ελευθερία, αλληλεγγύη, αναζήτηση, σκληρή δουλειά και πάντα rock n roll

των νιάτων μας την εκδικήτρα ορμή την ξεφλούδησαν οι έσχατοι

Παρατηρητήριο

Ούτε μια σοβαρή αριστερά δεν μπορούμε να ’χουμε. Τους πρότεινε ο άλλος να βγάλουν ψεύτικα λεφτά σαν τη Μonopoly να κάνουν αυτοί πως μας πληρώνουν και μεις πως τους πληρώνουμε κι αυτοί ενθουσιάστηκαν και του ζήτησαν να γίνει υπουργός των Οικονομικών. Ουάου yes, το κινηματικό χρήμα… Και συ περίμενες αυτό το νηπιαγωγείο να σε σώσει και να σε οδηγήσει ξανά στη γη της επαγγελίας. Να διαπραγματευτεί με τη Μέρκελ και τον Σόιμπλε και να τους τουμπάρει. Πόσο αφελής μπορείς να είσαι; Αλλά και πόσο επικίνδυνος;

ΠΡΟΣΟΧΗ ΧΡΩΜΑΤΑ- ΜΗ ΜΕ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΌΤΑΝ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ

Κακώς αναστατώνεστε με την υπόθεση της λειτουργίας των καταστημάτων τις Κυριακές. Βρισκόμαστε στη μακρά και επώδυνη φάση της αποκομμουνιστικοποίησης και ο θόρυβος λογικά θα είναι ισχυρός. Φανταστείτε να εφαρμοστεί η αξιολόγηση των ΔΥ, να πωληθούν όλες οι ΔΕΚΟ, να γίνουν ιδιωτικά πανεπιστήμια κλπ. Μεγάλο μέρος της κοινωνίας θα αντισταθεί μέχρις εσχάτων. Η Ελλάδα κοιλοπονάει την ελευθερία της.

Πέμπτη, 26 Μαΐου 2016

Αποστόλης Δημητρόπουλος: Οι μαστροχαλαστές



Αντε πάλι πανελλαδικές αλλά για έξοδο από το Λύκειο, άντε πάλι Τράπεζα Θεμάτων  όπως προέβλεπε το "Νέο Σχολείο" των επάρατων προηγούμενων. Για να μην γλυτώσουμε ποτέ από τις κωλοτούμπες. Τι τύποι μα τον Τουτάτη; 

Επικίνδυνοι μαστροχαλαστές!

Η Πρόταση της Επιτροπής Λιάκου για τις αλλαγές στην Παιδεία περιλαμβάνει δύο εναλλακτικές προτάσεις για τις εξετάσεις απόκτησης του Εθνικού Απολυτηρίου:
είτε α) εθνικού επιπέδου εξετάσεις (από τον εθνικό οργανισμό-υπουργείο)
Ο Σύριζα έλεγε ότι θα καταργούσε τις εξετάσεις εισαγωγής στην ανώτατη εκπαίδευση και θα καθιέρωνε την ελεύθερη πρόσβαση. Μας το φύλαγε για έκπληξη ότι αντί για τις εξετάσεις εισόδου στην ανώτατη εκπαίδευση θα εισήγαγε στη θέση τους εξετάσεις εξόδου από το Λύκειο!
είτε β) εξετάσεις με διαφορετικά ανά Λύκειο θέματα, αλλά από κοινή βάση θεμάτων.
Προφανώς εννοεί από κάποια Τράπεζα Θεμάτων όπως αυτή που θεσμοθετήθηκε και άρχισε να αναπτύσσεται από το 2013 (με χρηματοδότηση ΕΣΠΑ) αλλά κατάργησαν πέρυσι ο Μπαλτάς-Κουράκης, διότι ενίσχυε την παραπαιδεία, όπως ισχυρίστηκαν!
''Τα θέματα ορίζονται είτε με ενιαία διαδικασία (λ.χ. από τον οργανισμό εξετάσεων ώστε να έχουν σταθμισμένη δυσκολία), είτε είναι διαφορετικά για κάθε λύκειο, αλ-λά θα προέρχονται από μία κοινή βάση θεμάτων, θα επιλέγονται τυχαία με χρήση αλγορίθμων και θα έχουν επίσης σταθμισμένη δυσκολία, ώστε να αποφευγονται διακυμάνσεις. (όπως τα θέματα του SAT, GCE, GMAT κλπ).''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου