ελευθερία, αλληλεγγύη, αναζήτηση, σκληρή δουλειά και πάντα rock n roll

Ηiggs Boson

Ηiggs Boson

Παρατηρητήριο

Σχετικά με την αποστροφή Κυριάκου Μητσοτάκη περί ανισότητας:

Η μοναδική μορφή ισότητας που έχει νόημα για εμάς τους φιλελεύθερους,είναι η ισότητα ενώπιον του Νόμου (ισονομία)!
Κάθε άλλη μορφή,ειναι είτε ανέφικτη,είτε επιτυγχάνεται μέσω καταναγκασμού,άρα συντρίβει τον ανθρωπο,τα δικαιώματα και τη μοναδικοτητά του. Ο εξισωτισμος,υπήρξε ιστορικά πάντοτε βίαιος και αυθαίρετος,συνέτριψε τα άτομα και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους στο όνομα ενός συλλογικού οράματος,το οποίο κάποιοι άλλοι σχεδίασαν και τους επέβαλλαν. Οδήγησε σε κοινωνίες στάσιμες,ομοιόμορφα βαρετές,πληκτικά ομοειδείς,οικονομικα αδιέξοδες,αισθητικά βάρβαρες,ηθικά αποτρόπαιες.
Ειναι τελείως διαφορετικό το να ζητάς ενα ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα για τον καθένα απο το να ζητάς ίδιο εισόδημα για ολους.
Αυτή ειναι η ειδοποιός διαφορά φιλελευθερισμού-σοσιαλισμού και το τεκμήριο ηθικής υπεροχής της ελευθερίας.

Βαγγέλης Πάλμος

ΠΡΟΣΟΧΗ ΧΡΩΜΑΤΑ- ΜΗ ΜΕ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΌΤΑΝ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ

Ουδέν κακον αμιγές καλού. Η καταστροφή του Σαρωνικού έχει και ένα θετικό. Άρχισε το ξήλωμα της " πολιτικής αριστερής οικολογιας" απο τη λίστα των κοινωνικών μας στερεοτύπων. Μεγαλη πρόοδος παίκτες. Ένας απίθανος φερετζές ιδιοτέλειας, αριστερισμού και άεργου επαγγέλματος. Καιρός ήταν.

Πέμπτη, 26 Μαΐου 2016

Αποστόλης Δημητρόπουλος: Οι μαστροχαλαστές



Αντε πάλι πανελλαδικές αλλά για έξοδο από το Λύκειο, άντε πάλι Τράπεζα Θεμάτων  όπως προέβλεπε το "Νέο Σχολείο" των επάρατων προηγούμενων. Για να μην γλυτώσουμε ποτέ από τις κωλοτούμπες. Τι τύποι μα τον Τουτάτη; 

Επικίνδυνοι μαστροχαλαστές!

Η Πρόταση της Επιτροπής Λιάκου για τις αλλαγές στην Παιδεία περιλαμβάνει δύο εναλλακτικές προτάσεις για τις εξετάσεις απόκτησης του Εθνικού Απολυτηρίου:
είτε α) εθνικού επιπέδου εξετάσεις (από τον εθνικό οργανισμό-υπουργείο)
Ο Σύριζα έλεγε ότι θα καταργούσε τις εξετάσεις εισαγωγής στην ανώτατη εκπαίδευση και θα καθιέρωνε την ελεύθερη πρόσβαση. Μας το φύλαγε για έκπληξη ότι αντί για τις εξετάσεις εισόδου στην ανώτατη εκπαίδευση θα εισήγαγε στη θέση τους εξετάσεις εξόδου από το Λύκειο!
είτε β) εξετάσεις με διαφορετικά ανά Λύκειο θέματα, αλλά από κοινή βάση θεμάτων.
Προφανώς εννοεί από κάποια Τράπεζα Θεμάτων όπως αυτή που θεσμοθετήθηκε και άρχισε να αναπτύσσεται από το 2013 (με χρηματοδότηση ΕΣΠΑ) αλλά κατάργησαν πέρυσι ο Μπαλτάς-Κουράκης, διότι ενίσχυε την παραπαιδεία, όπως ισχυρίστηκαν!
''Τα θέματα ορίζονται είτε με ενιαία διαδικασία (λ.χ. από τον οργανισμό εξετάσεων ώστε να έχουν σταθμισμένη δυσκολία), είτε είναι διαφορετικά για κάθε λύκειο, αλ-λά θα προέρχονται από μία κοινή βάση θεμάτων, θα επιλέγονται τυχαία με χρήση αλγορίθμων και θα έχουν επίσης σταθμισμένη δυσκολία, ώστε να αποφευγονται διακυμάνσεις. (όπως τα θέματα του SAT, GCE, GMAT κλπ).''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου