ελευθερία, αλληλεγγύη, αναζήτηση, σκληρή δουλειά και πάντα rock n roll

Thelonious monk - Allen ginsberg

Thelonious monk - Allen ginsberg
Δυο γίγαντες στην εποχή των γιγάντων.

Παρατηρητήριο

Όσοι βιάζεστε να του δώσετε εύσημα συμβολής στην αποδόμηση του αντιαμερικανισμού λάβετε υπόψη σας ότι:
1. Στην Ελλάδα δεν υπάρχει πλέον αντιαμερικανισμός. Υπάρχει όμως έντονος αντιευρωπαϊσμός σαφώς πιο ισχυρός και επικίνδυνος. Ο αντιαμερικανισμός αναπτύχθηκε μεταπολεμικά ως φιλοσοβιετισμός και έσβησε μαζί με το τέλος της σοβιετίας. Το ΠΑΣΟΚ συνέβαλε τα μέγιστα στη γιγάντωσή του κατά την περίοδο της πρώιμης μεταπολίτευσης και τα κινήματα των αδεσμεύτων. Μέχρι που η δανεική ευδαιμονία τα σκούπισε όλα.
2. Δεν τόχει σε τίποτε όταν επιστρέψει να γυρίσει το χαρτί και να ξαναγίνει αντιαμερικανός ή αντιτραμπ ή οτιδήποτε άλλο. Διαβάζει άριστα το ακροατήριό του, ξέρει σε ποιους απευθύνεται, τους κλείνει το μάτι και πλασάρει ότι τα βρήκε με τον τέως δαίμονα για να την πει στους σημερινούς δαίμονες της ΕΕ. Το αύριο είναι άλλη μέρα.
3. Η Αριστερά μπορεί να συγχωρήσει όλες τις ιδεολογικές ή πολιτικές αποκλίσεις, ανίερες συμμαχίες κλπ , προκειμένου να παραμείνει στην εξουσία. Θα τις βγάλει όμως σαν μαχαίρια μετά την ήττα, για να δικάσει τους χτεσινούς ηγέτες. Έχουμε δρόμο ακόμα.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΧΡΩΜΑΤΑ- ΜΗ ΜΕ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΌΤΑΝ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ

Για το μεγαλύτερο μέρος των ψηφοφόρων τους η Επιτυχία είναι το κλείσιμο της ΒSH Hellas, (πρώην Πίτσος),. Ουδόλως τους απασχολεί η επίσκεψη στις ΗΠΑ. Όταν η αξιωματική αντιπολίτευση καταλάβει τι ακριβώς παίζεται μέσα στα ελληνικά λαϊκά στρώματα ελπίζω να είμαστε ζωντανοί. Ως τότε αφήστε τους ήσυχους να σας φτιάχνουν την ατζέντα.

Παρασκευή, 30 Σεπτεμβρίου 2011

Οι καταλήψεις των σχολείων είναι μέρος του "σχεδίου" διάλυσης της χώρας




H σταλινική και νεοσταλινική Αριστερά είναι αυτή που οργανώνει και υποστηρίζει, πάντοτε υπόγεια και ποτέ ανοικτά, τις καταλήψεις στα γυμνάσια και τα λύκεια. Ιδιαίτερα στις λαϊκές και φτωχές περιοχές της χώρας, εκεί που ο δήθεν φιλεργατικός λόγος της έχει περισσότερη απήχηση. Μικρές ομάδες  5-10 ατόμων, βάζουν τα ξημερώματα, λουκέτα στα σχολεία, επικαλούμενοι την έλλειψη βιβλίων, ή τις τιμές και το ΦΠΑ των κυλικείων, την κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου ή γενικά την οικονομική κρίση και τα κυβερνητικά μέτρα. Στη συνέχεια η πλειοψηφία των παρευρισκομένων μαθητών, στο όνομα της γενικής διαμαρτυρίας και του χαβαλέ, επικυρώνει με ψηφοφορία την κατάληψη. Την επόμενη μέρα, οι περισσότεροι μαθητές αποχωρούν, είτε γιατί δεν θέλουν να συμμετάσχουν στη διάλυση των σχολείων τους, είτε γιατί διαβάζουν ή κοιμούνται, ή παρακολουθούν φροντιστήριο και απομένουν ελάχιστοι να κρατούν το σχολείο κλειστό.  Έπονται, το τάβλι, τα ολονύκτια πάρτυ, οι χρήσεις ουσιών, και φυσικά οι βανδαλισμοί,  εκεί που ο χάνεται ο έλεγχος από τους νεοκομσομόλους, ή εκεί που τα ηνία της κατάληψης έχουν από την αρχή άλλες πιο εξτρέμ ομάδες ή απλά μαθητές με έντονη παραβατικότητα.
Οι καταλήψεις των σχολείων είναι μέρος του γενικότερου «σχεδίου» του πολιτικού συστήματος με τίτλο «διαλύστε τη χώρα». Από τη μια, η ΟΛΜΕ με ανακοινώσεις που καταδικάζουν τις δήθεν πράξεις βίας κατά των καταληψιών από τους καθηγητές τους  φτιάχνει το συνδικαλιστικό πλαίσιο:
 «Υποδιευθυντής λυκείου στο Γαλάτσι προκάλεσε το σοβαρό τραυματισμό μαθήτριας, σε Γυμνάσιο της Αργυρούπολης «αγανακτισμένος» γονέας κτύπησε με τον κόπτη που κρατούσε μαθητή που συμμετείχε σε κατάληψη. Τα κρούσματα βιαιοπραγίας σε βάρος μαθητών είναι πάμπολλα και η Ομοσπονδία μας αδυνατεί να τα καταγράψει» αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης.

«Οι απειλές, οι προπηλακισμοί και η σωματική βία σε βάρος μαθητών είναι απαράδεκτες από παιδαγωγική άποψη και όσοι προβαίνουν σε τέτοιες ενέργειες δεν έχουν καμία θέση στο δημόσιο σχολείο» επισημαίνει.

και από  την άλλη, οι ανακοινώσεις των κομμάτων που «δεν έχουν καμία σχέση με το φαινόμενο» δημιουργούν το πολιτικό πλαίσιο:

Σύμφωνα με τον ΣΥΝ,«η επιστράτευση των δυνάμεων καταστολής και η αντιμετώπιση των μαθητών ως ποινικών παραβατών -όπως και των φοιτητών και των εργαζομένων γενικότερα- δείχνει ως ποιο σημείο μπορεί να φθάσει ο κατήφορος της κυβέρνησης στην προσπάθειά της να επιβάλει «διά πυρός και σιδήρου» την πολιτική των Μνημονίων, της Τρόικας και των περικοπών στη δημόσια εκπαίδευση».
Το ΚΚΕ καλεί τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς «να περιφρουρήσουν και να κλιμακώσουν τον αγώνα τους, να εξασφαλίσουν τη μαζική συμμετοχή στις κινητοποιήσεις τους, να διαμορφώσουν κοινό μέτωπο λαϊκής αντεπίθεσης για την απόκρουση και την ανατροπή της αντιλαϊκής πολιτικής». Από το Βήμα

Οι σαμποτέρ της δημόσιας εκπαίδευσης ούτε ενιαίοι είναι, ούτε έχουν κοινές μεθόδους. Δουλεύουν όμως πάνω στο ίδιο «σχέδιο», την ολοκληρωτική απαξίωση της εκπαίδευσης των παιδιών του λαού, ως μέρος της συνολικής χρεοκοπίας.

Χρόνια τώρα, η φράξια του κυβερνητικού δικομματισμού με αλλοπρόσαλλες μεταρρυθμίσεις και κυρίως απορυθμίσεις καταστρέφει μεθοδικά την εκπαιδευτική δομή της ΜΕ. Η δήθεν αντίπαλη φράξια  του συνδικαλισμού φροντίζει να καλλιεργεί μέσα στα σχολεία ένα κλίμα μιζέριας, αδικίας, καταπίεσης και διαμαρτυρίας για εργαζόμενους και μαθητές, ενώ από την άλλη διαπλέκεται με την εξουσία. Οι  μόνες  λύσεις που προτείνει ανοικτά είναι η απεργία, η κατάληψη, η στάση εργασίας, η αποχή, η καταστροφή. Στα κλειστά γραφεία, φυσικά και υπάρχουν πάντοτε «προσφορότερες λύσεις».
Η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών αντιμετωπίζει αδιάφορα τις μεθοδεύσεις των σαμποτέρ και πασχίζει με τη δουλειά της να αντιμετωπίσει τα καθημερινά προβλήματα, άλλοτε με επιτυχία και άλλοτε όχι. Όμως η δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία, οι ιδεοληψίες και η ιδεολογική σύγχυση, τα οικονομικά προβλήματα και η έλλειψη μιας νέας εναλλακτικής πρότασης δεν επιτρέπουν τη δημιουργία μιας μαζικής αντισυσπείρωσης απέναντι στις δυνάμεις της έκπτωσης. Παρατηρούμε ότι οι δάσκαλοι είναι απρόθυμοι να αγωνιστούν για να μείνουν τα σχολεία ανοικτά και να πείσουν τους «εξεγερμένους» μαθητές και μαθήτριες ότι μόνο με ανοικτά σχολεία και με καθημερινή διακίνηση ιδεών και απόψεων μπορούμε να προσεγγίσουμε τα προβλήματα και να βρούμε τις λύσεις.

Σήμερα μια κρατική φράξια σαμποτέρ, κατάφερε να αφήσει τα σχολεία χωρίς βιβλία. Μεγάλη η νίκη της, γιατί έστρωσε το χαλί για πρώιμες καταλήψεις, μέσα σε εποχή καθολικής κρίσης.
Μια άλλη φράξια, «αριστερή» οργανώνει τις καταλήψεις και κερδίζει μέρα με τη μέρα μέτρα στην εγκατάσταση της πλήρους ανομίας. Οι απειλές για «γενικό ξεσηκωμό» και «ζωή κόλαση», τρομοκρατούν τους πολίτες και τους στέλνουν στην αγκαλιά της ακροδεξιάς, χωρίς φυσικά να αντιμετωπίζουν ουδόλως την κυβερνητική επίθεση.
 Όλοι τους ξέρουν πολύ καλά ότι η μέση εκπαίδευση  είναι προνομιακός χώρος για να δημιουργηθεί στις γειτονιές  όλης της χώρας σκηνικό εξέγερσης και διάλυσης, που θα επιταχύνει την πτώση της κυβέρνησης, τις εκλογές, την άνοδο της ακροδεξιάς, τη χρεοκοπία και την επιστροφή στην εθνική μας μοναξιά. Βρισκόμαστε μπροστά σε μια «συνομωσία»  την οποία οι δυνάμεις της κοινής λογικής είναι ακόμα πολύ αδύναμες για να αντιπαλέψουν. Έχουν αρχίσει όμως να οργανώνονται και κάνουν νίκες. Από ένστικτο αυτοσυντήρησης και απλή αίσθηση του καθήκοντος.

21 σχόλια:

  1. "Φράξια σαμποτέρ"... Τα βρωμερά λαμόγια του Ελεγκτικού Συνεδρίου είναι για κρέμασμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιώργο δεν ξέρω ποιοι είναι. Αλλά αυτοί που άφησαν τα σχολεία αυτή ειδικά τη χρονιά χωρίς βιβλία είναι σαμποτέρ. Ήδη το ΚΚΕ κυκλοφορεί ότι από του χρόνου τα βιβλία θα αγοράζονται, το πετρέλαιο και το χαρτί θα το πληρώνουν οι γονείς κλπ. Κλίμα τρομοκρατίας.΄Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου έχει καθήκον να επέμβει και να δώσει εξηγήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φυσικά και πληρώνονται πάντοτε από τους γονείς και μάλιστα με πολύ μεγάλο καπέλο (έξοδα διαχείρισης γραφεικρατίας, προμήθειες κλπ) αφού η κυβέρνηση διαθέτει μόνο υους πόρους που αφαιρεί απο το κοινωνικό σύνολο. Απλώς όλοι ελπίζουν ότι συμμετέχουν στον ρεφενέ λιγότερο από τους άλλους.
    Κατα τα λοιπά, συμφωνούμε απόλυτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εξαιρετικό κείμενο. Μακάρι οι εκπαιδευτικοί να οργανωθούν απέναντι στον στείρο συνδικαλισμό και την αριστεροφασιστική νοοτροπία που έχει πάρει διαστάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ...Εξαιρετικό κείμενο του Γεωργελέ. Ναι, έτσι είναι τα πράγματα...

    Συνεχίζουμε με δύναμη να σαρώσουμε όλα τα βραβεία. Πήραμε αυτό της CIA, μένει να πάρουμε:
    Της τρόϊκας, του ΔΝΤ, του Σόρος, των τοκογλύφων, της Γιάννας Αγγελοπουλου, του Δασκαλόπουλου....
    Μας περιμένει μέλλον λαμπρό...

    Ο Κούβελος και ο Κουβέλης μας άνοιξαν τα μάτια, συνεχίζουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ...
    "Εξαιρετικό κείμενο. Μακάρι οι εκπαιδευτικοί να οργανωθούν απέναντι στον στείρο συνδικαλισμό και την αριστεροφασιστική νοοτροπία που έχει πάρει διαστάσεις"

    Συνεχίζουμε με δύναμη να σαρώσουμε όλα τα βραβεία. Πήραμε αυτό της CIA, μένει να πάρουμε:
    Της τρόϊκας, του ΔΝΤ, του Σόρος, των τοκογλύφων, της Γιάννας Αγγελοπουλου, του Δασκαλόπουλου....
    Μας περιμένει μέλλον λαμπρό...

    Ο Κούβελος και ο Κουβέλης μας άνοιξαν τα μάτια, συνεχίζουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να γράψουμε σαν μέλη και τον Πρετεντέρη με την Τρέμη, τον Μπάμπη (του αλαφούζου), τον Κώνστα και όποιο άλλο καλό παιδί..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ξεφτίλες..

    Προχθές ανακοίνωσε ο κούβελος (κουβέλης ήθελα να πώ)..
    "ΝΑ εφαρμοσθεί η συμφωνία της 21ης Ιουλίου, δηλαδή το Μεσοπρόθεσμο...

    Τότε δεν θυμάμαι, την ψήφισε ; Απαντήστε μου παρακαλώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μας βρίζεις αλλά δεν έχεις τη δύναμη να βάλεις ούτε ένα ψευδώνυμο. Καταλαβαίνεις ότι αποκαλύπτουμε τα αφεντικά σου και ζορίζεσαι. Εσύ μαζί με όσους αναφέρεις και οι σταλινικοί σύντροφοί σου σε αγαστή συνεργασία διαλύεται τη χώρα και το λαό της και τον παραδίνεται στην ακροδεξιά, στην πείνα και την εξαθλίωση. Ο ρόλος των σαμποτέρ σιγά σιγά αποκαλύπτεται. Βρίσε μας εξάλλου δεν μπορείς φιλαράκι να κάνεις και τίποτα άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΛΕΩ ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ ΚΑΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΝ ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ ΣΕ ΜΠΛΟΓΚ... (το να βάλω ένα επίθετο τύπου ΛΕΩ... σε καλύπτει; Αν να λέγε με ΟΛΕ ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανοιχτή επιστολή προς τον κ. Ψαριανό, βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ

    Αξιότιμε κύριε βουλευτά,

    Συγκινήθηκα ιδιαιτέρως για τις πρόσφατες ερωτήσεις σας στη Βουλή, όπου ζητήσατε την κατάργηση του αγιασμού και της προσευχής στα Σχολεία και την κατάργηση του σώματος των στρατιωτικών ιερέων. Είναι παρήγορο ότι άτομα οξυδερκή σαν και εσάς αντιλαμβάνονται ότι δεν είναι δυνατόν τον ελληνικό λαό να τον απασχολούν θέματα ήσσονος σημασίας, όπως η οικονομική κρίση, οι περικοπές των μισθών και των συντάξεων, η ανεργία, οι απολύσεις και λοιπά ανούσια, μικρά και ασήμαντα πράγματα, την στιγμή που το καυτό πρόβλημά μας σήμερα, είναι η αδικαιολόγητη εμμονή των Ελλήνων σε αναχρονιστικά και παρωχημένα μοντέλα που καθιστούν την σύγχρονη πολυπολιτισμική Ελλάδα ένα ‘θεοκρατικό καθεστώς’, όπως πολύ σωστά είπατε.
    Θα σας ήθελα όμως πιο ριζοσπαστικό. Πιο αποφασισμένο. Πιο φάιτερ. Διότι με την.....
    κατάργηση του αγιασμού και των στρατιωτικών ιερέων δεν λύνεται το πρόβλημα. Χρειάζονται δυναμικά μέτρα, αποφασιστικές αλλαγές και ριζικές λύσεις.
    Προτείνω λοιπόν σειρά μέτρων, που θα βγάλουν την χώρα μας από τον Μεσαίωνα του σκοταδισμού και της θρησκευτικότητας και θα την οδηγήσουν στην φωτισμένη εποχή του εκσυγχρονισμού και της πολυπολιτισμικότητας.

    Ιδού τα μέτρα:

    - Αφαίρεση όλων των εικόνων και των σταυρών από δημόσιους χώρους.
    - Κατάργηση του παρωχημένου και διχαστικού τρόπου χρονολόγησης ‘προ Χριστού’ και ‘μετά Χριστόν’.
    - Απαγόρευση χρήσεως σε δημόσιους χώρους, φράσεων όπως ‘Θεός Φυλάξοι’, ‘Χριστός και Παναγιά’, ‘Χριστός και Απόστολος’ ‘τραβώ τα πάθη του Χριστού’, ‘Δόξα τω Θεώ’ και ‘(με βάρεσε στο) Δόξα πατρί’.
    - Απαγόρευση δημόσιου στολισμού χριστουγεννιάτικων δέντρων, φατνών, τραγουδίσματος καλάντων, μασήματος κουραμπιέδων και λοιπών μισαλλόδοξων εθίμων.
    - Κατάργηση όλων των παρωχημένων χριστιανικών εορτών. Χριστούγεννα, Πάσχα, Δεκαπενταύγουστο, Αγ. Πνεύματος, των Φώτων, του Θωμά, της Τυροφάγου κλπ. Στην θέση τους θα μπορούσαν να μπουν νέου ύφους γιορτές που θα αντιπροσωπεύουν τη νέα πολυπολιτισμική ζωή μας. Θα μπορούσε να θεσπιστεί η γιορτή του χαλάλ, του Κεμάλ, του Αχμέντ, του Πανούση, του Ραγκούση, του Αμπντουλάχ, του ταμ ταμ, της αφγανικής μπούρκας, της κινέζικης παντόφλας, της αραβικής πίτας, της ινδικής καρύδας, της αλβανικής φούντας, του βρεγμένου σφουγγαριού, της τσάντας μαϊμού και του (κλεμμένου) πορτοφολιού.

    - Κατάργηση του σταυρού από την ελληνική σημαία, ως συμβόλου αναχρονιστικού, παλαιολιθικού, και σαφώς διχαστικού. Στο κενό που θα μείνει, θα μπορούσε να μπει ένα σύμβολο πρωτότυπο, μοντέρνο, επαναστατικό και ολίγον τρέντυ. Μου έρχεται στο μυαλό το σήμα της Φερράρι, που σας είναι και οικείο.

    - Απαγόρευση του ντιν νταν των καμπανών.
    - Απαγόρευση της περιφοράς Επιταφίων στους δρόμους και στις πλατείες, προς αποφυγήν εντάσεων μεταξύ μειονοτήτων (Ελλήνων) και ντόπιων (οι υπόλοιπες φυλές).
    - Απαγόρευση του σταυροκοπήματος σε δημόσιους χώρους. Για τους ίδιους λόγους.
    - Αφαίρεση όλων των σταυρών από πλατείες, μνημεία, ηρώα, βουνά και λαγκάδια.
    - Κατάργηση του σημείου του σταυρού στα ψηφοδέλτια κατά τις εκλογές, ως συμβόλου διχαστικού και παρωχημένου.
    - Αφαίρεση του σταυρού ως έμβλημα από τον Ερυθρό Σταυρό. Επίσης να αφαιρεθεί και από την ονομασία του. Οπότε θα λέγεται ‘ερυθρός’. Σκέτο.
    - Κατάργηση της χρήσεως των ονομάτων ‘Σταύρος’ και ‘Σταυρούλα’.
    - Κατάργηση ανάλογων επιθέτων τύπου Σταυρόπουλος, Σταυρίδης, Σταυράκης κλπ.
    - Απαγόρευση προβολής όλων των ταινιών του Σταυρίδη, για τους παραπάνω λόγους.
    - Κατάργηση διχαστικών τοπωνυμίων, τύπου Σταυρός Αγίας Παρασκευής, Σταυρούπολη, Σταυροχώρι κλπ
    - Να απαγορευτούν τα σταυροδρόμια, τα σταυρόλεξα, τα σταυρωτά φιλήματα, οι σταυροβελονιές, οι σταυρόκομποι και τα σταυροκατσάβιδα.
    - Να απελαθούν οι σταυραετοί.
    Αυτά τα ολίγα για αρχή. Ύστερα βλέπουμε. Εύχομαι καλή συνέχεια στο έργο σας

    ΚΑΛΛΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΛΕΩ,
    Δεν είναι βρίσιμο να σε παρασημοφορεί η Χίλαρυ και να σε δοξάζει η Γιάννα, ντροπή...πιπέρι..

    ΟΛΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η συνομοταξία του «Ανώνυμου» ξαναχτύπησε με γλυκόλογα. Το κοινό αυτό αλλά τελείως ακίνδυνο και γελοίο είδος VIRUS του διαδικτύου που δεν έχει την τόλμη ούτε ψευδώνυμο να χρησιμοποιήσει έκανε άλλη μια εθιμοτυπική επίσκεψη για να βρίσει.
    Δεν έχει σημασία πόσοι είναι. Είναι ο ένας, ο μεγάλος, ο ευγενικός, ο σύγχρονος ήρωας και ταξιδευτής της μπλογκόσφαιρας, ο αγωνιστής, ο μοναδικός «ΑΝΩΝΥΜΟΣ».

    Λεωνίδα, συνέχισε να μας προσφέρεις τα κείμενά σου. Χαίρομαι που είμαι έστω και διαδικτυακά, φίλος σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όπως και εάν περιγράφετε το ζόφο που συνιστά την πραγματικότητά μας, πείτε μου ποιος δάσκαλος θα θεωρούσε "θετική την παρέμβαση του εισαγγελέα στα σχολεία"; Ποιος δάσκαλος δεν θα στεκόταν δίπλα στους μαθητές του ακόμα και εάν είχαν διαπράξει μέγιστα σφάλματα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο δάσκαλος δεν στέκεται δίπλα στους μαθητές για να τους καλύψει τα σφάλματα, να τους χτυπήσει φιλικά στην πλάτη και να τους πει κάντε ότι νομίζετε, σπάστε το σχολείο, κάντε λάθος και η κοινωνία πληρώνει. Αυτό το λέει η ΟΛΜΕ και όσοι έχουν συμφέρον από τη διάλυση της δημόσιας ΜΕ. Το λένε οι σαμποτέρ. Αυτή είναι η γραμμή του ΠΑΣΟΚ που διέλυσε την εκπαίδευση εδώ και 30 χρόνια.
    Ο Δάσκαλος μπαίνει μέσα στο σχολείο ακόμα και από τα κάγγελα και ανοίγει διάλογο, αποκαλύπτει στα παιδιά την πλεκτάνη που στήνεται εις βάρος τους, προφυλάσσει το χώρο από τους βανδαλισμούς και ανοίγει το σχολείο στο φως. Όπου έγινε έτσι το σχολείο άνοιξε γιατί τα παιδιά ξέρουν ότι οι 10 που το κλείνουν δεν τους αντιπροσωπεύουν. Αν όμως ο δάσκαλος πει, ωραία έκλεισε, πάμε για καφέ,και αφήσει τους 10 να επιβάλλουν το νόμο της ζούγκλας, τότε το σχολείο διαλύθηκε. Άσε λοιπόν τους εισαγγελείς και την αστυνομία Ανώνυμε. Αυτά δεν έλυσαν ποτέ κανένα πρόβλημα. Τις καταλήψεις θα τις τελειώσει η επαναστατική δράση των ανθρώπων της κοινής λογικής. ΤΑ σχολεία ανήκουν στο λαό και όχι στους σαμποτέρ. ΟΙ καταλήψεις τελειώνουν μαζί με όλο το πολιτικό σύστημα που διέλυσε τη χώρα/ Αντεπίθεση τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Chrisgio
    ευχαριστώ για τη φιλία σου και για το ίδιο χαίρομαι και γω. Αυτά όλα είναι συμπτώματα της Ελλάδας που τελειώνει. ΟΙ χώρες δεν πεθαίνουν, αλλάζουν και μεταμορφώνονται. Κάποια στιγμή θα βρούμε ένα άλλο βηματισμό. Η αρρώστια της μεταπολίτευσης σιγά σιγά φθίνει, τελειώνει. Οι κλέφτες, οι ιδεόληπτοι, οι καταστροφείς θα απομονωθούν, θα αποβληθούν από το πολιτικό προσκήνιο. Η κοινή λογική θα νικήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Με ενδιαφέροντα τρόπο ερμηνεύσατε τη στάση "ο δάσκαλος δίπλα στους μαθητές" δίνοντας παραδείγματα για το τελείως αντίθετο! Τυχαίο; Είναι ακόμα πιο ενδιαφέρον ότι στην ίδια φράση δεν θεωρείτε ότι ο υπάρχει διάλογος παρά μόνο καφενόβιες διαφυγές, όπως επίσης είναι εμφανής η θετική σας στάση απέναντι στις αποφάσεις τις φράου Μπλύχερ ακόμα και σε παιδαγωγικό επίπεδο. Άλλωστε δικός σας άνθρωπος πρέπει να ήταν αυτός που σε αγαπημένη σας εφημερίδα χαρακτήρισε θετική την απόφαση για εισαγγελική παρέμβαση στα σχολεία. Τους ηττημένους ανθρώπους πώς θα τους αντιμετωπίσετε μετά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Οφείλω να προσθέσω ότι δεν συμφωνώ καθόλου με τις καταλήψεις των σχολείων, αντιθέτως. Μην βιάζεστε λοιπόν να βγάλετε εύκολα συμπεράσματα, εκτός και εάν δεν αντέχετε ούτε στο ελάχιστο την οποιαδήποτε έκφραση προβληματισμού απέναντι σε κάτι που εσείς θεωρείτε σωστό. Θεμιτό και χαρακτηριστικό των εθελόδουλων της εποχής μας στο τόπο μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Aν βάζατε ένα ονοματάκι θα μιλάγαμε καλύτερα. Λοιπόν δεν ε΄χουμε καιρό για χάσιμο, ούτε για δήθεν παιδαγωγικές. Ομάδες 10 ατόμων καθοδηγούμενες από γνωστούς αγνώστους κλίνουν τα σχολεία. Δεν πρόκειται ούτε για αγώνες ούτε για κίνημα. Το βράδυ όταν μείνουν μόνοι σπάνε και σπάνε και σπάνε. Τα πληρώνεις εσύ ή μήπως το κόμμα που τους καθοδηγεί; Απέναντι στη βία έχω να ορθώσω τον διάλογο για να απομονώσω τους σαμποτέρ. Η λύση του εισαγγελέα είναι και αυτή μια λύση καλή μου εκεί που τα διακυβεύματα είναι κρίσιμα. ¨Οταν το βράδυ σούχουν ράψει την πόρτα με οξυγονοκόλληση για παράδειγμα.
    Αλλά η Ελλάδα ακόμα συζητάει αν πρέπει να μπουζουριάσει 10 παιδιά που σπάνε το σχολείο. Εσύ ως διευθύντρια τι θάκανες; Με τους λίγους και ένοχους ή με τους πολλούς και αθώους κυρία μου;
    Τις καταλήψεις τις υποστηρίζεις και αυτά να τα αφήσεις. Νομίζεις ότι γίνεται επανάσταση. ¨οται θα γλυτώσεις έτσι το ψωμί σου. Τόσο χαμπαριάζεις.
    Εκτός και αν είσαι σαμποτέρ, οπότε αλλάζει το πράγμα, είσαι σε υπηρεσία και το σέβομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μην χάνετε αγαπητέ μου την ψυχραιμία σας. Όλες οι εκτιμήσεις σας έχουν αποδειχθεί λανθασμένες. Η λύση του εισαγγελέα δεν είναι ποτέ σωστή όταν μιλάμε για σχολεία. Όποιος διαφωνεί μαζί σας δεν σημαίνει ότι είναι σαμποτέρ. Το σίγουρο είναι ότι εσείς καμία σχέση δεν έχετε με την Παιδαγωγική, άλλα σας απασχολούν. Με εντυπωσίασε η βία της απάντησής σας, σημάδι των ορίων σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Λεό, υπομονή κι αυτό θα περάσει!.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή