Σας τα γράφω 3 χρόνια τώρα, το πρόβλημα της Ελλάδας είναι ο λαός της


από τη Lifo
Συνάντηση με τον διευθυντή σπουδών του υπουργείου Παιδείας έχουν αυτή την ώρα οι διευθυντές του 7ου και 10ου Δημοτικού σχολείου Χαλανδρίου, κκ Γιώργος Κυριαζόπουλος και Γιάννης Κοσμόπουλος, μετά την απόφαση του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων να μη γίνονται δεκτά στα εν λόγω σχολεία παιδάκια Ρομά. Η απόφαση αυτή των γονέων ελήφθη μετά από ψηφοφορία του Συλλόγου, την Παρασκευή 26 Οκτωβρίου, κατά την οποία 234 γονείς ψήφισαν υπέρ του να μην γίνονται δεκτά τα παιδάκια Ρομά στο σχολείο, 4 κατά, ενώ υπήρχε και μία λευκή ψήφος.
 Όταν οι ενθουσιώδεις αγανακτισμένοι ζητούσαν επιτέλους άμεση δημοκρατία ήταν σίγουροι πως αν γινόταν αυτό, κάθε γειτονιά θα αυτοδιοικούνταν με τιμιότητα, η πλειοψηφία θα έπαιρνε αποφάσεις αγάπης και συνεργασίας και τα πουλάκια θα τραγουδούσαν όπως στον παράδεισο. 

Όχι πως η δημοκρατία η τωρινή δεν χρειάζεται γιγάντιο λίφτινγκ,αλλά πάντα απορούσα με την αισιοδοξία όλων πως η "άμεση δημοκρατία" θα έφερνε πάντα τα αποτελέσματα που ήθελαν. Σα να μη γνώριζαν πως με τέτοιες συνθήκες θα έβγαινε -δυστυχώς- ο χειρότερος εαυτός των ανθρώπων. Σα να μη φαντάζονταν πως αν ο λαός αφεθεί τελείωςελεύθερος, χωρίς πολιτικά ορθούς φραγμούς ή δεσμευτικούς νόμους, και μπορεί να αποφασίζει για τα πάντα είναι έτοιμος να πάρει τις πιο σκληρές, εγωιστικές αποφάσεις. Η άμεση δημοκρατία (με κάποιους κανόνες βέβαια) σε έναν λαό με παιδεία και καλλιέργεια -πχ. στους Αρχαίους Έλληνες- μπορεί να δουλέψει και να είναι ευεργετική - ως μελλοντικός στόχος είναι χρήσιμος. Σήμερα όμως, χωρίς παιδεία και με έναν λαό έτοιμο να φάει ο ένας τις σάρκες του άλλου;

Απ' το "δεν θέλουμε Ρομά ή ξένους στα σχολεία μας", μέχρι το "να μη γίνει σε καμία περιοχή ο ΧΥΤΑ", κι απ' το "να μην παίζεται καμία παράσταση ή ταινία με την οποία δε συμφωνούμε" μέχρι πχ. το "απαγορεύονται οι αμβλώσεις, επιστρέφει η θανατική ποινή", ό,τι μπορεί για οποιοδήποτε λόγο να γίνει δημοφιλές -και χωρίς καμία λογική- θα γίνεται νόμος. (Προχτές ένας φίλος αναρχικός μου είπε ότι αν σ' αυτή τη φάση γινόταν όλα όπως τα ήθελε, φοβόταν ότι τελικά θα αποφάσιζε η χρυσαυγίτικη πλειοψηφία τα χειρότερα των μέτρων...) 

Κάποιος έγραψε στα σχόλια: Η άμεση δημοκρατία ούτε στην αρχαία Ελλάδα λειτούργησε σωστά. Ας θυμηθούμε λίγο τους εξοστρακισμούς και την εξορία με τα οποία είχαν ανταμείψει όσους άξιους έβγαλε η αρχαία Αθήνα (Θεμιστοκλής) αλλά και την εμπιστοσύνη του λαού σε λαοπλάνους (Αλκιβιάδης). Η άμεση δημοκρατία είναι ένας μύθος, αλλά δυστυχώς οι μύθοι είναι εύπεπτοι σε αντίθεση με τη πραγματικότητα...

Και κάποιος άλλος: Το αθηναϊκό πολίτευμα ήταν το ιδανικό· οι πολίτες αποφάσιζαν στην Εκκλησία του Δήμου αδιαμεσολάβητα για όλα τα θέματα της πόλης. Μόνο ένα πράγμα στοίχειωνε αυτό το ιδανικό· ο Αλκιβιάδης. Ηταν ο Αθηναίος δημαγωγός που παρέσυρε τους συμπολίτες του στη Σικελική Εκστρατεία, με συνέπεια την καταστροφή της ίδιας της Δημοκρατίας.

Όλα πάνε χάλια, αλλά τουλάχιστον, στη χώρα μας, υπάρχουν κάποια δικαιώματα που έχουν κερδηθεί. Τα ανθρώπινα δικαιώματα: και το να μπορεί ένα παιδί να πηγαίνει σχολείο είναι ένα απ' αυτά. 

Δεν ξέρω αν οι 234 γονείς έχουν το δικαιώμα να αποφασίζουν για το τι θα γίνεται στο σχολείο που τυχαίνει να φοιτούν τα παιδιά τους τώρα, αλλά ειλικρινά εύχομαι πως όχι. Μερικοί νόμοι -όπως αυτοί που προστατεύουν τα ανθρώπινα δικαιώματα- έχουν φτιαχτεί για κάποιο λόγο. Και δεν είναι δυνατόν επειδή 200 ή 2.000.000 πολίτες τώρα είναι σε άλλη φάση και θέλουν κρεμάλες ή λιθοβολισμούς ή διώξιμο παιδιών από σχολεία να τους αλλάζουν από μόνοι τους. 
 ''Την αναγνωρίζετε; Είναι η περίφημη Άμεση Δημοκρατία, με την οποία μας είχατε πρήξει ορισμένοι''. Αυτή είναι μια φράση του Θέμου Σταφυλάκη.

Σχόλια

  1. με μια διαφορά: όσες/οι παρακολουθούν συστηματικά το θέμα ξέρουν πως ανάλογες αποφάσεις παίρνουν σύλλογοι γονέων σε όλη την Ελλάδα και κανένας (άλλος) δεν έχει δώσει μια αφού "κάτι τρέχει στα γύφτικα" για ΟΛΟΥΣ/ΕΣ που δεν ξέρουν καν ότι έχει καταδικαστεί η Ελλάδα για μια τέτοια απόφαση συλλόγου γονέων στον Ασπρόπυργο που επιβλήθηκε με την αρωγή δημάρχου, υπουργείου, συνηγόρου του παιδιού και (δια της σιωπής) όλων των βουλευτών της περιοχής και όλων των κομμάτων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Άγνωστε,για την ενημέρωση. Ήξερα γενικά ότι υπήρχαν ανάλογες αντιδράσεις αλλά όχι το συγκεκριμένο.

      Διαγραφή
  2. Πριν διαλέξουμε τον τρόπο που θα αποφασίζουμε (εκλογές με πλειοψηφία, επιτροπή "σοφών" της κεντρικής επιτροπής, κλήρωση κλπ είναι σημαντικό να συμφωνήσουμε σαν κοινωνία, ποιά δικαιώματα έχει ο κάθε πολίτης, τα οποία καμμιά πλειοψηφία (ούτε 99,99%) δεν μπορεί να παραβιάσει.
    Αν όλα είναι αντικείμενο αποφάσεων της πλειοψηφίας, ακόμα και ενάντια στα όποια αναφαίρετα δικαιώματα του κάθε πολίτη, τότε μιλάμε για κοινωνική οργάνωση εγκληματικής συμμορίας.
    Υποτίθεται ότι ακριβώς αυτή την αποστολή έχει το ελληνικό σύνταγμα.
    Δυστυχώς όταν το πολιτικό σύστημα συνέτασσε το νέο σύνταγμα (δηλαδή προσωπικά ο Βενιζέλος), είμασταν όλοι απασχολημένοι με πιο σημαντικά θέματα.
    Τόσο απασχολημένοι, που στοιχηματίζω ότι ακόμα και σήμερα κανένας μας δεν το έχει διαβάσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι είναι Χρίστο/ Οι γονείς αποφάσισαν για τα δικαιώματα των συμπολιτών τους. Δημοκρατικά, όπως αποφασίζουν οι μειοψηφίες να κλείσουν τα πανεπιστήμια ή τα σχολεία. Είναι στη δημοκρατική μας παράδοση. Είναι η μεγαλύτερη ζημιά που έκανε η αριστερά στον τόπο αυτό.

      Διαγραφή
  3. Τα ξαναζήσαμε αυτά στη Ν. Αλικαρνασσό προ δεκαετίας. Όπως και τις ομόφωνες αποφάσεις και συμπεριφορές του τότε δημοτικού συμβουλίου και την σιωπή ή συνενοχή όλων των βουλευτών της περιοχής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μιας και λές για τους αγανακτισμένους.. δες μια αναρτηση μου απο τοτε Πριν εκφυλιστουν και πριν ακομη απογοητευτω Πληρως http://nosferatos.blogspot.gr/2011/05/1-2.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κι αυτο για τους αγανακτισμένους http://nosferatos.blogspot.gr/2011/05/blog-post_29.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κι αυτο http://nosferatos.blogspot.gr/2011/06/blog-post_1631.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μα αυτή ακριβώς είναι έννοια της συνταγματικής προστασίας των ατομικών δικαιωμάτων: η κατοχύρωση ακόμη και του ενός απέναντι στην όποια πλειοψηφία. Τις μειοψηφίες και τα άτομα επιδιώκει να προστατέψει το Σύνταγμα. Οι πλειοψηφίες δεν χρειάζονται προστασία.
    Οι θιασώτες της λεγόμενης άμεσης δημοκρατίας δεν έχουν ιδέα πόσο μεγάλη θεσμική κατάκτηση είναι η προστασία του ατομικού δικαιώματος. Επιπλέον, είναι και ανιστόρητοι: αγνοούν πόσοι αγώνες έχουν γίνει και πόσοι άνθρωποι θυσιάστηκαν για την κατάκτηση αυτήν!

    Αλίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέστα ρε Αλίκη. Μερικοί αφελείς πιστεύουν οτι ο άνθρωπος δεν προέρχεται απο τον πίθηκο αλλα απο αγγέλους εν τοις ουρανοίς εκπορευόμενους και κάποιοι άλλοι νομίζουν οτι άμεση δημοκρατία σημαίνει ασυδοσία της όποιας πλειοψηφίας.

      Κωρίς νόμους και κανόνες που να προστατεύουν την όποια μειοψηφία (και να εφαρμόζονται) πολύ γρήγορα η οποιαδήποτε κοινωνία καταλήγει σε ζούγκλα χειρότερη και απο αυτή του νεοφιλελευθερισμού.

      Διαγραφή
  8. (1) ¨υπάρχουν κάποια δικαιώματα που έχουν κερδηθεί. Τα ανθρώπινα δικαιώματα:¨ Καμμια σχεση. Δεν εχουν κερδηθει απο ελληνες. Επιβληθηκαν απο τον ΟΗΕ και τη δυση με την οποια συμπλευσαμε τοσα χρονια. Αν ρωτουσατε την πλειοψηφια στην ελλαδα, τοτε η τωρα, θα τα καταψηφιζε αν αφορουσαν αλλους

    (2) "Δεν ξέρω αν οι 234 γονείς έχουν το δικαιώμα να αποφασίζουν για το τι θα γίνεται στο σχολείο που τυχαίνει να φοιτούν τα παιδιά τους τώρα" Επιεικως απαραδεκτο να μην παρετε θεση σε κατι τοσο βασικο. Το μονο δικαιωμα που εχουν οι γονεις ειναι να μην στειλουν τα παιδια τους *μονον* εφοσον αποδειξουν οτι τα στελνουν σε αλλο σχολειο. Εμεις (οι φορολογουμενοι πολιτες που αντιπροσωπευονται απο το υπουργειο παιδειας) πληρωνουμε, εμεις αποφασιζουμε (με την ωηφο μας την πολιτικη του υπουργειου παιδειας). Αν δεν τους αρεσει η πολιτικη του υπ. παιδειας -υποχρεωτικη εκπαιδευση σε ολους τους ελληνες πολιτες σχολικης ηλικιας- το κουβαδακι τους και σ'αλλη παραλια/ιδιωτικο σχολειο/χωρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "It is the education, stupid", again. I am afraid Greece is becoming, on top of an economic wasteland, a cultural and moral dump.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όλα ξεκίνησαν από την ανδρεοπαπανδρεϊκή ρήση «δεν υπάρχει κανένας θεσμός, υπάρχει μόνο ο λαός» ή «ο ο λαός μας» που λέει και ο πρόεδρος Αλέξης. Οι παραδοσιακές αμεσοδημοκρατικές ονειρώξεις ενός τμήματος της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς συναντήθηκαν στις πλατείες με τον ισοπεδωτικό αντικοινοβουλευτισμό των «αγανακτισμένων» και η συνέχεια είναι γνωστή...Φοβάμαι ότι παίζουμε όλοι πλέον το παιχνίδι των χρυσαυγιτών ή τέλος πάντων παίζουμε στο δικό τους γήπεδο. Η σύγχυση είναι πλήρης. Κουβεντιάζεις με μορφωμένους ανθρώπους και ενώ ξεκινούν με τοποθέτηση υπέρ της άμεσης δημοκρατίας καταλήγουν (στην ίδια κουβέντα), ότι μας χρειάζεται μια χούντα. Η έννοια της προστασίας των ανθρωπίνων και συνταγματικά κατοχυρωμένων δικαιωμάτων από τις αποφάσεις συγκυριακών πλειοψηφιών είναι πλέον ψιλά γράμματα για τους περισσότερους.
    Βέβαια υπάρχει και μία περίεργη εκδοχή «φιλελεύθερου» αμεσοδημοκρατικού κοινοτισμού που χονδρικώς λέει τα εξής: να μην πληρώνουμε φόρους στο κεντρικό κράτος, αλλά στις «κοινότητες μας» και να κανονίζουμε μόνοι μας τα του οίκου μας, οι κάτοικοι της Εκάλης να διευθύνουν τα τοπικά σχολεία, οι του Κερατσινίου τα δικά τους κοκ.
    Είναι πλέον όλοι εναντίον όλων....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λουκάς Καραογλάνης3 Νοεμβρίου 2012 στις 1:12 μ.μ.

    Ελλάς-Ελλήνων-Φασιστών+Ρατσιστών

    Ένα από τα καλά της κρίσης που μας έχει βρει είναι ότι θα τελειώσουμε μία και καλή με το μύθο του "δημοκράτη" και "ανεκτικού στη διαφορετικότητα" Έλληνα. Η πραγματικότητα δείχνει ότι η πλειοψηφία του περιούσιου ελληνικού λαού είναι βαθιά συντηρητική,επικίνδυνα ρατσιστική και αντιδημοκρατική σε υπέρτατο βαθμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ... Ένα πρεζάκι σήμερα στο τρένο παράλληλα με το κλασικό του ποίημα έδειχνε την ταυτότητα του στον κόσμο λέγοντας "είμαι Έλληνας".
    Έξω τα εισαγόμενα πρεζάκια που παίρνουν τις δουλειές απ' τα δικά μας!
    Πρεζάκι απ' τον τόπο σου και ας είναι τρυπημένο...


    Το παραπάνω "αστειάκι" όσο κι αν επιχειρεί να σαρκάσει τη ρατσιστική αντίληψη, την αναπαράγει στο ίδιο και χειρότερο -με το υποτιθέμενο ανεκδοτολογικού τύπου επεισόδιο που ανακατασκευάζεις- επίπεδο, αντιμετωπίζοντας το "Πρεζάκι απ' τον τόπο σου και ας είναι τρυπημένο..." (όπως ακριβώς στερεοτυπικά και άκομψα το υιοθετείς) βάζοντας το, φαρδιά πλατιά στην πόρτα του Ηθικολογείου σου.

    Αναλογίζομαι, αν αυτό είναι ένα κυριολεκτικό απότοκο του ευθύβολου τίτλου: Αριστερά της Ευθύνης (Όχι ακριβώς με ευθύνη, αλλά λίγο παραπέρα, πιο δεξιά, αριστερά, δεν έχει σημασία), που δυστυχώς διατρέχει και την σε επίπεδο ανέκδοτου μέριμνα της ΔΗΜΑΡ για την...επείγουσα επανάκαμψη -μετά την Ανάπτυξη- των υπό τελική κατακρεούργηση κοινωνικών μεριμνών που έχουν απομείνει. Συμφωνώ λοιπόν κι εγώ να ψηφιστούν τα Μέτρα, δεν είναι σωστό να εκδηλώνουμε υποχονδριασμούς όταν ανακαλύπτουμε μια τρίχα στην κοπρανόσουπα που έχουμε από κοινού μαγειρέψει.

    Bost



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Bost: Τα όρια του ρατσιμού είναι λεπτά. Αν έχεις πρόθεση να τον βρεις, θα τον βρεις παντού σε κάθε αποστροφή, σε κάθε αράδα. Ο Γιώργος και γω τον είδαμε στο πρεζάκι. Εσύ σε μας. Τι να κάνουμε, κάθε γεγονός έχει πολλαπλές αναγνώσεις.
    Όσο για την κοπρανόσουπα που σου μαγειρεύει η ΔΗΜΑΡ είσαι άδικος. Γιατί τα μέτρα θα φέρουν χρήμα στη χώρα μήπως και επιβιώσουμε. Από μας εξαρτάται. Χωρίς το χρήμα αυτό θα είναι αδύνατη και η κοπρανόσουπα, γιατί προφανώς δεν θάχουμε να φάμε, οπότε και δεν θα αποπατούμε για νάχουμε κόπρανα. Αυτό που εσύ αποκαλείς κοινωνική μέριμνα ήταν η μέριμνα για τους ισχυρούς. Αυτή είναι που μας εξαθλίωσε όλους. Αυτή είναι η δική μου ανάγνωση. Προφανώς και διαφωνούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευχαριστώ για την απάντηση. Δυστυχώς τα καθημερινά γεγονότα σε διαψεύδουν αλλά και σε επιβεβαιώνουν όσον αφορά το είδος της τροφής που απεργάζεται η Τριμερής Διακυβέρνηση για τον "Λαό". Και βάζω τα εισαγωγικά για να ανταποκριθώ στυλιστικά στο κυρίως θέμα του άρθρου σου, στην εξειδικευμένη σε τέτοια θέματα, lifo. Με λύπη μου διαπιστώνω -και με βάση το περιεχόμενο του προηγούμενου σχολίου μου- ότι δεν καταφέρνεις να αποστασιοποιηθείς από το "λαϊκό" αισθητήριο σου, όπως βέβαια εσύ το νοηματοδοτείς. Προφανώς, και ευτυχώς διαφωνούμε. Περιορίζομαι στο καταχρηστικό ψευδώνυμο μου, χωρίς να μπορώ να αντιμετωπίσω κατάματα τα πολυπρισματικά ταξικά γιαλιά σου.

    Και πάλι ευχαριστώ

    Bost

    http://www.newsbeast.gr/health/arthro/428688/anisuhia-dimar-gia-tin-elleipsi-farmakon-ston-okana/

    http://www.newsnow.gr/article/228922/louketa-kai-ston-okana-xoris-xrimata-oi-monades-apexartisis.html

    http://www.emprosnet.gr/article/38975-i-iroini-skotonei

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το άρθρο δεν είναι δικό μου είναι της lifo μάλλον είναι συραφη από σχόλια στην ιστοσελίδα της πάνω στο θέμα των παιδιών. Εγώ απλά ήθελα να αναδείξω να το αναδείξω, Ο τίτλος είναι δικός μου. ΒΑρέθηκα να γράφω για το λαϊκισμό και την υποκροσία της Αριστερας ακόμα και της δικής μου. ΜΑρέσουν τα πολυπρισματικά γυαλιά μου ανήκω στην μεσαία τάξη και με βοηθούν να βλέπω όλες και όλους από διαφορετικές γωνιές, να θέτω ερωτήματα, να δίνω απαντήσεις, να μένω με την αμφιβολία. Η παραδοσιακή Αριστερά είναι αφόρητα βαρετή και αναποτελεσματική αναμασά ακόμα το Λενινισμό ενώ είμαστε στον 21 ο αιώνα. Στην Ελλάδα ζούμε ακόμα τον εμφύλιο, η Αριστερά θέλει να πάρει τη ρεβάνς, δεν έχει θεωρία είναι τυχοδιωκτική, λαϊκίστικη, βαρετή όσο δεν παίρνει. Και ολοκληρωτική, νομίζει ότι κατέχει την αλήθεα. ¨Οτι ο Μαρξ είχε μόνο δίκιο. Φυσικός είμαι, εδώ παίζεται ακόμα αν το φως είναι το πιο γρήγορο πράγμα στη φύση και μεις μιλάμε για την αυθεντία του Μαρξ. Σαφώς από τα γκούλαγκ προτιμώ τον καπιταλισμό. Τουλάχιστον έχει ελεύθερο το ροκενρόλ.

      Διαγραφή
  15. ...Αυτό που εσύ αποκαλείς κοινωνική μέριμνα ήταν η μέριμνα για τους ισχυρούς. Αυτή είναι που μας εξαθλίωσε όλους. Αυτή είναι η δική μου ανάγνωση...

    http://www.newsbeast.gr/health/arthro/428688/anisuhia-dimar-gia-tin-elleipsi-farmakon-ston-okana/

    Δυστυχώς τα καθημερινά γεγονότα σε διαψεύδουν.


    Για τη lifo κλπ, οι λεπτομέρειες δεν έχουν ιδιαίτερη σημασία.
    Πράγματι, όλοι έχουμε συλληφθεί κλέπτοντες "λαϊκάς" οπώρας.
    Για τα υπόλοιπα: "Μην αφήνεις αυτό που σε τρώει να χορτάσει"

    Bost

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. η αληθεια ειναι οτι εχουμε κουραστει Ολοι απο Ολους,, τόσο απο τους ..σοβαρους οσο και απο τους ...επαναστατες της φακής ..τοσο απο τους υπευθυνους οσο και απο τους ανευθυνους..
    τοσο απο την αριστερά της ...ευθυνης και το Πασοκ ( δεν μιλω για τους εθνολαικισταραδες του Σαμαρα τους Καμμενους -που τους φλερταρε ο ..Τσιπρας και την Χ. α ) οσο και απο τους λαικισταραδες του Συριζα και την Ζωή Κωσνταντοπουλου

    Ο κοσμος ειναι κουρασμένος Κυριολεκτικά .. Τωρα αρχιζει η πραγματική αγανακτηση ..Τους βαρεθηκε ολους . Κι αυτος ειναι ο επομενος κινδυνος : Η ακηδία ..
    Αλήθεια ρε Bost υμασαι εκεινον του σουπερ Υπερε επαναστατη τον ..Καζακη; Τον Παπαθεμελή ντε .. Το εθνολαικισταρα ,,Τι εγινε ρε παιδια ο Καζακης; που χαθηκε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Που τη βρίσκεις την όρεξη Νοσφεράτε και ασχολείσαι με τόσο βατά θέματα;

    Εγώ θυμάμαι πολύ καλά, και ποτέ μου δεν πλησίασα στο ΤΡΙΚΥΚΛΟ τους, το ξέρεις.

    Άλλη ήταν εδώ η αιτία, και όχι αφορμή για τη συζήτηση. Μπορείς να τη δεις λίγο παραπάνω, είναι μερικά πράγματα που λές καλύτερα να μην είχα στόμα όταν τα πεις και μετά τα εννοήσεις(;). Και δεν είμαι της πολιτικής "ορθότητας"

    Για αυτό το:
    "...Σας τα γράφω 3 χρόνια τώρα, το πρόβλημα της Ελλάδας είναι ο λαός της..."

    καλύτερα, ας το αντικαταστήσουν οι εδώ ευαίσθητοι -τροφοι με το λαϊκό και χρήσιμο:

    "Μεγάλο Λουκουμά φάε, μεγάλο Λόγο μην πεις" κι οι παρορμήσεις μας ας μένουν στο διϋποκειμενικώς σαρκαστικό, μηδενός εξαιρουμένου: "Υφάκι από τον "Τόπο" σου κι ας είναι δίχως Ήθος (Έθος)"

    Bost

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Bost Aν το bloging δεν προκαλέσει δεν έχει νόημα να υπάρχει. Εδώ δεν υπάρχει political correct, εδώ λέμε την άποψή μας και δεχόμαστε την κριτική. Αυτός ο λαός ( η πλειοψηφία των πολιτών δηλαδή, ο μέσος όρος) έμαθε και κράτησε κάποια πράγματα και με αυτά πηγαίνει και στα καλά και στα κακά. Όσοι θεωρούμε τον εαυτό μας εκτός του μέσου όρου μπορούμε να έχουν διαφορετική άποψη και να τι λέμε όπως θέλουμε. Τι πρόβλημα υπάρχει. Σου προσβάλουμε το λαό; Ε ναι θα τον προσβάλουμε για να ανοίξουν οι πληγές να γίνει κάτι. Υπάρχουν τόσοι που τον γλύφουν. Μέχρι και τους υπαλλήλους της βουλής γλύφουν κάποιοι αποκαλούμενοι αριστεροί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ...ναι θα τον προσβάλουμε για να ανοίξουν οι πληγές να γίνει κάτι. Υπάρχουν τόσοι που τον γλύφουν...

    Με το μαλακό, να μη σας μείνει στο χέρι. Μην αφήσετε ούτε ένα νύχι άκοπο να μαγαρίσει την Ευθανασία.

    Μην κατουράτε στη Θάλασσα, θα το βρείτε στο αλάτι...της πλατείας Λιστών.

    Bost


    Μέχρι και τους υπαλλήλους της βουλής γλύφουν κάποιοι αποκαλούμενοι αριστερίστ, παρολίγον ΔΗΜΑΡ =(ουκ ολίγον ΝΔΣΟΚ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κίμων Χατζημπίρος: Ύστατος πόρος: Η πράσινη και ψηφιακή μετάβαση είναι μια πρόταση για το μέλλον.

Βάσω Κιντή: Παραιτούμαι από μέλος της ΚΕ και αποχωρώ από το κόμμα της Δημοκρατικής Αριστεράς

Κίμων Χατζημπίρος: Ατελέσφορη Οικολογία