ελευθερία, αλληλεγγύη, αναζήτηση, σκληρή δουλειά και πάντα rock n roll

Marsalis - Davis

Marsalis - Davis
Δυο ακόμα γίγαντες στην εποχή των γιγάντων.

Παρατηρητήριο

ΔΗΜΑΡ, 58, ΠΟΤΆΜΙ, ΕΚΛΟΓΕΣ ΝΦ. Πόσες ακόμα ήττες θέλετε για να πιστέψετε ότι το ΚΚΕ ΕΣ. τέλειωσε για πάντα. Με αγάπη πάντα .

ΠΡΟΣΟΧΗ ΧΡΩΜΑΤΑ- ΜΗ ΜΕ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΌΤΑΝ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ

Πολλοί φίλοι νόμιζαν πως μαζική ψηφοφορία σήμαινε πως θα έρχονταν ορδές πασόκων να παραδώσουν το κόμμα τους στον Καμίνη ή στο Θεοδωράκη ή και στους δύο. Γιαυτό και βιάστηκαν να πανηγυρίσουν. Αν ήταν παιδιά να το διαλύσουν το κομμα το έκαναν και μόνοι τους. Δεν είχαν ανάγκη μοίρα εναλλακτικών αλεξιπτωτιστών. Σοφά ποιούντες παρέδωσαν τα κλειδιά σε πολιτικούς. Αυτούς που είχαν. Για να συνεχισει το κόμμα να υπάρχει. Τώρα όποιος βρίσκει μπανάλ τη Φώφη ή το Νίκο δεν μπλέκει με το ΠΑΣΟΚ κάνει δικό του μαγαζί. Δημαρ Ποτάμι κλπ επιτυχημένα σχήματα.

Πέμπτη, 14 Ιανουαρίου 2016

Ο Φίλης δεν επιτρέπει αξιολόγηση ούτε στα ιδιωτικά σχολεία

Ιδεοληψία, πελατειασμός, ιδιοτέλεια, σύγχιση οδηγούν στους εκλεκτούς του λαού μας στο δρόμο προς την δόξα . Για δύο πράγματα όμως είναι σίγουροι. Για το μίσος τους στην παραγωγική διαδικασία και για το μίσος τους στην αξιολόγηση.
Απόστολος Λακασάς από Καθημερινή
Το υπουργείο Παιδείας απαγορεύει την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών στα ιδιωτικά σχολεία. Ο υπουργός Παιδείας, Νίκος Φίλης, ορίζει ότι οι εκπαιδευτικοί των ιδιωτικών σχολείων μπορούν να αξιολογηθούν μόνο από τους σχολικούς συμβούλους και όχι από εξωτερικό κριτή. Αντίθετα, η πλευρά του σχολείου θεωρεί ότι πράττει νομίμως, αφού η επιλογή διδακτικού προσωπικού παραμένει δικαίωμα του ιδιοκτήτη του σχολείου.

Ειδικότερα, το ιδιωτικό σχολείο Νέα Γενιά Ζηρίδη αποφάσισε στην αρχή της σχολικής χρονιάς να προχωρήσει σε αξιολόγηση του προσωπικού του μέσω κριτηρίων. Τα πεδία αξιολόγησης ορίστηκαν τα ακόλουθα τρία:

• Η επιστημονική, επαγγελματική κατάρτιση και το επιστημονικό-εκπαιδευτικό έργο (πτυχία και δημοσιεύσεις των εκπαιδευτικών) με άριστα το 20.

• Η επιστημονική και διδακτική επάρκεια, αξιολογημένα από τον διευθυντή της μονάδας και τον διευθυντή σπουδών με άριστα τα 50 μόρια.

• Οι ίδιοι αξιολογούν την προσφορά του εκπαιδευτικού στο σχολείο και τη συμμετοχή του σε καινοτόμες δράσεις και προγράμματα (30 μόρια).

Η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών (ΟΙΕΛΕ) κατήγγειλε το σχολείο, αναφέροντας ότι «κάθε διαδικασία αξιολόγησης εκτός του επίσημου εκπαιδευτικού συστήματος (χωρίς την έγκριση του υπουργείου Παιδείας) είναι παράνομη και η διενέργειά της αποτελεί πειθαρχικό και ποινικό αδίκημα». Επίσης, χαρακτήρισε το κείμενο για τα κριτήρια και τη διαδικασία ενδοσχολικής αξιολόγησης που στάλθηκε στους εκπαιδευτικούς «μνημείο ανομίας που επικρατεί σε κάποια σχολεία της ιδιωτικής εκπαίδευσης». Ο πρόεδρος της ΟΙΕΛΕ Μιχάλης Κουρούτος ανέφερε χθες στην «Κ» ότι η αξιολόγηση γίνεται στο σχολείο ως πρόσχημα κατά της καταχρηστικότητας τυχόν απολύσεων που θα ακολουθήσουν.

Μετά την καταγγελία της ΟΙΕΛΕ, ο κ. Φίλης στην απόφασή του επικαλείται την παρ. 8 του άρθρου 16 του Συντάγματος (κατά λάθος το έγγραφο του υπουργού μιλά για την παράγραφο 6 του άρθρου 18, και το ίδιο λάθος επαναλαμβάνεται σε όλα τα σχετικά υπηρεσιακά έγγραφα!) «που ρητά ορίζει ότι η υπηρεσιακή κατάσταση του διδακτικού προσωπικού των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων είναι αποκλειστική αρμοδιότητα της Πολιτείας», τον νόμο 1566/1985 «που προβλέπει ισότιμη μεταχείριση δημόσιων και ιδιωτικών εκπαιδευτικών», το προεδρικό διάταγμα 152/2013, «που ορίζει ότι οι εκπαιδευτικοί αξιολογούνται από τους σχολικούς συμβούλους» και την υπουργική απόφαση περί καθηκοντολογίου και ζητεί από την αρμόδια διεύθυνση Εκπαίδευσης να προβεί στις απαιτούμενες ενέργειες. Ετσι, ο αρμόδιος διευθυντής ανέφερε στην ιδιοκτησία του σχολείου ότι «πρέπει να ακυρώσετε άμεσα όποια διαδικασία εσωτερικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, που εφαρμόζετε».

Το εκπαιδευτήριο διά της νομίμου εκπροσώπου του, χθες απάντησε ότι «η συνταγματική πρόβλεψη για τη ρύθμιση με νόμο της υπηρεσιακής κατάστασης του εκπαιδευτικών των ιδιωτικών σχολείων, διαμορφώνει μεν ένα ιδιαίτερο πλαίσιο, σε σχέση με το κοινό πρότυπο του εργατικού δικαίου, δεν μετατρέπει όμως τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς σε δημοσίους υπαλλήλους ούτε μεταβάλλει τις εργασιακές τους σχέσεις σε δημοσίου δικαίου. Ως εκ τούτου, η επιλογή του διδακτικού προσωπικού του ιδιωτικού σχολείου παραμένει πάντοτε δικαίωμα του ιδιοκτήτη, όπως ρητά ορίζεται στον νόμο. Εφόσον λοιπόν ο ιδιοκτήτης έχει δικαίωμα να επιλέγει ελεύθερα το προσωπικό, ο αποκλεισμός του από τον έλεγχο της καταλληλότητας ή της αξιοποίησης αυτού, θα προσέβαλε τον πυρήνα του διευθυντικού δικαιώματος του ιδιοκτήτη». Παράλληλα, η απάντηση του σχολείου θέτει το ερώτημα ότι αφού οι διαδικασίες αξιολόγησης στα δημόσια σχολεία έχουν «παγώσει», πώς μπορεί ένα ιδιωτικό σχολείο να αξιολογήσει τους εκπαιδευτικούς του; Με επιστημονικά κριτήρια ή διά του διαχωρισμού αρεστών και μη;
Έντυπη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου