείο για να αποφευχθεί η κοινή σχέση). Αλλά αυτή η μικροδιαφωνία θα φανεί αργότερα με τη δημοσίευση των θέσεων του Υπουργείου.ο δείμος του πολίτηhttps://www.blogger.com/profile/05409347669720153462noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-87484325532973285062011-03-25T15:41:56.229+02:002011-03-25T15:41:56.229+02:00Φίλε μου Sfiltro συμφωνούμε ως συνήθως. Και γω νομ...Φίλε μου Sfiltro συμφωνούμε ως συνήθως. Και γω νομίζω ότι το γυμνάσιο είναι πολύ πιο σημαντικό, εκεί δένεται το ατσάλι που λέγανε παλιά. Ωστόσο φοβάμαι ότι και πάλι δεν θα γίνει κάτι σημαντικό, δεν θα τολμήσουν να αλλάξουν το χάρτη της ύλης δεν θα καινοτομήσουν/Leo Kastanashttps://www.blogger.com/profile/04012263911320790874noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2947403144618158502.post-23651923269424487822011-03-24T14:51:30.598+02:002011-03-24T14:51:30.598+02:00Μια χαρά τα λες πάλι Leo. Ειδικά στο θέμα της αξιο...Μια χαρά τα λες πάλι Leo. Ειδικά στο θέμα της αξιολόγησης των μαθητών με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο. Οι βαθμοί είναι καθαρά προϊόν εικονικής πραγματικότητας, ειδικά στα επαρχιακά μέρη που οι δεσμοί μεταξύ μαθητών,καθηγητών και γονιών είναι πιο κοντινοί. Ειδικά στην 3η Λυκείου, υπάρχει μια δεδομένη αντίληψη, ότι πρέπει να μπαίνουν άριστοι βαθμοί, γιατί "αφού σε όλη την Ελλάδα γίνεται έτσι, αν βάλεις τους κανονικούς θα χαντακώσεις το παιδί στις εξετάσεις". Θα πρέπει να υπάρχει ένας μηχανισμός ελέγχου αντιστοιχίας βαθμών και γνώσεων. Αλλά τι λέω... Εδώ δεν δεχόμαστε αξιολόγηση ακόμα και γι' αυτούς που αρνούνται καν να μπουν στις τάξεις... Πράγματι ο καθένας διδάσκει ότι γουστάρει, όπως γουστάρει και δεν του λέει κανείς τίποτα. Άρα γιατί να μην απογοητευτεί μετά από μερικά χρόνια αυτής της δουλειάς; Γιατί να μη βολευτεί; Θα μου πεις γιατί έχει το συναίσθημα ευθύνης και την ηθική να μην αφήσει τον εαυτό του να το κάνει. Αλλά πόσοι είναι αυτοί; Και ποιοι θα πληρώσουν μετά τον ψυχίατρό τους;<br />Πρέπει πράγματι να γίνουν σημαντικές αλλαγές στο γυμνάσιο. Εκεί πρέπει να γίνει η σημαντικότερη δουλειά, που τα παιδιά είναι μικρότερα και έχουν ελπίδα ανάκαμψης. Στο λύκειο πολλές φορές απλά σηκώνεις τα χέρια ψηλά. Τι να κάνεις με παιδιά της τρίτης λυκείου που δεν μπορούν να κάνουν ούτε μια διαίρεση;<br />Για να δούμε τι θα δούμε...SFILTROShttps://www.blogger.com/profile/12326400264571960115noreply@blogger.com