ελευθερία, αλληλεγγύη, αναζήτηση, σκληρή δουλειά και πάντα rock n roll

Ηiggs Boson

Ηiggs Boson

Παρατηρητήριο

Σχετικά με την αποστροφή Κυριάκου Μητσοτάκη περί ανισότητας:

Η μοναδική μορφή ισότητας που έχει νόημα για εμάς τους φιλελεύθερους,είναι η ισότητα ενώπιον του Νόμου (ισονομία)!
Κάθε άλλη μορφή,ειναι είτε ανέφικτη,είτε επιτυγχάνεται μέσω καταναγκασμού,άρα συντρίβει τον ανθρωπο,τα δικαιώματα και τη μοναδικοτητά του. Ο εξισωτισμος,υπήρξε ιστορικά πάντοτε βίαιος και αυθαίρετος,συνέτριψε τα άτομα και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους στο όνομα ενός συλλογικού οράματος,το οποίο κάποιοι άλλοι σχεδίασαν και τους επέβαλλαν. Οδήγησε σε κοινωνίες στάσιμες,ομοιόμορφα βαρετές,πληκτικά ομοειδείς,οικονομικα αδιέξοδες,αισθητικά βάρβαρες,ηθικά αποτρόπαιες.
Ειναι τελείως διαφορετικό το να ζητάς ενα ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα για τον καθένα απο το να ζητάς ίδιο εισόδημα για ολους.
Αυτή ειναι η ειδοποιός διαφορά φιλελευθερισμού-σοσιαλισμού και το τεκμήριο ηθικής υπεροχής της ελευθερίας.

Βαγγέλης Πάλμος

ΠΡΟΣΟΧΗ ΧΡΩΜΑΤΑ- ΜΗ ΜΕ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΌΤΑΝ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ

Ουδέν κακον αμιγές καλού. Η καταστροφή του Σαρωνικού έχει και ένα θετικό. Άρχισε το ξήλωμα της " πολιτικής αριστερής οικολογιας" απο τη λίστα των κοινωνικών μας στερεοτύπων. Μεγαλη πρόοδος παίκτες. Ένας απίθανος φερετζές ιδιοτέλειας, αριστερισμού και άεργου επαγγέλματος. Καιρός ήταν.

Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2015

Δεσμεύσεις στην Παιδεία από το Μνημόνιο 3.


Είναι πρώτη φορά που τα της παιδείας θέματα συνδέονται με το μνημόνιο. Και επειδή το ΔΝΤ δεν έχει εμπειρία σε αυτά επιβάλει τη συνεργασία με τον ΟΟΣΑ. Μια πολύ θετική εξέλιξη που ανακόπτει τη διαδικασίας καταστροφής της ελληνικής εκπαίδευσης σε όλες τις βαθμίδες. Επιτέλους οι θεσμοί κατανόησαν ότι εκτός από τα δημοσιονομικά υπάρχουν και άλλα προβλήματα στη χώρα. Ας ελπίσουμε στα καλύτερα.

Από το esos

Η κυβέρνηση, σύμφωνα με το Σχέδιο Νόμου (μνημόνιο), που κατέθεσε προς ψήφιση, στη Βουλή, δεσμεύεται:

1. Να ευθυγραμμίσει τον αριθμό διδακτικών ωρών ανά μέλος του προσωπικού, καθώς και την αναλογία μαθητών ανά τάξη και ανά εκπαιδευτικό, με τις βέλτιστες πρακτικές των χωρών του ΟΟΣΑ, το αργότερο έως τον Ιούνιο του 2018
2. Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων θα συνάδει με το γενικό σύστημα αξιολόγησης της δημόσιας διοίκησης.
3. Το υπουργείο παιδείας , σε συνεργασία με τον ΟΟΣΑ και ανεξάρτητους εμπειρογνώμονες, θα επικαιροποιήσουν, έως τον Απρίλιο του 2016, την αξιολόγηση του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος που εκπόνησε ο ΟΟΣΑ το 2011 (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΟΟΣΑ). Η εν λόγω επανεξέταση θα καλύπτει όλα τα επίπεδα εκπαίδευσης, συμπεριλαμβανομένων των δεσμών μεταξύ έρευνας και εκπαίδευσης και της συνεργασίας μεταξύ Πανεπιστημίων, Ερευνητικών Ιδρυμάτων και επιχειρήσεων με σκοπό την ενίσχυση της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας.
4. Μεταξύ άλλων η επανεξέταση θα αξιολογήσει την υλοποίηση της μεταρρύθμισης του “Νέου Σχολείου”, το περιθώριο περαιτέρω εξορθολογισμού (των τάξεων, σχολείων και Πανεπιστημίων), τη λειτουργία και διακυβέρνηση των Ιδρυμάτων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, την αποδοτικότητα και αυτονομία των δημοσίων εκπαιδευτικών μονάδων και την αξιολόγηση και διαφάνεια σε όλα τα επίπεδα.
5. Η επανεξέταση θα προτείνει συστάσεις, σύμφωνα με τις βέλτιστες πρακτικές των χωρών του ΟΟΣΑ
6. Με βάση τις συστάσεις της επανεξέτασης, το υπουργείο Παιδείας θα εκπονήσει επικαιροποιημένο εκπαιδευτικό σχέδιο και θα υποβάλει προτάσεις για δράσεις το αργότερο έως τον Μάιο του 2016, και εφόσον είναι δυνατόν, τα μέτρα θα πρέπει να τεθούν σε ισχύ πριν από το ακαδημαικό έτος 2016-17.
7. Διασφάλιση και δίκαιη μεταχείριση όλων των φορέων παροχής εκπαιδευσης, συμπεριλαμβανομένων των ιδιωτικών ιδρυμάτων, καθορίζοντας ελάχιστα πρότυπα.

1 σχόλιο:

  1. Είναι και κάποια μνημονιακά μέτρα που είναι άδικα - ιδιαίτερα όταν παίρνει η μπάλα τους πραγματικά αδύνατους. Κατά τα άλλα ΟΛΑ τα μνημόνια ήταν στη βάση τους σωστά και αναγκαία.
    Μπάμπης

    ΑπάντησηΔιαγραφή