ελευθερία, αλληλεγγύη, αναζήτηση, σκληρή δουλειά και πάντα rock n roll

Τεχνικής μηχανικής εγκώμιον

Τεχνικής μηχανικής εγκώμιον

Παρατηρητήριο

Βγαίνεις στο σχολείο στα διαλείμματα για να κάνεις τη λεγόμενη εφημερία στο προαύλιο. Μην πέσουν και χτυπήσουν, μη τσακωθούν, μην μπει ο εξωσχολικός και τα πειράξει. Και πέφτει το μάτι σου στην άκρη της αυλής σένα παιδί που περπατάει μόνο του. Φαινομενικά δεν έχει κανένα λόγο να είναι μόνο του. Ούτε στο τηλέφωνο μιλάει, ούτε διαβάζει το μάθημα της επόμενης ώρας. Απλά κάνει διάλειμμα μόνο του ενώ λίγο παρακάτω η αυλή δονείται από τα γέλια, τα χάΒγαίνεις στο σχολείο στα διαλείμματα για να κάνεις τη λεγόμενη εφημερία στο προαύλιο. Μην πέσουν και χτυπήσουν, μη τσακωθούν, μην μπει ο εξωσχολικός και τα πειράξει. Και πέφτει το μάτι σου στην άκρη της αυλής σένα παιδί που περπατάει μόνο του. Φαινομενικά δεν έχει κανένα λόγο να είναι μόνο του. Ούτε στο τηλέφωνο μιλάει, ούτε διαβάζει το μάθημα της επόμενης ώρας. Απλά κάνει διάλειμμα μόνο του ενώ λίγο παρακάτω η αυλή δονείται από τα γέλια, τα χάχανα, τα τρεχαλητά. Γιατί αυτό το παιδί είναι μόνο του; Ποιο σκοτεινό σπήλαιο έχει ρουφήξει αυτό το βλασταράκι στα έγκατα της ανείπωτης φρίκης;να, τα τρεχαλητά. Γιατί αυτό το παιδί είναι μόνο του; Ποιο σκοτεινό σπήλαιο έχει ρουφήξει αυτό το βλασταράκι στα έγκατα της ανείπωτης φρίκης;ρκτο.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΧΡΩΜΑΤΑ- ΜΗ ΜΕ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΌΤΑΝ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ

Οι ευρωπαϊκές αρχές αποφάσισαν να ασχοληθούν ξανά με το μεταναστευτικό όταν άρχισαν οι τσαμπουκάδες της Ιταλικής κυβέρνησης και η κρίση στον κυβερνητικό συνασπισμό της Γερμανίας. Από τις αποφάσεις που πήραν-δεν πήραν είναι φανερό ότι δεν έχουν λύση, αλλά έχουν λεφτά για πέταμα. Είπαν και κάτι υπαινικτικά και για τη δράση των ΜΚΟ στη Μεσόγειο και έδωσαν και του δικού μας παράταση στην αύξηση του ΦΠΑ. Απλά δεν υπάρχει καμιά λύση εκεί που δήθεν ψάχνουν. Πρόκειται περί εποικισμού της Ευρώπης από κατοίκους της Αφρικής και της Ασίας. Ζούμε μια φάση μετακίνησης λαών που θα ενταθεί λόγω υπερπληθυσμού, διάβρωσης των παραλίων και ερημοποίησης που προκαλεί η κλιματική αλλαγή. Αυτά συνδυάζονται με την πολιτική αστάθεια, την οικονομική καχεξία, τη βία αλλά και τη διακίνηση της πληροφορίας και την ευκολία των μετακινήσεων. Η Ευρώπη είναι πολύ πλούσια για το μέγεθος του πληθυσμού της και λογικά φαντάζει ως η γη της επαγγελίας. Κάποια στιγμή θα κλείσει σαν στρείδι αλλά αυτό θα σημάνει βία, ανείπωτη βία. Στα πλαίσια της κατάρρευσης της μεταπολεμικής ηθικής που έρχεται.

Παρασκευή, 6 Μαΐου 2016

Σεβαστή Λιοναράκη Χριστίδου: Τα δημοτικά θα σχολάνε πάλι στη 1:15.



Το όνειρο κάθε εκπαιδευτικού που μίσησε το σχόλασμα στις 2, γίνεται πραγματικότητα. Και μάλιστα χωρίς απεργίες και απώλεια του ημερομισθίου. Αυτό είναι άμεση δημοκρατία. Όλη η κυβέρνηση συνωμοτεί και νομοθετεί για το συμφέρον σου χωρίς να κουνήσεις το δαχτυλάκι σου.

Τα δημοτικά θα σχολάνε πάλι στη 1:15. Ξεχάστε τα επιπλέον, τις πληροφορικές, τα θεατρικά παιχνίδια, τα εικαστικά, τις μουσικές, τις ξένες γλώσσες. Όλα πάλι ο δάσκαλος, τα απαραίτητα δηλαδή, γραφή ανάγνωση και λίγη αριθμητική. Θέλατε πολυτέλειες; ορίστε τώρα ξανά το παλιό καλό σχολείο, η αριστερά δε γουστάρει τις πολυτέλειες το έχουμε πει. 


Τώρα ότι θυμίζει και λίγο Θατσερισμό όλο αυτό που δαφωνούσε με την υποχρεωτική προσχολική αγωγή και έλεγε "να επιστρέψουν επιτέλους οι γυναίκες στα σπίτια τους να μεγαλώνουν τα παιδιά τους" ας κάνουμε ότι δεν το καταλαβαίνουμε. 

Οι δικές μας κυβερνήσεις τους επέστρεψαν τους γονείς στα σπίτια τους έτσι και αλλιώς. Τόσοι άνεργοι γονείς, σου λένε, ας κάτσουνε σπίτι τους να ασχοληθούν λίγο με τα παιδιά τους. Όλα από το κράτος τα περιμένουν! Αγγλικά εξάλλου μπορεί να μάθει το παιδί από την τηλεόραση, τάβλι από τον παππού του, θέατρο από τους καυγάδες των γονιών του, να χειρίζεται υπολογιστή κουτσά στραβά όλα τα παιδιά ξέρουν ε! και τα εικαστικά τι να τα κάνει, εδώ δεν άρχισε να λειτουργεί το μουσείο μοντέρνας τέχνης ακόμα, τα εικαστικά στο σχολείο μας μάραναν!

4 σχόλια:

  1. Αν είχαμε σοβαρό αριστερό συνδικαλισμό, βαρβάτο σοσιαλδημοκρατικό, τύπου Σουηδίας, οι πρώτοι που θα διαμαρτύρονταν για την κατάργηση των Ολοήμερων, θα ήταν οι ομοσπονδίες των εκπαιδευτικών μαζί βέβαια με την κοινωνική τους βάση (και όχι ο Μητσοτάκης!). Και θα πρότειναν τα κενά να καλυφθούν με παραπάνω εργασία, ενώ τα ολοήμερα προγράμματα με προσλήψεις αυστηρά ΑΣΕΠ. Και τα οικονομικά και για τα δύο να καλυφθούν με ανακατανομή των κονδυλίων του μισθολογίου του Δημοσίου και με προσανατολισμό εκεί συγκεκριμένων φόρων. Αλλά, και θα διεκδικούσαν αξιολόγηση, για να είναι ηθικά βιώσιμο το κονδύλι. Είπαμε όμως, αν είχαμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Βασίλη καλησπέρα. Στην Ελλάδα υπάρχει βαρβάτος αριστερός συνδικαλισμός, πρωταθλητής της λούφας και της παραλλαγής, συνυπεύθυνος της κατάντιας των σχολείων μας. Στη Σουηδία δεν ξέρω τι παίζει, υποθέτω κάτι άλλο. Τα υπόλοιπα που λες συμφωνώ. Αλλά να λέμε και κάτι άλλο. Αυτή Αριστερά έχει πρόβλημα με την παιδεία γενικώς. Ιδεολογικά πρώτα.

      Διαγραφή
  2. Λεωνίδα, συμφωνώ απόλυτα.
    Το κείμενο του Κοντογιάννη περιγράφει όλη την παθογένεια. Δεν μπορώ, όμως, και καθόλου συμψηφιστικά δεν το κάνω, να μη σημειώσω και υπογραμμίσω όλες τις παραχωρήσεις που έκανε σε αυτή τη χυδαιότητα ο "εκσυγχρονισμός-ευρωπαϊσμός". Για αυτό και μια πραγματική αριστερή,φιλελεύθερη-αριστερή κυβέρνηση, το πρώτο που θα διεκδικούσε και θα επανέφερε, θα ήταν η ολική επαναφορά του ΑΣΕΠ χωρίς εκπτώσεις, εξαιρέσεις, περικοπές. Είναι όμως, απαράδεκτο, και πια όχι λυπηρό, ότι η αριστερά που υποτίθεται όμνυε στο 114, το 15% κλπ, να πρωταγωνιστεί στην ισοπέδωση και αντί να δει πώς θα αντιμετωπίσει την κατάντια, να διακινεί το δίλημμα, αν είναι δυνατόν, "δημοκρατικός πολίτης ή καλός μαθητής"!!! Αλλά βέβαια, έτσι οι ινστρούχτορες θα φαίνονται Τιτάνες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε μου αυτά είναι αυτονόητα. Η λογική της αντιαυταρχικής εκπαίδευσης όπως παραμορφώθηκε και φαλκιδεύτηκε από την εγχώρια εναλλακτική δήθεν αριστερά είναι η αιτία. Αυτό το ιδεολόγημα βρήκε και κόλλησε στη λούφα και στην παραλλαγή που ενδημούν στο χώρο της εκπαίδευσης και το αποτέλεσμα είναι η πλήρης διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης.

      Διαγραφή