ΔΕΛΤΙΑ ΚΑΙΡΟΥ ΙΟΥΝΙΟΥ 2026: Η καθημερινότητα σε 3 παραγράφους
Δελτίο (βίαιου)
καιρού 12/06/2026
● Οι Γάλλοι κάψανε το Παρίσι επειδή πήρε το κύπελλο η
Παρί και οι Ιρλανδοί καίνε το Μπέλφαστ επειδή ένας Σουδανός τραυμάτισε σοβαρά
και παραλίγο να αποκεφαλίσει ένα συμπατριώτη τους. Και ξεκίνησαν πογκρόμ κατά
των μεταναστών κάθε προέλευσης. Κυνηγάνε ακόμα και Έλληνες. Θα μου πεις μέχρι
πριν κάτι χρόνια αλληλοσφάζονταν. Καθολικοί με προτεστάντες και τινάζανε σούπερ
μάρκετ με κόσμο στον αέρα, σαυτό θα κωλώσουνε. Η βία δεν χρειάζεται καμιά
πολιτική πόσο μάλλον ιδεολογία για να ξεσπάσει. Ειδικά όταν υπάρχει background. Αρκεί να ανάψει μια σπίθα πόσο μάλλον ένας φόνος ή και μια απόπειρα
δολοφονίας από μετανάστη. Μετά εφαρμόζεται ο νόμος της συλλογικής ευθύνης και
όποιον πάρει ο χάρος. Δημοκρατικά πράγματα…Η ανυπότακτη Ιρλανδία.
●
Αλλά βλέπω και εδώ κάποιους να χαίρονται και να δικαιώνουν τα επεισόδια. Διότι
ο Σουδανός ήταν Ισλαμιστής. Τόσο καταλαβαίνουν. Αντί να καίτε τις πόλεις σας τραβάτε
στις Βρυξέλες και ζητήστε από τους θεσμούς να τελειώνουν κάποτε με την παράνομη
μετανάστευση. Οι μετανάστες χρειάζονται στην ΕΕ και δεν είναι φυσικά ούτε
δολοφόνοι ούτε ισλαμιστές συλλήβδην. Απλά και η ΕΕ πρέπει να κλείσει σοβαρά τα
σύνορά της και να ανοίξει διαδικασίες νόμιμης και ελεγχόμενης μετανάστευσης. Είτε
από την Ασία είτε, από την Αφρική. Νόμιμη και ασφαλή για όσους χρειάζεται με
χαρτιά, ιστορικό και απαιτούμενες δεξιότητες. Και φυσικά να βάλει χέρι στις διάφορες
ύποπτες δομές και στα τζαμιά. Αλλά το
εμπόριο ανθρώπων φαίνεται ότι είναι τεράστια μπίζνα και έχει ισχυρούς φίλους. Και
κρύβεται πίσω από τον δήθεν ανθρωπισμό.
● Ανυπότακτοι
όμως είμαστε και δω. Ο άλλος στην Καλαμάτα ζήλευε τη γυναίκα του και την έσφαξε
με μαχαίρι κανονικά ενώ τα παιδιά του μέσα κοιμόντουσαν. Στην λεβεντομάνα τρεις
βοσκοί άνοιξαν το κεφάλι του κοινοτάρχη με μαγκούρα και τον έστειλαν στα
θυμαράκια. Στο Αίγιο ένας Ιταλός σκότωσε με αεροβόλο και μαχαίρι τη γυναίκα του
και το γιο της χωρίς σοβαρή αιτία. Έτσι για την παλάβρα του. Η λατρεία της βίας,
η απόλαυση του να σκοτώνεις οδηγεί αυτούς τους ανθρώπους σαν σκληρό ναρκωτικό
σε σημείο να μην σκέφτονται ούτε την πράξη, ούτε τις συνέπειες. Όλοι αυτοί απλά
ήθελαν να σκοτώσουν. Δεν είναι άνθρωποι της διπλανής πόρτας. Είναι δολοφόνοι. Γι
αυτό παίκτες μου να είστε προσεκτικοί. Σε έδειρε μια φορά; Μπορεί και να σε
σκοτώσει. Κανόνας.
Τραγούδι της ημέρας Alice In Chains - Heaven Beside You
So, there's problems in your life
That's fucked up, and I'm not blind
I'm just see-through, faded, super jaded
And out of my mind
Προεκλογικές
συγκρούσεις για τρεις σε θολό τοπίο
Η προσπάθεια του
Αλέξη Τσίπρα να ανασυνθέσει τον χώρο της Αριστεράς και οι περιορισμοί της
εκλογικής πραγματικότητας
Συνεπώς, όταν θα φτάσει η ώρα της κρίσεως, τα όποια και δικαιολογημένα παράπονα που μπορεί να έχει ο κόσμος του Κέντρου και της Δεξιάς από τις δύο θητείες της Ν.Δ. θα υποβαθμιστούν. Διότι οι σημερινές συνθήκες κανονικότητας απέχουν πολύ από τις συνθήκες της οικονομικής κρίσης. Μπορεί ο κυβερνητισμός και τα σκάνδαλα της Ν.Δ. να ενοχλούν, μπορεί η τρίτη θητεία του ίδιου κόμματος να είναι πρωτόγνωρη για τα ελληνικά δεδομένα, αλλά προέχει η σταθερότητα και η οικονομική ανάπτυξη. Και η αντιπολίτευση δεν έχει πείσει ότι μπορεί να τα παρέχει. Είτε λόγω στελεχικού δυναμικού και αδύναμων ηγετικών ομάδων, είτε λόγω ενός δομικού αριστερισμού που δεν είναι της μόδας. Και δεν είναι, ακόμα και στην αριστερόστροφη Ελλάδα. Και ειδικά σε μια εποχή παγκόσμιας αστάθειας και πολλαπλών κινδύνων.
Όλο το κείμενο εδώ
😖Δελτίο(άπελπι) καιρού
10/06/2026
● Επένδυσαν στην Carry, ειδικά όταν παρουσίασε δεξιό προφίλ μπας και ρίξει τον ΚΜ από την κορυφή. Δεν
έκατσε. Επένδυσαν στον Αλέξη με την ελπίδα ότι θα έχει κεντρώο προφίλ, αλλά αυτός
τους βγήκες Ελασίτης, οπότε πάλι δεν έκατσε. Και τώρα τους απέμεινε στο χέρι ο
γέροντας Σαμαράς μήπως και του κόψει 1-2% και γίνει μπαλαλάς. Αλλά το
πιθανότερο είναι ότι ο Αντώνης θα βγάλει μια διακήρυξη για τη σωτηρία της χώρας
και θα αράξει στα κυβικά του. Μιας και δημιουργία κόμματος από το μηδέν είναι
δύσκολο εγχείρημα σ’ αυτήν την ηλικία άσε που θέλει και λεφτά που κανείς δεν
δίνει για την πλάκα του. Οπότε, εκεί στις διάφορες φυλλάδες και ναυαρχίδες πάρτε το αλλιώς γιατί θα
βρείτε. Ψάξτε κάτι άλλο, έχετε καιρό. Η συμβιβαστείτε με τη σκληρή
πραγματικότητα.
●
Δεν αρέσει στους Ελασίτες το gov.gr. Η γνωστή
τεχνοφοβική Αριστερά. Θέλουν να πηγαίνουν στα ΚΕΠ για ένα γνήσιο υπογραφής. Ή
μάλλον στο αστυνομικό τμήμα. Διότι δήθεν τους ενοχλεί η γραφειοκρατία. Αλλά δεν
είδα να την πειράζουν όταν κυβέρνησαν, αντιθέτως την επέκτειναν. Για να
διατηρούν άεργες θέσεις εργασίας στο Δημόσιο. Ωστόσο εκτός από τη συνταγματική αναθεώρηση θα
περίμενε κανείς από την παρούσα κυβέρνηση μια βαθιά τομή στη δημόσια διοίκηση σε
σχέση με τη γραφειοκρατία που γεννάει φυσικά πρωτίστως διαφθορά εκεί που παίζονται
χρήματα και αξίες. ¨Όπως πχ στις πολεοδομίες και τις εφορίες. Μετά το τέλος του
ΟΠΕΚΕΠΕ, που ήρθε εξ ουρανού λόγω Κοβέσι, μήπως να κάνουμε κάτι και για τις πολεοδομίες;
●
Πέρασε απαρατήρητο στους περισσότερους ότι εφέτος τα θέματα Φυσικής στις πανελλαδικές
εξετάσεις ήταν νορμάλ. Τα πιο νορμάλ των τελευταίων 10 ή και 15 χρόνων και βάλε. Όσοι του επαγγέλματος
φωνάζαμε όλα αυτά τα χρόνια δικαιωθήκαμε. Έσπασε το απόστημα μιας παρέας γελοιότυπων
που έκανε καψόνια στα παιδιά με άρρητα και αθέμιτα θέματα που έχουν εκτοξεύσει
το φροντιστήριο Φυσικής και φυσικά τα έξοδα και την αγωνία στη στρατόσφαιρα.
Να δώσω τα εύσημα και
στην Ένωση Ελλήνων Φυσικών που προσπάθησε για τον εξορθολογισμό των θεμάτων. Η
κατάσταση που έφτιαξε το παρεάκι είχε ως αποτέλεσμα να μισήσουν τα παιδιά το
πιο όμορφο μάθημα του κόσμου. Το ερώτημα είναι αν θα επανέλθουν. Γιατί σίγουρα
δεν θα κάτσουν ήσυχα.
Τραγούδι της ημέρας Knockin' On Heaven's Door - Bob Dylan & Tom Petty.
Δεν χρειάζονται συστάσεις γιαυτό το αριστούργημα.
Ma, take this badge off of me
I can't use it anymore
It's gettin' dark
Too dark to see
Feel like I'm knockin' on heaven's door
🎃Δελτίο(ανερμάτιστου)
καιρού 09/06/2026
● Τελικά ούτε τόσο ιδεοληπτικοί ήταν, ούτε τόσο
αριστεριστές. Βασικά ήταν και παραμένουν φυσικά, τραγικά ανερμάτιστοι τύποι. Που
βρέθηκαν τη λάθος στιγμή στη λάθος θέση. Και στο πρόσωπό τους είδαν πολλοί συμπατριώτες
μας αυτούς τους εκλεκτούς που θα καταστρέψουν μια για πάντα την Ελλάδα. Διότι
αυτό ήταν και είναι ένα διαχρονικό αίτημα μιας ικανής μερίδας Ελλήνων αριστερών
και δεξιών και ότι άλλο θέλεις. Η ολική διαγραφή της χώρας. Δεν τους νοιάζει αν
θα καταστραφούν και οι ίδιοι. Αρκεί να διαλυθεί το σύμπαν. Και αυτό φάνηκε
ανάγλυφα στο τελευταίο χιλιοστό. ¨Όταν πανηγύριζαν το ΟΧΙ.
● Και επειδή σας βλέπω να αναρωτιέστε πως μπορεί να
επιστρέφει ο Τσίπρας και να έχει με το καλημέρα 15%. Χωρίς στην ουσία κόμμα,
χωρίς θέσεις, χωρίς στελέχη. Το έχει γιατί στο πρόσωπο του ενσαρκώνεται και
πάλι η καταστροφή. Η ελπίδα ότι κάτι του έχει μείνει από κείνη την παλιά
σκοτεινή λάμψη . Και θα μπορέσει, αν βοηθήσουν και οι συνθήκες, να μας οδηγήσει
και πάλι στο γκρεμό. Αλλά τώρα όχι ένα χιλιοστό πριν. Αλλά μέσα, καρά μέσα. Φυσικά υπάρχουν και οι αφελείς που νομίζουν
ότι μπορεί να διαμορφώσει μια προοδευτική σοσιαλδημοκρατική Ελλάδα με δίκαιη
ανάπτυξη για όλους και άλλα τέτοια παλιά κκεσωτερικάνικα, γλυκανάλατα και
άκυρα. Οι αμετανόητοι είναι αρκετοί σ’ αυτή τη χώρα. Και γι αυτό κυλιόμαστε από
το θρίαμβο στην πανωλεθρία και τανάπαλι.
●
Εξαρθρώθηκε εγκληματική οργάνωση στις πολεοδομίες και στους Δήμους. Παράβαση
καθήκοντος, εμπορία επιρροής, δωροληψία και άλλα τέτοια, πάντα σε σχέση με τις ιδιοκτησίες
και τα ακίνητα . Ένας μεταστατικός καρκίνος στα σπλάχνα της χώρας από τότε που υπάρχει
ελληνικό κράτος που καμιά κυβέρνηση δεν θέλησε να γιατρέψει. Ή και δεν μπόρεσε.
Στην εποχή της ΑΙ και μεις ακόμα δουλεύουμε με φακελάκια και «έχω δικό μου
άνθρωπο». Και έχεις και διάφορους αφελείς που λένε δώστε τον ΕΝΦΙΑ στους Δήμους
να σωθούμε. Δηλαδή άνοιξε πηγάδι και
πέτα μέσα τα λεφτά για να κάνουν την πλάκα τους τα δημοτικά λυκόρνια. Μητσοτάκη
εδώ απέτυχες ολοκληρωτικά. Και μόνο που
σκάνε μετά από 7 χρόνια τέτοιες ιστορίες είναι δείγμα αποτυχίας. Και δεν
υπάρχει και κανένας άλλος να μας σώσει.
Τραγούδι της ημέρας Willie Nelson - Heaven Is Closed.
Πάμε και στην Countrty με έναν μεγάλο καλλιτέχνη.
Έκλεισε ο Παράδεισος παίκτες μου. Μόνο η κόλαση μένει ανοικτή. Και
διανυκτερεύει.
Heaven is closed and hell's overcrowded
So I think I'll just stay where I am
So many people, well it sure is lonely
Who even gives a damn?
Δελτίο (σκιώδους) καιρού
08/06/2026
● Τα κόμματα «συνήθως» θέλουν και έμπειρα πολιτικά
στελέχη για να τρέξουν τη δουλειά. Και έτσι να περπατήσουν. Δεν αρκεί η
εκτυφλωτική ακτινοβολία ( λέμε τώρα) του ηγέτη. Αλλά δεν αρκούν οι
πλατφορμίμηδες και οι μανιφεστοφιάχτες. Πόσο μάλλον όταν είναι κόμματα
προσωπικά όπως αυτό του Αλέξη. Να μπορείς δηλαδή να φτιάξεις μια σκιώδη κυβέρνηση
να τη διαβάσει ο κοσμάκης να πει «ουάου αυτοί θέλω να με κυβερνήσουν». Να σαν
και αυτή τη σκιώδη που έφτιαξε το ΠΑΣΟΚ. Και από χτες είμαι σίγουρος ότι θα
βλέπει την βελόνα να κουνιέται. Προς τα πάνω ή προς τα κάτω , θα σας γελάσω.
●Και
ο Αλέξης δεν έχει στελέχια όπως μαθαίνω αλλά και όπως φαίνεται, Με τα
γεροντάκια της ΔΗΜΑΡ δεν γίνεται δουλειά. Περίμενε να πάρει από το ΠΑΣΟΚ αλλά προς
το παρόν δεν υπάρχει ρεύμα. Μόνο η αναπληρώτρια εκπρόσωπος (μέχρι προχτές
υπεύθυνη Δικαιοσύνης) η οποία μάλιστα μας
είπε ότι ο Κυρανάκης δεν μας αξίζει αλλά δεν κατάλαβα γιατί. Είναι μέλος της ΝΔ
η κυρία; Ή ο γραμματέας της ΝΔ ανήκει σε όλους τους Έλληνες και αυτή
προσβλήθηκε εκ μέρους μας. Ακατανόητα πράγματα. Και γι αυτό ο Αλέξης
αναγκαστικά θα στηριχτεί στον εξώστη. Δηλαδή στα στελέχια του ΣΥΡΙΖΑ που δεν
του αρέσουν αλλά δεν μπορεί να κάνει κι αλλιώς. Οπότε όπως καταλαβαίνετε το
πράγμα δεν θα πάει μακριά. Και γι αυτό στου Νικόλα δεν πρέπει να απελπίζονται.
Ειδικά τώρα που έχουν και σκιώδη κυβέρνηση.
● 64 φωτιές είχαμε το τελευταίο 24ωρο και ακόμα δεν μπήκαν
καν οι ζέστες. Πράγμα που σημαίνει ότι καλομελέτα κι έρχεται. Σε προεκλογικό
καλοκαίρι πάντα είχαμε φωτιές παραδοσιακά πόσο μάλλον όταν ο αιφνιδιασμός του
Οκτωβρίου δεν έχει αποκλειστεί οριστικά. Προφανώς και η χώρα έχει προβλήματα
και ο πληθωρισμός είναι ένα από αυτά ( 5%) ίσως το μεγαλύτερο. Το άλλο είναι οι
πολεοδομίες αλλά και 7 ζωές να είχαμε το εν λόγω θα συνέχιζε να είναι πρόβλημα
μεγάλο. Αλλά όσοι απεργάζονται κακά πράγματα για τη χώρα ξέρουν ή μάλλον έμαθαν
ότι χρειάζονται κάτι εντυπωσιακό και μαζικό για να κλονίσουν μια κυβέρνηση. Και
οι φωτιές είναι κάτι τέτοιο. Μπορεί να τις έχουμε συνηθίσει αλλά αν
συνοδεύονται και με κάτι άλλο ίσως να κάνουν ζημιά. Θα
δούμε…
Τραγούδι της ημέρας: Σαββόπουλος & Μαχαιρίτσας - Και τι ζητάω.
Μια ευκαιρία στον παράδεισο να πάω…
👤Δελτίο (επικίνδυνου) καιρού
07/06/2026
● Ας υποθέσουμε ότι τελικά κάνει κόμμα ο Σαμαράς. Και ας
πάρουμε έναν πολίτη δεξιό, καραδεξιό που θα ψήφιζε ΝΔ. Όχι Carry, ούτε Latino, Βελό ή Νατσιό. Αυτός ο πολίτης με όλα όσα
συμβαίνουν γύρω μας και με τη συμμαχία Νικόλα
– Αλέξη επί θύραις, θα πάει να ψηφίσει Σαμαρά γιατί έχει πρόβλημα με το γάμο
των ομοφύλων; Ή με τα ήρεμα νερά του Αιγαίου; Για να εκδικηθεί ποιον; Τον εαυτό του; Την
παράταξή του; Ή τον Μητσοτάκη που ήδη είχε αποφασίσει να ψηφίσει, ενώ ο μπαξές έχει
κάθε είδους ακροδεξιό φρικιό για να ξεχαρμανιάσει; Ο Σαμαράς θα πάρει, αν πάρει,
από τα υπόλοιπα ακροδεξιά και ψεκ κόμματα όχι από τη ΝΔ. Υπάρχει πλεόνασμα
σαχλαμάρας στη χώρα αλλά οι δεξιοί δεν είναι τόσο αυτοκτονικοί σαν τους
αριστερούς. Ευτυχώς δηλαδή.
● Το
θέμα από σήμερα και μέχρι τις εκλογές (όποτε γίνουν) είναι η «στραβή». Το κλίμα
έχει στηθεί ήδη μέσω της τραγωδίας των Τεμπών και αν φοβούνται κάτι στην
κυβέρνηση είναι ένα ανάλογο γεγονός. Το οποίο προφανώς και δεν μαζεύεται. Και αν υπήρχε ένας λόγος να γίνουν οι εκλογές Οκτώβριο
είναι αυτός. Ένα πολύνεκρο συμβάν που θα φαίνεται σαν ατύχημα. Δάση ας καούν,
θα ξαναγίνουν. Το θέμα είναι να μην καούν και άνθρωποι. Τι θα λέγατε για ένα
νέο Μάτι; Διάβασα ότι στην Εύβοια
συμμορία ξήλωνε αιολικά πάρκα και έπαιρνε ηλεκτρολογικό υλικό. Στην Κρήτη
πιάσανε χαμασίτη με εκρηκτικά που ετοίμαζε σαμποτάζ σε κρουαζιερόπλοιο με
Ισραηλινούς. Αν υπάρχουν συμμορίες με τέτοιες δυνατότητες όπως καταλαβαίνετε τα
πράγματα δεν είναι καθόλου απλά. Και φυσικά κανείς δεν ξέρει αν η χώρα έχει τις
υπηρεσίες και τις δυνατότητες να προλάβει τέτοιες «θεομηνίες» ή «ατυχήματα».
● Δεν
καταλαβαίνω όλη αυτή τη φασαρία με τον ΣΥΡΙΖΑ και τον Φάμελλο που θέλουν να
πάνε στην ΕΛ.Α.Σ. Που δηλαδή θα πήγαιναν; Στην ΝΔ ή στο ΠΑΣΟΚ. Αν και στο
σημερινό ΠΑΣΟΚ θα χώραγαν ανέτως. Ο Τσίπρας τους έκανε νοματαίους αυτόν
εμπιστεύονται. Και μόλις δέσουν καλά οι
δημοσκοπήσεις θα δείτε και Πασόκους να μετακομίζουν, μιας και η ΕΛ.Α.Σ ως
δεύτερη υπόσχεται περισσότερες βουλευτικές θέσεις, αλλά και μέλλον. Το ΠΑΣΟΚ
δυστυχώς φαίνεται ότι τελειώνει. Στα χέρια του Νικόλα βεβαίως αλλά δεν υπάρχει
πλέον και κάποια άλλη προσωπικότητα που
θα μπορούσε να ηγηθεί και να το επαναφέρει. Γενικώς το σύστημα της κεντροαριστεράς
βρίσκεται στα χειρότερα του.
Τραγούδι της ημέρας AC/DC - Highway to Hell
Season ticket on a one-way ride
Askin′ nothin', leave me be
Takin' everything in my stride
Don′t need reason, don′t need rhyme
Ain't nothin′ I'd rather do
Goin′ down, party time
My friends are gonna be there too, yeah
😮Δελτίο (ψωνισμένου) καιρού
06/06/2026
● Στο
μετρό Συντάγματος υπάρχει στήθηκε ένα πιάνο και γύρω στους 100 περαστικούς
πολίτες κάθε μέρα κάθονται και παίζουν από κλασσική μουσική μέχρι λαϊκά. Μια
θαυμάσια πρωτοβουλία του ΣΤΑΣΥ που θυμίζει event μεγάλων ευρωπαϊκών πόλεων. Πολιτισμός ακόμα και στο metro της Αθήνας. Πράγμα ασυνήθιστο για τα
ελληνικά δεδομένα. Ωστόσο απορώ πως μέχρι τώρα δεν βγήκε να το καταγγείλει η
αντιπολίτευση. Να πει, ξέρω γω, ότι είναι νεοφιλελεύθερο κόλπο για να ξεχάσει ο
κόσμος τις παρακολουθήσεις του Νικόλα ή την πείνα που θερίζει την κοινωνία που
στενάζει κάτω από το ζυγό της ανάλγητης κυβέρνησης Μητσοτάκη. Απορώ ακόμα πως
δεν βρέθηκαν τίποτα επαναστάτες να το χαράξουν, να το σπάσουν, να το κάψουν, να
του ρίξουν μπογιές κλπ. Ή μήπως η μουσική έχει τη δύναμη να εξημερώνει τους
πάντες; Ή μήπως τους δίνω ιδέες;
● Έχω και αυτούς που λένε ότι ο ΚΜ υποσχέθηκε πράγματα και δεν τα
έκανε. Να τον καταψηφίσουμε γιατί δεν τήρησε τις υποσχέσεις του. Και δηλαδή αν
έρθει κυβέρνηση Αλέξη – Νικόλα θα κάνει αμέσως όσα υποσχέθηκε ο ΚΜ; Δεν έφερε
πανεπιστημιακή αστυνομία στα ΑΕΙ, δεν νομοθέτησε το Εθνικό Απολυτήριο, δεν
κατάργησε τη μονιμότητα των ΔΥ, δεν έκανε σοβαρή αξιολόγηση στους δασκάλους και
καθηγητές, δεν ασφάλισε τα σύνορα από την παράνομη μετανάστευση, δεν έκανε τη
σύμβαση 717 στα τρένα, κλπ. Και άντε και τον καταψήφισες. Και ήρθαν ο Αλέξης με
τον Νικόλα και τα υπόλοιπα παιδιά. Και αυτοί θα τα κάνουν; Ή μήπως μέσα σε ένα
μήνα θα έχουν διαλύσει ότι έγινε τα τελευταία 8 χρόνια; Για να τα κάνουν πάλι από
την αρχή αλλά με αριστερό πρόσημο.
● Η μεγάλη πλάκα πάντως είναι στα λιμά, στα μικρά
κόμματα νέα και παλιά που ελπίζουν να μπουν στην Βουλή και να συνεισφέρουν στο
απόλυτο μπάχαλο. Γι αυτό λέγαμε κάποτε να κάνει 5% το όριο της εισόδου. Για να
μη γεμίσει η Βουλή ψώνια. Ο αντίλογος ήταν θυμάμαι ότι το 5% θα τους οδηγήσει
να συνασπιστούν και να μπουν με το σπαθί τους. Μα είναι δυνατόν αυτοί οι τύποι
και οι τύπισσες να συμμαχήσουν; Αφού μισούν με τον Μητσοτάκη αλλά πιο πολύ
μισιούνται μεταξύ τους. Εξάλλου είναι τέτοιο το ψώνιο του συνεπούς σωτήρα που
δεν επιτρέπει συμμαχίες. Αλλά βοηθά στο μπάχαλο. Ας ελπίσουμε ότι τα ψεκοκόμματα απλώς θα ανακυκλώσουν
του ψεκ ψήφους. Αλλιώς η παιδική χαρά που λέγεται πολιτική Ελλάδα θα την έχει
δύσκολα.
Τραγούδι αυτής της η μέρας: Road
to Heaven " | (Chris Rea–Inspired) | Original.
Αριστούργημα
🙊Δελτίο (γελοιογελοίου) καιρού
4/06/2026
● Η πολιτική μας ζωή έχει στο DNA τη γελοιότητα και όποτε της δίνεται η ευκαιρία την εκφράζει εμφατικά. Η
πλάκα είναι ότι αυτήν ακριβώς τη γελοιότητα, η δημοσιογραφία την λαμβάνει
σοβαρά και την αναπαράγει διευρυμένα ώστε ο εξευτελισμός της να γίνει τέλειος. Της
πολιτικής ζωής. Γιατί ή κάνουμε σοβαρά μια δουλειά ή όχι. Και γι αυτό τις μέρες
αυτές ασχολούμαστε με τα σταλινικά αποδιαλεούνια της Νέας Αριστεράς και
καμώματα τους. Το 1,5% του εκλογικού σώματος γίνεται μέγα θέμα. Και ποιοι θα
ακολουθήσουν τον Αλέξη και ποιοι του κάνουν μούτρα. Επειδή δεν μας έβγαλε από
το ευρώ ενώ μπορούσε. Γιατί αυτό είναι το πρόβλημά τους. Αλλά θα μου πεις έκαναν θέμα την Καρυστιανού
και σήμερα οι δημοσκοπήσεις της δίνουν από 9% μέχρι 12%. Στο απόλυτο τίποτα
δηλαδή. Και απειλεί και τον κραταιό Νικόλα.
● Ο
οποίος Νικόλας αν συνεχιστούν οι πτωτικές τάσεις του κόμματος μπορεί και να εγκαταλείψει
το καράβι εν πλω, να φύγει δηλαδή με ελικόπτερο και να τρέχουν πάλι οι φίλοι
μου, οι εσωτερικάνοι εισοδιστές, Κυριακάτικα. Με το δίευρο σφιχτά στην απαλάμη
και την ταυτότητα στα δόντια να ψηφίζουν εκσυγχρονίστριες (λες πάλι δεν θα το
αντέξω;) ή εκσυγχρονιστές για νέα ηγεσία του ΠΑΣΟΚ. Διότι έχουν ψηφίσει μέχρι
και Δούκα για δήμαρχο. Αφού ήταν οικολόγος και προοδευτικός. Αλλά νομίζω ότι
δεν χρειάζονται τόσες ευκαιρίες. Έτσι όπως έκανε ο Νικόλας το ΠΑΣΟΚ ανέτως
χώνεται στην ΕΛ.Α.Σ και κανείς δεν θα καταλάβει τη διαφορά. Εκτός από κάποιους που
θεωρούν τον Τσίπρα δεξιό και θέλουν να κρατήσουν ψηλά τη σημαία της πράσινης
επανάστασης. Αυτοί μπορούν να κάνουν νέο μαγαζί με την εναπομείνασα ΝΕΑΡ. Εξάλλου
κάτι τέτοιο συζητούσαν πριν σκάσει ο Αλέξης. Το νεκροταφείο κομμάτων πάντως
άνοιξε και σας περιμένει. Αλλά και η γελοιότητα είναι πάντα εδώ.
●
Την ίδια εποχή, σύμφωνα με την Κομισιόν η ελληνική οικονομία δεν αντιμετωπίζει
πλέον Μακροοικονομικές Ανισορροπίες και
δεν υπάρχει λόγος να βρίσκεται υπό
επιτήρηση. Για πρώτη φορά μετά την κρίση χρέους και τη
συνεχή παρακολούθηση, η Ελλάδα
επιστρέφει πλέον στην πλήρη ευρωπαϊκή κανονικότητα. Και μια παγωμάρα έπεσε σε
σύσσωμη την εγχώρια αντιπολίτευση. Μα αφού η Ελλάδα είναι κάτω και από τη
Βουλγαρία, αφού είναι ο πάτος της Ευρώπης, αφού οι περισσότεροι πεινάνε και δεν
βγάζουν με το μισθό τους το μήνα, αφού το παλληκαράκι του ΕΠΑΛ τα μαζεύει να
φύγει από τη μαύρη αυτή χώρα, τι κάνει η κομισιόν; Γιατί δεν ρωτάει τους φρουρούς
του Νικόλα που ξέρουν; Γιατί δεν πιστεύει τους καθηγητές μας; Εδώ δεν ξέρει η Κάρρυ πόσο κοστίζει το Μαξίμου
στον ελληνικό λαό, και η Κομισιόν μπιζάρει
τον τρισκατάρατο;
Τραγούδι της ημέρας κάτι σοβαρό και επικό: Led Zeppelin - Stairway To Heaven.
There's a lady
who's sure all that glitters is gold
And she's buying a stairway to Heaven
Και άλλοι αγόρασαν
σκάλα ανόδου αλλά δεν πήγαινε στο παράδεισο.
Δελτίο (κολασμένου) καιρού
3/06/2026
● Διαβάζω σε καλώς(;) πληροφορημένες πηγές ότι κάποιοι
αδίκως κατηγορούμενοι βουλευτές σκέφτονται να μηνύσουν τους Ευρωπαίους εισαγγελείς.
Και καλά θα κάνουν και η κυβέρνηση πρέπει να τους στηρίξει. Δεν είναι και λίγο να
σε βγάζουν στη σέντρα και μάλιστα στην Ελλάδα χωρίς στοιχεία. Για να κάνουν οι
εισαγγελείς το κομμάτι τους ή για κάτι άλλο που αγνοώ. Στο μεταξύ η ΕΛΑΣ όχι
του Τσίπρα, η αυθεντική, χώνει μέσα κόσμο αβέρτα σε όλη τη διαχρονικά παραπονεμένη αγροτική Ελλάδα. Κάλιο αργά παρά
ποτέ. Μακάρι να απαλλαγούμε από αυτό το απόστημα. Μητσοτάκη εδώ άργησες….
● Το πρόβλημα με
το ΠΑΣΟΚ είναι ότι οι όποιοι λίγοι μεταρρυθμιστές/στριες έχουν απομείνει δεν έχουν κοινό στους εναπομείναντες
ψηφοφόρους του και δύσκολα θα εκλεγούν στη νέα Βουλή. Βλέπετε η ηγεσία φρόντισε
να διώξει το κεντρώο ακροατήριο οπότε οι μετριοπαθείς και κεντρώοι δεν θα έχουν
κοινό. Κάτι το οποίο προσπάθησα να
αναλύσω και να εξηγήσω στο χθεσινό άρθρο μου στην Αthens Voice. Χάνοντας το ΠΑΣΟΚ, ο μεταρρυθμιστικός και φιλοδυτικός χώρος γράφει βαριά
ήττα. Και είναι ήττα και της Ελλάδας. Τι θα γίνει σε μια οποιαδήποτε κρίση, σε
μια δύσκολη στιγμή; Ποιος θα είναι ο
δεύτερος πυλώνας που θα στηρίξει τη χώρα; Ο ελασίτικος;
● Αλλάζουμε
κλίμα και από τα γυναικεία ονόματα περνάμε σε τραγούδια που αναφέρονται στην
κόλαση ή στον παράδεισο. Για κάποιους συμβαδίζουν. Της γυναίκας η ψυχή είναι
μια άβυσσος, πότε κόλαση και πότε ο παράδεισος που λέει το άσμα. Το υπερβατικό
είναι στοιχείο της ροκ μυθολογίας. Να μην ξεχνάμε ότι σύμφωνα με τη λαογραφία των
blues o μεγάλος Robert Johnson σε ένα crossroad του
Μισισιπή πούλησε τη ψυχή του στο διάβολο με αντάλλαγμα τη δεξιοτεχνία στην κιθάρα. Φυσικά το heavy metal έχει εδώ τη μεγάλη αποκλειστικότητα. Θα ακούσουμε πολλά
και παρεξηγημένα διαμάντια. Σας ξεκινάω μαλακά.
Τραγούδι της ημέρας Dire Straits - Ticket toheaven.
2/6/2026
....Αλλά όλα αυτά που συμβαίνουν
σήμερα γύρω από το ΠΑΣΟΚ είναι αποτέλεσμα μιας αυτοκτονικής αριστερίστικης
πολιτικής που υπηρετεί η ηγετική του ομάδα, διανθισμένη από στείρα καταγγελία,
παράλογη τοξικότητα και αντιμητσοτακική εμμονή. Εμμονή που δείχνει κόμπλεξ
κατωτερότητας. Τοξικότητα που θέλει να μας θυμίσει τις πιο σκληρές μέρες του
ΣΥΡΙΖΑ. Και στείρα καταγγελία εφάμιλλη ενός μικρού κόμματος διαμαρτυρίας που δεν έχει θέσεις και σχέδια
για τη διακυβέρνηση της χώρας παρά μόνο μίσος καταστροφής. Συνέχεια εδώ
https://www.athensvoice.gr/epikairotita/politiki-oikonomia/967064/pasok-travate-me-ki-as-klaio/
🌽Δελτίο (θεριστή) καιρού 1/06/2026
Άντε και καλό καλοκαίρι🏃
●Υπάρχει και ένας
κόσμος της (άκρο;)Αριστεράς που την πέφτει στον Αλέξη γιατί έκανε την
κωλοτούμπα. Γιατί δεν τήρησε το αρχικό σχέδιο της Κούβας της Μεσογείου. Δηλαδή
δραχμή-πολιτοφύλακες - Ρωσία και Ισλάμ. Οι καυγάδες που βλέπετε αυτήν την αιτία
έχουν. Ούτως ή άλλως τα λεφτά τους έξω τα είχαν όλοι. Εδώ θα παίζανε τον Κάστρο
τον Γενάρη ή και τον Λένιν τον Οχτώβρη. Αυτό που δεν ξέρω είναι πόσοι εκτός περιβάλλοντος
ΣΥΡΙΖΑ είχαν τον ίδιο γκαϊλέ. Και κάποια στιγμή θα μας ανακοινώσουν πόσο λάθος
ήταν η τρικομματική και γιατί δεν άφησαν από τότε το ΣΥΡΙΖΑ να μας τινάξει στον
αέρα.
● Ο Δούκας μπορεί να το λέει ανοικτά αλλά στο
σημερινό ΠΑΣΟΚ (και όχι σε κάποιο άλλο ιδεατό) η κυβερνητική συνεργασία με την
ΕΛ.Α.Σ είναι περίπου κοινός τόπος. Και όπου νάναι θαρχίσουν πάλι τα σενέρια της
κυβέρνησης των ηττημένων. Εξάλλου όλο το προηγούμενο διάστημα γίνονταν
συζητήσεις για συνεργασία με τη Νέα Αριστερά αλλά και κόσμο του ΣΥΡΙΖΑ. Αλλά
στη λογική της ηγεμονίας του ΠΑΣΟΚ. Τώρα που έσκασε ο Αλέξης ξανά, η ηγεμονία
του μετώπου πέρασε σε άλλα χέρια και στο ΠΑΣΟΚ έμειναν με τον αριστερισμό στο
χέρι. Διότι ένα τέτοιο σχήμα πρέπει να φοβίζει την αστική τάξη, τους δεξιούς,
τους κυριακοφύλακες, τους νενέκους. Και ο Νικόλας δεν μπορεί να φοβίσει. Ενώ ο
Αλέξης μπορεί.
● Οι καταστροφές στο
Παρίσι με πρόσχημα και πάλι την κατάκτηση του Champions League από την Paris Saint – Germain είναι απλώς δείγματα
του τι μπορεί να κάνει το ισλαμοφονταμενταλιστικό στοιχείο στις ανοχύρωτες
δυτικές μητροπόλεις. Όταν κάποια στιγμή δοθεί το σύνθημα. Διότι μπορεί να
απολαμβάνουν τη δυτική δημοκρατία αλλά ο μεγάλος στόχος είναι η καταστροφή της.
Μιλήστε μου για ενσωμάτωση τώρα.
Τραγούδι της ημέρας Neil Diamond - Sweet Caroline
Where it began
I can't begin to know when
But then I know it's growin' strong
Was in the spring
And spring became the summer
Who'd have believed you'd come along



Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου