ελευθερία, αλληλεγγύη, αναζήτηση, σκληρή δουλειά και πάντα rock n roll

Ηiggs Boson

Ηiggs Boson

Παρατηρητήριο

Σχετικά με την αποστροφή Κυριάκου Μητσοτάκη περί ανισότητας:

Η μοναδική μορφή ισότητας που έχει νόημα για εμάς τους φιλελεύθερους,είναι η ισότητα ενώπιον του Νόμου (ισονομία)!
Κάθε άλλη μορφή,ειναι είτε ανέφικτη,είτε επιτυγχάνεται μέσω καταναγκασμού,άρα συντρίβει τον ανθρωπο,τα δικαιώματα και τη μοναδικοτητά του. Ο εξισωτισμος,υπήρξε ιστορικά πάντοτε βίαιος και αυθαίρετος,συνέτριψε τα άτομα και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους στο όνομα ενός συλλογικού οράματος,το οποίο κάποιοι άλλοι σχεδίασαν και τους επέβαλλαν. Οδήγησε σε κοινωνίες στάσιμες,ομοιόμορφα βαρετές,πληκτικά ομοειδείς,οικονομικα αδιέξοδες,αισθητικά βάρβαρες,ηθικά αποτρόπαιες.
Ειναι τελείως διαφορετικό το να ζητάς ενα ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα για τον καθένα απο το να ζητάς ίδιο εισόδημα για ολους.
Αυτή ειναι η ειδοποιός διαφορά φιλελευθερισμού-σοσιαλισμού και το τεκμήριο ηθικής υπεροχής της ελευθερίας.

Βαγγέλης Πάλμος

ΠΡΟΣΟΧΗ ΧΡΩΜΑΤΑ- ΜΗ ΜΕ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΌΤΑΝ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ

Ο αγράμματος πλην όμως πτυχιούχος και "αγωνιστής" νέος είναι θετικό πρότυπο για μεγάλο μέρος της ελληνικής κοινωνίας. Ο αντίθετος είναι σπασίκλας, ούφο, φύτουλας, φυτό κλπ. Μια ερμηνεία της σύγχρονης δυναστείας των αγραμμάτων.

Παρασκευή, 17 Απριλίου 2015

Όπισθεν ολοταχώς στη δεκαετία του ‘80



Δήλωση του Γιώργου Μαυρωτά 

Το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων έδωσε στη δημοσιότητα τα βασικά στοιχεία του πολυνομοσχεδίου που αφορά στην πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση. Δυστυχώς επιβεβαιώθηκαν οι φόβοι μας για όπισθεν ολοταχώς στη δεκαετία του ’80. Η παιδεία φαίνεται ότι είναι για τη νέα κυβέρνηση ένα πεδίο δόξης λαμπρό για απορρυθμίσεις και ασκήσεις εμμονικής ιδεοληψίας. Η σαφής προσπάθεια αναβίωσης του Νόμου Πλαίσιο 1268/1982 στα Πανεπιστήμια, που είναι διακαής πόθος του παλαιοκομματικού πανεπιστημιακού κατεστημένου, απομακρύνουν τα ελληνικά Πανεπιστήμια από τον σύγχρονο ακαδημαϊκό κόσμο και το διεθνές γίγνεσθαι.

Μεταξύ άλλων διώχνει τους διεθνής εμβέλειας Έλληνες και ξένους επιστήμονες καταργώντας τα Συμβούλια Ιδρύματος στα οποία συμμετείχαν κι επαναφέρει τους αιώνιους φοιτητές περνώντας τα λάθος μηνύματα. 

Στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση διακρίνεται από ένα αξιοπερίεργο παρεμβατισμό στα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια (π.χ. το Υπουργείο θα καθορίζει το ωράριο και το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών σε όλα τα φροντιστήρια, καταργεί τα εσωτερικά φροντιστήρια στα ιδιωτικά σχολεία κλπ) προκειμένου να καλύψει την έλλειψη πολιτικής στα δημόσια. 

Συγχρόνως, η ουσιαστική κατάργηση των πρότυπων σχολείων (όπως έγινε και το 1985) θα στερήσει από τη δημόσια εκπαίδευση ένα από τα λίγα επιτεύγματα για τα οποία μπορεί να υπερηφανεύεται και που ήταν ο βασικός ανταγωνιστής των ιδιωτικών σχολείων. 

Επίσης η επιλογή διευθυντικών στελεχών εκπαίδευσης με εκλογή θα θρέψει τον πελατειασμό, υποσκελίζοντας τα αντικειμενικά προσόντα των υποψηφίων και θα προωθεί τους αρεστούς κι όχι τους πιο άξιους. 

Άλλωστε, απ’ όλο το νομοσχέδιο μένει η αίσθηση ότι οι φωνές ορισμένων συνδικαλιστών του χώρου βρίσκονται πολύ κοντά στα αυτιά της ηγεσίας του υπουργείου. Στα θετικά του νομοσχεδίου είναι πάντως ότι τουλάχιστον δεν επαναφέρει το πολυτονικό σύστημα και τις μαθητικές ποδιές…

Γιώργος Μαυρωτάς, Βουλευτής Περιφέρειας Αττικής
16 Απριλίου 2015

1 σχόλιο:

  1. Οι κκ Κουρακης και Μπαλτας πρεπει να βιαστουν να ολοκληρωσουν το ιστορικο εργο τους, πριν τους προλαβει ο κ. Βαρουφακης με καμια ασαφη σταση πληρωμων η ο κ Φλαμπουραρης με κανενα αερατο δημοψημισμα. Ο Γιαννης ο Ηλιοπουλος και οι αλλοι ασχετοι ομοιοι του στα νεοφιλελευθερα Πανεπιστημιακα Συμβουλια πρεπει να πανε αμεσα στα σπιτια τους. Να επιστρεψει επιτελους η Δημοκρατια στα Πανεπιστημια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή