ελευθερία, αλληλεγγύη, αναζήτηση, σκληρή δουλειά και πάντα rock n roll

Ηiggs Boson

Ηiggs Boson

Παρατηρητήριο

Σχετικά με την αποστροφή Κυριάκου Μητσοτάκη περί ανισότητας:

Η μοναδική μορφή ισότητας που έχει νόημα για εμάς τους φιλελεύθερους,είναι η ισότητα ενώπιον του Νόμου (ισονομία)!
Κάθε άλλη μορφή,ειναι είτε ανέφικτη,είτε επιτυγχάνεται μέσω καταναγκασμού,άρα συντρίβει τον ανθρωπο,τα δικαιώματα και τη μοναδικοτητά του. Ο εξισωτισμος,υπήρξε ιστορικά πάντοτε βίαιος και αυθαίρετος,συνέτριψε τα άτομα και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους στο όνομα ενός συλλογικού οράματος,το οποίο κάποιοι άλλοι σχεδίασαν και τους επέβαλλαν. Οδήγησε σε κοινωνίες στάσιμες,ομοιόμορφα βαρετές,πληκτικά ομοειδείς,οικονομικα αδιέξοδες,αισθητικά βάρβαρες,ηθικά αποτρόπαιες.
Ειναι τελείως διαφορετικό το να ζητάς ενα ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα για τον καθένα απο το να ζητάς ίδιο εισόδημα για ολους.
Αυτή ειναι η ειδοποιός διαφορά φιλελευθερισμού-σοσιαλισμού και το τεκμήριο ηθικής υπεροχής της ελευθερίας.

Βαγγέλης Πάλμος

ΠΡΟΣΟΧΗ ΧΡΩΜΑΤΑ- ΜΗ ΜΕ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΌΤΑΝ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ

Ουδέν κακον αμιγές καλού. Η καταστροφή του Σαρωνικού έχει και ένα θετικό. Άρχισε το ξήλωμα της " πολιτικής αριστερής οικολογιας" απο τη λίστα των κοινωνικών μας στερεοτύπων. Μεγαλη πρόοδος παίκτες. Ένας απίθανος φερετζές ιδιοτέλειας, αριστερισμού και άεργου επαγγέλματος. Καιρός ήταν.

Κυριακή, 27 Ιουλίου 2014

Μάτια ερμητικά κλειστά


του Τάσου Τέλλογλου από το protagon
Πριν από αρκετό καιρό, τον Μάρτιο, έγινε στο μέγαρο Μαξίμου σύσκεψη με τη συμμετοχή του τότε υπουργού Οικονομικών Γιάννη Στουρνάρα, του ενοίκου του μεγάρου πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά, στελεχών των ταμείων των δημοσιογράφων και εκπροσώπων των εκδοτών. Εκεί, σχεδόν με ύφος υπερυπουργού οι εκπρόσωποι των εκδοτών ζήτησαν τον λόγο από τον τότε υπουργό των Οικονομικών κ. Στουρνάρα για το γεγονός ότι το αγγελιόσημο ήταν μεταξύ των ρυθμίσεων για τις «κρατήσεις υπέρ τρίτων», η κατάργηση των οποίων αποτελούσε θέμα συζήτησης ακόμα με την τρόικα. Με άλλα λόγια, η τρόικα είχε ζητήσει εδώ και πολύ καιρό να καταργηθεί το αγγελιόσημο, όπως και όλες οι άλλες κρατήσεις υπέρ τρίτων, ως προαπαιτούμενο για να απελευθερωθεί η δόση.
Ο Στουρνάρας προσπάθησε και το θέμα έφυγε από την ατζέντα. Τώρα όμως επανέρχεται. Φυσικά οι εκδότες και τα μέσα που ελέγχουν θα αναφερθούν διεξοδικά στις διάφορες στρεβλώσεις που εμποδίζουν τον ανταγωνισμό, αλλά όταν φτάσουν στις πομπές τις δικές τους, και δικές μας (η ΕΣΗΕΑ συντάσσεται πλήρως υπέρ του δικαιώματος των δημοσιογράφων να πληρώνει ολόκληρη η κοινωνία την ασφαλιστική τους εισφορά) θα το κάνουν «μόκο».
Από την άλλη πλευρά, οι επιχειρήσεις των ΜΜΕ χρωστάνε στις τράπεζες εκατοντάδες εκατομμυρίων δάνεια που ουδέποτε θα πληρώσουν, αναχρηματοδοτούνται διαρκώς για την πληρωμή των τόκων στην οποία δεν ανταποκρίνονται, και είναι σε πολλές περιπτώσεις οι πρωταγωνιστές «κόκκινων δανείων» στα «κακά τμήματα» τραπεζών που έχουν μπει εκκαθαριστές, χωρίς καμία συνέπεια. Το ετοιμόρροπο πρακτορείο τύπου (που συντηρεί στόλο φορτηγών και οδηγών για να διανέμει τις ελάχιστες εφημερίδες που ακόμα κυκλοφορούν), επιβιώνει διότι αν καταρρεύσει θα σαρωθούν ασφαλιστικά δικαιώματα των εργαζομένων στο κύκλωμα. Πρόκειται για μια ωραία ατμόσφαιρα εντελώς εξυπηρετική για όλες τις πλευρές.
Έτσι, για πρώτη φορά στα 40 χρόνια της μεταπολίτευσης, η συγκυβέρνηση έχει εξασφαλίσει απόλυτο έλεγχο των ΜΜΕ. Τέτοια καταθλιπτική ομοφωνία -συμφωνούν ακόμα και οι υπουργοί της- ουδέποτε υπήρξε. Φυσικά, ο κατά τα άλλα έτοιμος να καταγγείλει ΣΥΡΙΖΑ είναι ιδιαίτερα φειδωλός στην αντιμετώπιση του συγκεκριμένου πλέγματος. Αφενός διότι ελέγχει -με άλλους- το σωματείο μας, εκείνο των επαγγελματιών δημοσιογράφων, αφετέρου διότι το σύνολο των επιχειρήσεων θα καταρρεύσουν αν λειτουργήσουν με αμιγώς ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια.
Από την αρχή της τετραετίας της διαπραγμάτευσης με τους δανειστές μας, οι εκδότες κατάφεραν να τους μείνουν -με τα χρήματα των τραπεζών- οι εκδοτικές επιχειρήσεις. Όχι πως θα τις έπαιρνε κανείς. Αλλά -όπως και σε άλλους κλάδους της οικονομίας- εμποδίζουν νέες προσπάθειες, δεσμεύοντας πόρους και διαιωνίζοντας ένα μοντέλο επιχείρησης που είναι πεθαμένο.
ένα άρθρο των πρωταγωνιστών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου