«Επικήρυξαν» καθηγήτρια, επειδή ήταν αντίθετη στις καταλήψεις




Τα φαιοκόκκινα τάγματα των σαμποτέρ στοχοποιούν όσους και όσες αγωνίζονται για ανοικτά σχολεία, γιατί αυτοί και αυτές τους χάλασαν τη σούπα, μαζί με την πλειοψηφία των μαθητών και του λαού. 
Ακύρωσαν τις καταλήψεις. Μέχρι και μαφίες του κοινού ποινικού δικαίου υποστήριξαν προκειμένου να πετύχουν το σκοπό τους. Δεν τα κατάφεραν. Τώρα βγάζουν την οργή τους στους ανθρώπους που στάθηκαν όρθιοι απέναντί τους. 
Το 2ο πειραματικό γυμνάσιο Αθηνών υπήρξε βασικός στόχος κατάληψης και καταστροφής από τους σαμποτέρ. Γιατί είναι ένα σχολείο κόσμημα. Είναι ένα πειραματικό σχολείο από αυτά που μισούν οι κόκκινοι φασίστες, γιατί παράγει γνώση και αποκαλύπτει το έρεβος της ιδεοληψίας τους. 
Δεν κατάφεραν όμως να το αλώσουν, γιατί είχαν γνώση οι φύλακες. Βάρδιες και σκοπιές όλη τη νύχτα, επί ένα μήνα.
 Μπράβο σύντροφοι και συνάδελφοι, αντίσταση στο φασισμό κάθε μέρα σε κάθε σχολειό, σε κάθε υπηρεσία.


Του Απόστολου Λακασά από την Καθημερινή 


Είδε το πρόσωπό της σε μία αφισέτα τοιχοκολλημένη σε σχολείο της Αθήνας. Μαθητές -ίσως και ένα από τα τρία παιδιά της- είδαν ξαφνιασμένοι την επικηρυγμένη καθηγήτρια. Καθηγητές, συνάδελφοί της, μίλησαν για «φασιστικές ενέργειες», έστω κι αν μέσα τους κάποιοι το ξανασκέφτηκαν. Ποιος ξέρει τι του ξημερώνει σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς για τη χώρα; Αλλωστε, το μήνυμα των συγγραφέων της προκήρυξης για όποιον τολμήσει να αντιδράσει κόντρα στα «δημοκρατικά» ιδεώδη, που οι ίδιοι πρεσβεύουν, είναι ξεκάθαρο...


Ποιο είναι το «έγκλημα» της καθηγήτριας Πληροφορικής; Αγωνίστηκε, από τη θέση της αντιπροέδρου του 7ου Δημοτικού Διαμερίσματος Αθήνας (εκλεγμένη με την παράταξη του δημάρχου κ. Γιώργου Καμίνη), να παραμείνουν ανοιχτά τα σχολεία της περιοχής της, των Αμπελοκήπων. Ουσιαστικά, η καθηγήτρια υποστήριξε στο δημοτικό συμβούλιο, και πέτυχε να συσπειρώσει μια σημαντική πλειοψηφία μεταξύ των μελών του, ότι τα σχολεία πρέπει να μείνουν ανοιχτά και ότι σε περίπτωση καταστροφών υπάρχουν και νομικές κυρώσεις, αφού προηγουμένως κληθεί να παρέμβει ο εισαγγελέας. Δηλαδή, η εκπαιδευτικός προσπάθησε να προασπίσει τα σχολεία της περιοχής της από το φαιοκόκκινο μπλοκ, τους «μπαχαλάκηδες», που βρίσκουν την ευκαιρία να κάνουν το κομμάτι τους κατά τη διάρκεια των σχολικών καταλήψεων, και την αλλοεθνή μαφία που αναζητεί τρόπους να κάνει πλιάτσικο στον σχολικό εξοπλισμό.

Ανέντιμος πόλεμος

«Σε συνεργασία με τους διευθυντές των σχολείων διαπίστωσα ότι μέσα στο 16ο Λύκειο το 90% των παιδιών ήταν εξωσχολικοί. Και εξωσχολικοί που βαρύνονται με αδικήματα» είναι το ατόπημα (!) που της προσάπτει η Ελευθεριακή Συνέλευση Αμπελοκήπων στην άθλια αφίσα που κυκλοφόρησε. Επίσης, η ίδια συνέλευση υπογράφει μία προκήρυξη εναντίον της, η οποία επίσης κυκλοφόρησε στο 56ο Λύκειο της περιοχής.
Και όχι μόνον αυτό. Εκτός από τους αγνώστους, η καθηγήτρια δέχεται έναν ανέντιμο πόλεμο και από συναδέλφους της. Σε αυτήν την άποψη συνηγορεί το γεγονός ότι ενώ είχε όλα τα ακαδημαϊκά και κοινωνικά κριτήρια (π. χ. μεταπτυχιακές σπουδές, γνώση δύο ξένων γλωσσών) κάποιοι, με λαθροχειρία, αφαίρεσαν στοιχεία από τον φάκελο της αίτησης που έκανε για την κάλυψη θέσης εκπαιδευτικού στο 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθήνας. Τελικά, κατόπιν ένστασης, η τάξη αποκαταστάθηκε, αλλά μυστήριο παραμένει πώς ο φάκελός της έμεινε... μισός κατά την εξέταση της αίτησης από το αρμόδιο Περιφερειακό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Δευτεροβάθμιας της Αθήνας. Στο ΠΥΣΔΕ η εκπαιδευτικός φέρεται να έχει συγκεντρώσει τα πυρά των αιρετών εκπροσώπων των καθηγητών, που προέρχονται από τον ΣΥΡΙΖΑ και από άλλη παράταξη της εξωκοινοβουλευτικής ομάδα της Αριστεράς. Παρότι στη συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ μειοψήφησαν οι δύο αιρετοί, καταγγέλλουν την καθηγήτρια ότι ευνοείται και «βολεύεται στο σχολείο που θέλει ως ανταπόδοση της στάσης της», όπως λένε.

Πολιτική δίωξη

«Πιστεύουμε ότι πρέπει να κάνουμε καλά τη δουλειά μας. Θέλουμε να διαφυλάξουμε την ελευθερία να έχουμε δημόσιο σχολείο, να μην είναι όλα σπασμένα» ανέφερε, μιλώντας χθες στην «Κ», η εκπαιδευτικός. «Αλλωστε σύσσωμοι καθηγητές και γονείς της περιοχής είναι υπέρ των ανοιχτών σχολείων και κατά της κομματικοποίησης. Ολοι θέλουμε η εκπαιδευτική διαδικασία να μείνει όσο το δυνατόν αλώβητη από το πλήγμα που μπορεί να της προκαλέσουν ακραίες αντιδράσεις» προσθέτει. «Η στοχοποίηση και η πολιτική δίωξή της χρησιμοποιείται τρομοκρατικά ενάντια σε όσους τολμούν να διαφοροποιηθούν απ’ αυτό που η οργανωμένη συντεχνία ονομάζει “θέσεις του κλάδου” ή του “εκπαιδευτικού κινήματος”, δηλαδή, επί της ουσίας, όπως φαίνεται από τις πράξεις τους, την υποταγή στο σχέδιο διάλυσης της δημόσιας εκπαίδευσης» πρόσθεσε από την πλευρά του, μιλώντας στην «Κ», ο διευθυντής του 2ου Πειραματικού Γυμνασίου Αθήνας κ. Γιάννης Αντωνίου. «Πρόκειται για χυδαία και απαράδεκτη στοχοποίηση» σχολίασε στο ίδιο πλαίσιο, μιλώντας στην «Κ» για το περιστατικό, ο περιφερειακός διευθυντής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής κ. Ιωάννης Κουμέντος.
Φαίνεται πως κάποιοι έχουν χάσει το μέτρο, θεωρώντας ότι μπορούν να κερδίσουν πολιτικές εντυπώσεις με τη στοχοποίηση ανθρώπων και την τρομοκρατία, καταστάσεις θλιβερές και επικίνδυνες...

Σχόλια

  1. Το σκηνικό του δράματος έχει στηθεί, στήνεται εδώ και 30 χρόνια.
    Η Καμποτζοποίηση της Ελληνικής κοινωνίας προχωρά βήμα-βήμα, πιθανότατα με τα ίδια αποτελέσματα.
    Μένει μόνο να μάθουμε ποιός θα παίξει τον ρόλο του Πολ Ποτ, γιατί υπάρχουν χιλιάδες υποψήφιοι που κάνουν καθημερινά οντισιόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ηδη στο Σύνταγμα άρχισε ο νέος εμφύλιος. Την ώρα που το καράβι βυθίζεται είναι ευκαιρία για ξεκαθάρισμα λογαριασμών. Για κατάκτηση ζωτικού χώρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όταν δεν μπορούμε να δικαιολογήσουμε την παρουσία μας σε οποιοδήποτε χώρο, είτε στον εκπαιδευτικό είτε στον συνδικαλιστικό, καθώς είμαστε ανίκανοι και περιορισμένης νοημοσύνης, είμαστε όμως κομματόσκυλα, μόνον ένας δρόμος μένει: Αυτός των καταγγελιών, μήπως και φανεί πως καλά κάνανε και μας βάλανε εκεί που είμαστε - σαν αιρετούς ή όπως αλλιώς μας έχουνε πει. Δυστυχώς όμως, ακόμα κι αυτοί που μας βάλανε ξυπνήσανε, μόνο που εμείς ακόμα να το πάρουμε πρέφα πως ξυπνήσανε. Υπάρχει άραγε έστω και ένα σκεπτόμενο άτομο που να μπορεί να πιστέψει τις καταγγελίες αυτές; Βεβαίως όχι, γιατί κανείς σκεπτόμενος άνθρωπος δεν θέλει κλειστά σχολεία, όπως θέλουμε εμείς που υποκινούμε και υποθάλπουμε τις καταλήψεις (και βεβαίως δεν είμαστε σκεπτόμενα άτομα, είπαμε, περιορισμένης νοημοσύνης): Εμείς θέλουμε σχολεία κλειστά, μαθητές που δεν σκέφτονται αλλά κάνουν ό,τι τους υπαγορεύουμε εμείς και τα ποικίλα συμφέροντά μας (που ανάθεμα κι αν τα έχουμε κι εμείς καλοκαταλάβει, αλλά αφού το λέει η παράταξη, αυτά θα 'ναι). Και ποια καταγγέλουμε; Ακριβώς αυτήν που ζητά σχολεία ανοιχτά και να δουλεύουν προάγοντας τη γνώση και τη σκέψη (μπρρρ...), αυτήν που παλεύει όλη μέρα να βάλει μια τάξη σε μια επικρατούσα αταξία - καλά, δεν έχει καταλάβει πόσο μας βολεύει αυτή η αταξία; Γιατί λοιπόν μας χαλάει τη μανέστρα; Παρασκέφτεται αυτή η γυναίκα, ρίχτης μια καταγγελία να ηρεμήσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμη (και όχι -ε νομίζω, ίσως και να κάνω λάθος) μέχρι τα υπηρεσιακά στοιχεία βγάλατε μέσα από το φάκελό της. Έχετε δύναμη στα γραφεία ως παρακρατικοί ( παρά - το κράτος) Τρελαθήκατε που κάποιοι θα μπορούσαν να επικαλεστούν την αστική νομιμότητα για να δουλέψουν το σχολείο. Το συμφέρον σας είναι απλά η καταστροφή, το μπάχαλο η βαβούρα μήπως και έτσι ο λαός ακολουθήσει τα κόμματά σας και έρθετε στην εξουσία. Εκεί να δείτε ,μππρρρρ. Απότι κατάλαβα η γνώση του δημόσιου σχολείου είναι για σένα ...μπρρρρ. Τότε γιατί το επικαλείστε; Ή μήπως είσαι ελευθεριακ ή(ός) και της σχολής "σπάστε τα ρολόγια". ¨Οπως και νάχει η επίθεση στη γυναίκα μαρτυρά ότι το αυγό έσπασε και το φίδι κυκλοφορεί ανάμεσά μας. Τα γεγονότα του Συντάγματος το επιβεβαιώνουν. Απλά δεν ξέρω ποιος φασισμός απόλους θα επικρατήσει. Συνεχίστε για να μας λυθεί η απορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπα, αν ήμουν ένας απ' αυτούς (προφανώς ΔΕΝ είμαι φίλε leo) θα μπορούσα να σου δικαιολογήσω με (ανύπαρκτα, βεβαίως) "επιχειρήματα" τι προσπαθούν να κάνουν... Ευτυχώς για μένα, δεν είμαι, αλλά δεν μπορώ να μένω και βουβός παρατηρητής χωρίς την παραμικρή συμμετοχή. Άντε καλέ που βγάλανε υπηρεσιακά στοιχεία της Δ., μόνο το εξώφυλλο άφησαν δε λες καλύτερα; Και πάλι κακώς κατάλαβες, σε δημόσιο σχολείο είμαι, απλά "κράζω" τους κυρίους αυτούς μπας και καταλάβουν πού βρίσκονται, γιατί κατά πως φαίνεται είναι στην κοσμάρα τους, κάνουν ό,τι κάνουν και παράλληλα περνούν τους υπόλοιπους ως κάτι μεταξύ προβάτων και ηλιθίων. Να προσθέσω πως το αυγό όντως έσπασε, αλλά το φίδι είναι πλέον πασιφανέστατο σε όσους σκέπτονται και πονούν το δημόσιο σχολείο (για άλλους είναι μπρρρρρ...) και διαθέτουν ως φιδοκτόνο κάτι που στενεύει μερικούς μερικούς: Την ελεύθερη σκέψη και έκφραση).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπα, αν ήμουν ένας απ' αυτούς (προφανώς ΔΕΝ είμαι φίλε leo) θα μπορούσα να σου δικαιολογήσω με (ανύπαρκτα, βεβαίως) "επιχειρήματα" τι προσπαθούν να κάνουν... Ευτυχώς για μένα, δεν είμαι, αλλά δεν μπορώ να μένω και βουβός παρατηρητής χωρίς την παραμικρή συμμετοχή. Άντε καλέ που βγάλανε υπηρεσιακά στοιχεία της Δ., μόνο το εξώφυλλο άφησαν δε λες καλύτερα; Και πάλι κακώς κατάλαβες, σε δημόσιο σχολείο είμαι, απλά "κράζω" τους κυρίους αυτούς μπας και καταλάβουν πού βρίσκονται, γιατί κατά πως φαίνεται είναι στην κοσμάρα τους, κάνουν ό,τι κάνουν και παράλληλα περνούν τους υπόλοιπους ως κάτι μεταξύ προβάτων και ηλιθίων. Να προσθέσω πως το αυγό όντως έσπασε, αλλά το φίδι είναι πλέον πασιφανέστατο σε όσους σκέπτονται και πονούν το δημόσιο σχολείο (για άλλους είναι μπρρρρρ...) και διαθέτουν ως φιδοκτόνο κάτι που στενεύει μερικούς μερικούς: Την ελεύθερη σκέψη και έκφραση).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμε ( και όχι -η τελικά)
    Να σου πω άλλα κατάλαβα εγώ. τα είπες τόσο ελλειπτικά που φαντάστηκα ότι είσαι από την άλλη. Εκτός και αν τα γεράματα με έχουν μαραχουλέψει. καλώς, τέλος καλό όλα καλά. Αλλά γράφε και καθαρότερα γιατί όποιος μπαίνει σε θέματα εκπαιδευτικά, μπαίνει για να μου τα χώσει, οπότε είμαι διαρκώς σε άμυνα. (γέλια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ναι, η αλήθεια είναι πως μίλησα σε πρώτο πρόσωπο και μπέρδεψα τον αναγνώστη, σαν να ήθελα να "υπερασπιστώ" τους "προοδευτικούς αγωνιστάδες". Μπα, δεν είναι θέμα "γεραμάτων", μου φαίνεται πως είμαι μεγαλύτερος από σένα, οπότε δεν ισχύει! Να λοιπόν και κάποιος που μπήκε όχι για να στα χώσει αλλά για να σου πει (με περίεργο τρόπο είναι αλήθεια) πως πολύ σωστά τα είπες και τα έγραψες - ίσως μάλιστα και πολύ "απαλά". Ευτυχώς ή δυστυχώς παρόμοιες πρακτικές δεν έχουμε ζήσει άλλη φορά, τουλάχιστον στην εκπαίδευση (να που για όλα υπάρχει πρώτη φορά). Και δεν πρέπει να μένουν αστηλίτευτες. Πώς τα καταφέρνουν πάντως και γίνονται ρεζίλι μόνοι τους είναι όντως απορίας άξιον... Πιθανότατα δεν το αντιλαμβάνονται καν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απλη απορια,το να λες καθε αλλον με αντιθετη αποψη και ιδεολογια απο σενα φασιστα με ρυθμο καραμελας ποσο λιγοτερο φασιστα κανει εσενα άραγε; Ούτε μεταξύ σας δεν μπορείτε να αναγνωρισθείτε πλέον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν είπε κανένας φασίστα κάποιον άλλον εδώ - για διάβασε καλύτερα τα κείμενα. Για φασιστικές πρακτικές απέναντι σε συνάδελφο είναι η συζήτηση κι εδώ έχουμε να κάνουμε με καραμπινάτη φασιστική πρακτική, εκτός αν πιάνεσαι αδιάβαστος και δεν ξέρεις περί τίνος ο λόγος (που μάλλον είναι και το πιθανότερο, πετάμε μια ατάκα κι όπου πιάσει). Αυτό πώς χαρακτηρίζεται άραγε; Και βεβαίως δεν αναγνωριζόμαστε μεταξύ μας, βλέπεις δεν είμαστε κομματόσκυλα, όπως έχεις μέχρι τώρα συνηθίσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "Είναι ένα πειραματικό σχολείο από αυτά που μισούν οι κόκκινοι φασίστες, γιατί παράγει γνώση και αποκαλύπτει το έρεβος της ιδεοληψίας τους."

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κίμων Χατζημπίρος: Ύστατος πόρος: Η πράσινη και ψηφιακή μετάβαση είναι μια πρόταση για το μέλλον.

Βάσω Κιντή: Παραιτούμαι από μέλος της ΚΕ και αποχωρώ από το κόμμα της Δημοκρατικής Αριστεράς

Κίμων Χατζημπίρος: Ατελέσφορη Οικολογία