ελευθερία, αλληλεγγύη, αναζήτηση, σκληρή δουλειά και πάντα rock n roll

Βροχούλα

Βροχούλα

Παρατηρητήριο

Στην πρώιμη μεταπολίτευση τραγουδούσαμε αντάρτικα στις ταβέρνες και κατηγορούσαμε το ΚΚΕ ως προδοτικό για τη Βάρκιζα και την εν γένει αποτυχία του να μας κάνει Σοβιετία. Οι της ανανέωσης και του δόγματος βεβαίως. Σήμερα κάποιοι αριστεροί καλλιτέχνες δηλώνουν προδομένοι από το ΣΥΡΙΖΑ για τη δεξιά στροφή του, γιατί δεν έφυγε από την ΕΕ, γιατί δεν τίναξε τη χώρα στον αέρα. Γιατί ξέρουν ότι με τον αριστερισμό κανείς καλλιτέχνης δεν πείνασε. Ακόμα και δεξιός.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΧΡΩΜΑΤΑ- ΜΗ ΜΕ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΌΤΑΝ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ

Μπορεί ο Κυριάκος να κάνει κάτι ανάλογο; Όχι το ίδιο βέβαια, απλά ανάλογο. Μπορεί να κάνει άνοιγμα στον όποιο αφρό της κεντρώας ή και ακομμάτιστης διανόησης και να την καλέσει να πάρουν μαζί την τύχη της τρύπιας βάρκας - χώρας στα χέρια τους; Να φωνάξει και τους απόδημους να βάλουν ένα χεράκι; Να βρει και να δώσει γήπεδο σε νεολαία; Αφήνοντας τα σκληρά κολάρα του γερασμένου κόμματος στον πάγκο; Μετά από την αριστεροδέξια καταιγίδα που μας κούρασε; \Leo Kastanas Athens Voice

Τρίτη, 14 Ιανουαρίου 2014

Για ένα δημιουργικό κίνημα μεταρρύθμισης του Δημόσιου Σχολείου


Σας καλούμε όλους σε ανοικτό διάλογο 
την Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014 – ώρα 8:30 μ.μ.
στο 2ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΑΣ ,
Τ. Φιλήμονος 30-32 και Ελενας Βενιζέλου

Είμαστε καθηγητές που ανήκουμε στην Α Αθήνας και καλούμε όλους όσους πιστεύουν, όπως και εμείς :
- ότι ο εκπαιδευτικός συνδικαλισμός με τη μορφή που έχει σήμερα έχει χάσει τον προσανατολισμό του και πολύ σύντομα θα καταλήξει σε σωματείο φάντασμα που θα εξυπηρετεί μόνο τα συμφέροντα των συνδικαλιστών, κομματικά ή προσωπικά γιατί δεν υπηρετεί τον σκοπό για τον οποίο δημιουργήθηκε, δηλαδή τη στήριξη και τη βελτίωση της Δημόσιας Παιδείας καθώς και των εργασιακών μας σχέσεων.
- ότι οι αποφάσεις για τα εργασιακά μας αλλά και για τη Δημόσια Παιδεία θα πρέπει να παίρνονται με ουσιαστικό διάλογο που θα ξεκινάει, πρωτοβάθμια, από το σύλλογο των καθηγητών του κάθε σχολείου.
- ότι τα τοπικά συλλογικά όργανα θα πρέπει να αποτελούνται από έναν εκπρόσωπο από κάθε σχολείο της περιοχής που θα εκλέγεται ή θα αναδεικνύεται από τον σύλλογο των διδασκόντων για να τον εκπροσωπεί στο τοπικό συμβούλιο σχολείων.
- Ότι είμαστε ο νευραλγικότερος παράγοντας της εκπαιδευτικής διαδικασίας , ερχόμαστε καθημερινά σε επαφή με όλη την κοινωνία, τους μαθητές, τους γονείς χωρίς ανάγκη διαμεσολάβησης και εξάρτησης από κομματικούς μηχανισμούς. Στόχος μας είναι να κάνουμε σωστά τη δουλειά μας.
- ότι , ως εκπαιδευτικοί, έχουμε χάσει το κύρος και την αξιοπιστία μας και ότι οφείλουμε να θέσουμε ως πρώτη μας προτεραιότητα την αποκατάσταση της φήμης μας και την ανάδειξη της προστιθεμένης μας αξίας στην κοινωνία , τοπικά και εθνικά..
ότι θα πρέπει να πάψουμε να αρνούμαστε οποιαδήποτε συζήτηση για την αξιολόγηση γιατί με αυτό τον τρόπο εκχωρούμε σε «άλλους» το δικαίωμα να συνδιαμορφώσουμε τον μέλλον μας και αφήνουμε σε «άλλους» να αποφασίζουν ερήμην μας.
ότι τα άδικο μέτρο της διαθεσιμότητας και του «ξαφνικού θανάτου» των ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ δεν δείχνει μόνο την αυθαιρεσία των πολιτικών που μας κυβερνούν αλλά δείχνει και την πλήρη αδυναμία του υπάρχοντος συνδικαλισμού να προασπιστεί εργασιακά δικαιώματα και εκπαιδευτικά ζητούμενα.
ότι είναι απαράδεκτο τα συλλογικά μας όργανα να εκδίδουν ανακοινώσεις επιδερμικά και ανεύθυνα, ανακοινώσεις που αδικούν, εκθέτουν και εν τέλει δυσφημούν συναδέλφους χωρίς προηγουμένως να έχουν καν ενδιαφερθεί -αυτά τα «συλλογικά μας όργανα»- να μάθουν τη γνώμη των συναδέλφων αυτών.
οτι οι συνάδελφοί μας στα Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία κάνουν έναν τεράστιο αγώνα που αφορά όλους μας , ως εκπαιδευτικούς, και δεν θα πρέπει να τους «καταδικάζουμε» ή να τους «τιμωρούμε» , μόνο και μόνο , επειδή κάποιοι , πριν 30 χρόνια καταχράστηκαν το θεσμό των πειραματικών, που εξάλλου πλεον έχει αλλάξει ριζικά. Οι συνάδελφοι των Πρότυπων Πειραματικών έχουν ανάγκη την στήριξη και την υποστήριξη όλων μας.


Για ένα δυνατό και αποτελεσματικό δημόσιο σχολείο , για ένα σχολείο ανοικτό στην κοινωνία, για ένα δημόσιο σχολείο που δίνει λύσεις και δεν πάσχει από κατάθλιψη.
• αν είσαι από αυτούς που ψάχνουν να βρουν λύσεις , εφικτές και δημιουργικές,
• αν πιστεύεις ότι έχεις τη δύναμη να προσπαθήσεις για κάτι καλύτερο σε ατομικό αλλά και σε συλλογικό επίπεδο,
• αν είσαι από αυτούς που πιστεύουν στην ενεργή συμμετοχή των πολιτών και στην ατομική ευθύνη
• αν είσαι από αυτούς που πιστεύουν στην δύναμη των μεταρρυθμίσεων και στην πρόκληση που φέρνει η ιστορική συγκυρία ως μια ευκαιρία να περισώσουμε και να ενδυναμώσουμε το κοινωνικό κράτος

Έλα να συνομιλήσουμε και να χαράξουμε ένα νέο σχέδιο για τον εκπαιδευτικό συνδικαλισμό ενάντια στον στείρο καταγγελτισμό, ενάντια στην κινδυνολογία και την εσκεμμένη αποσάθρωση των θεσμών, ενάντια στην μιζέρια , την κατήφεια του παρελθόντος και τα τεχνητά αδιέξοδα.
Για να βγούμε από την κρίση χρειαζόμαστε ελεύθερες, ανοικτές ιδέες και θέληση να προχωρήσουμε παρακάτω.

Καθηγητές Α Αθήνας

Για ένα δημιουργικό, ανανεωτικό και ενωτικό κίνημα μεταρρύθμισης του Δημόσιου Σχολείου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου