ελευθερία, αλληλεγγύη, αναζήτηση, σκληρή δουλειά και πάντα rock n roll

Ηiggs Boson

Ηiggs Boson

Παρατηρητήριο

Σχετικά με την αποστροφή Κυριάκου Μητσοτάκη περί ανισότητας:

Η μοναδική μορφή ισότητας που έχει νόημα για εμάς τους φιλελεύθερους,είναι η ισότητα ενώπιον του Νόμου (ισονομία)!
Κάθε άλλη μορφή,ειναι είτε ανέφικτη,είτε επιτυγχάνεται μέσω καταναγκασμού,άρα συντρίβει τον ανθρωπο,τα δικαιώματα και τη μοναδικοτητά του. Ο εξισωτισμος,υπήρξε ιστορικά πάντοτε βίαιος και αυθαίρετος,συνέτριψε τα άτομα και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους στο όνομα ενός συλλογικού οράματος,το οποίο κάποιοι άλλοι σχεδίασαν και τους επέβαλλαν. Οδήγησε σε κοινωνίες στάσιμες,ομοιόμορφα βαρετές,πληκτικά ομοειδείς,οικονομικα αδιέξοδες,αισθητικά βάρβαρες,ηθικά αποτρόπαιες.
Ειναι τελείως διαφορετικό το να ζητάς ενα ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα για τον καθένα απο το να ζητάς ίδιο εισόδημα για ολους.
Αυτή ειναι η ειδοποιός διαφορά φιλελευθερισμού-σοσιαλισμού και το τεκμήριο ηθικής υπεροχής της ελευθερίας.

Βαγγέλης Πάλμος

ΠΡΟΣΟΧΗ ΧΡΩΜΑΤΑ- ΜΗ ΜΕ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΌΤΑΝ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ

Ο αγράμματος πλην όμως πτυχιούχος και "αγωνιστής" νέος είναι θετικό πρότυπο για μεγάλο μέρος της ελληνικής κοινωνίας. Ο αντίθετος είναι σπασίκλας, ούφο, φύτουλας, φυτό κλπ. Μια ερμηνεία της σύγχρονης δυναστείας των αγραμμάτων.

Τρίτη, 18 Μαρτίου 2014

Λάθος απολύσεις


του Λεωνίδα Καστανά

Οι απολύσεις των σχολικών φυλάκων ήταν λάθος. Η κατάργηση των τομέων Υγείας και Γραφικών τεχνών στα ΕΠΑΛ ήταν λάθος. Οι αντίστοιχες διαθεσιμότητες των δημοσίων υπαλλήλων που εργάζονταν σε αυτές τις υπηρεσίες   ήταν λάθος.

 Όχι γιατί απαγορεύεται να κλείνουν δημόσιοι οργανισμοί και να απολύονται δημόσιοι υπάλληλοι. Αν δεν προσφέρουν τίποτα τότε ναι να κλείσουν. Και αν οι εργαζόμενοι σε αυτούς δεν μπορούν να απορροφηθούν αλλού ή έχουν προσληφθεί με αδιαφανείς ή παράνομες διαδικασίες ναι να απολυθούν. Αλήθεια ποιος μπορεί να τους πληρώνει και να κάθονται;  Αλλά στις περιπτώσεις που συζητάμε όλα ήταν λάθος.

Οι σχολικοί φύλακες έκαναν δουλειά. Και αν δεν έκαναν έπρεπε να τους βάλουν να κάνουν. Τα σχολεία μας απειλούνται καθημερινά από λογής λογής μυστήριους τύπους, από εμπόρους ουσιών, από κλέφτες, από παραβατικά στοιχεία, από παρανοϊκούς που έρχονται να κάνουν φασαρίες. Κάποιος πρέπει να προσέχει τα σχολεία. Ειδικά τα γυμνάσια και τα λύκεια. Η πολιτεία έχει καθήκον να τα προστατεύει.

Οι ειδικότητες Υγείας και Γραφικών τεχνών των ΕΠΑΛ  έπρεπε να παραμείνουν. Γιατί οδηγούσαν άμεσα στην αγορά εργασίας. Γιατί τα παιδιά των ΕΠΑΛ με τις χαμηλές τους δυνατότητες στη Φυσική και στα Μαθηματικά δύσκολα θα γίνουν Μηχανολόγοι ή Ηλεκτρολόγοι στην εποχή της προηγμένης τεχνολογίας, έστω και βοηθοί. Μπορούν όμως να μάθουν να σχεδιάζουν ή να δουλέψουν στα πολυμέσα και να αξιοποιήσουν το ταλέντο τους. Μπορούν να γίνουν νοσηλευτές ή βρεφοκόμοι και να προσφέρουν υπηρεσίες τόσο στον ιδιωτικό όσο και στο δημόσιο τομέα. Δυστυχώς το Υπουργείο Παιδείας συμβουλευόμενο, ποιους άραγε, υποβάθμισε ακόμα περισσότερο τα ΕΠΑΛ, χωρίς να ανοίξει τις αντίστοιχες ειδικότητες στα ΣΕΚ. Φαίνεται ότι η Τεχνική Εκπαίδευση δεν είναι στις προτεραιότητές του.


Ενώνουμε τη φωνή μας με όσους ανησυχούν πραγματικά για την τύχη της Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης. Όχι με την ΟΛΜΕ και τους παντός είδους και απόχρωσης συνδικαλιστές που βλέπουν το δράμα των απολυμένων εκπαιδευτικών σαν μια ευκαιρία μιας ακόμα απεργίας των ελαχίστων, μιας ακόμα επαναστατικής γυμναστικής. Ζητάμε πραγματικά ΕΠΑΛ αξιολογημένα και αναβαθμισμένα και όχι τις σημερινές αποθήκες εφήβων όπως τα κατάντησαν οι επιλογές σύσσωμου του πολιτικού συστήματος.     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου